Πρώτες εικόνες του νέου Motocross Triumph 250F – Video

Έρχεται στην ώρα που είχαμε ανακοινώσει!
triumph_MX_spy_photos
Από το

motomag

18/4/2023

Η αποκλειστικότητα που είχατε διαβάσει στο MOΤΟ τον Δεκέμβριο του 2021 επιβεβαιώνεται και έμπρακτα πλέον, καθώς η Triumph με το 250F μπαίνει στον κόσμο του Motocross με στόχο να είναι έτοιμο για το αγωνιστικό του ντεμπούτο το 2024.

Ο ανταγωνισμός ο οποίος υπάρχει στις μοτοσυκλέτες κρατά σε εγρήγορση τους κατασκευαστές, αυτό είχε δηλώσει σε αποκλειστική συνέντευξη που μπορείτε να διαβάσετε στο ΜΟΤΟ ο CEO των KTM/Husqvarna/GASGAS κ.Stefan Pierer, που καλωσορίζει τον ανταγωνισμό και θεωρεί πως η είσοδος νέων παικτών στην αγορά θα προκαλέσει ενδιαφέρον και θα αυξήσει το αγοραστικό κοινό!

Στο ίδιο μήκος κύματος φαίνεται να βρίσκεται και η Triumph η οποία θέλει να μπει δυναμικά στην Motocross κατηγορία. Άλλωστε αν θυμάστε τον Δεκέμβριο του 2021 το ΜΟΤΟ είχε αποκαλύψει το χρονοδιάγραμμα που είχε θέσει η αγγλική εταιρεία για την ανάπτυξη χωματερών μοτοσυκλετών οι οποίες θα συμμετείχαν στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα Motocross. Τελικά το πλήρωμα του χρόνου έφτασε. Οι Ιταλοί του Motociclismo FUORI  κατάφεραν να αποθανατίσουν σε βίντεο το νέο Triumph 250F να δοκιμάζεται από τον Clement Desalle. Έχει αλουμινένιο πλαίσιο μονής ραχοκοκαλιάς, στα πρώτυπα των Yamaha και κατά έπεκταση των Fantic.

Στο βίντεο το οποίο διαρκεί λίγα δευτερόλεπτα, βλέπουμε το πρωτότυπο Triumph 250F να βρίσκεται σε στάδιο δοκιμών πιθανότατα σε πίστα της Ισπανίας. Αυτό που είναι ήδη γνωστό, είναι πως άμεσα εμπλεκόμενοι είναι οι Ricky Carmichael, Ivan Cervantto, Ivan Tedesco, Clement Desalle και πως μιλάμε για νέους κινητήρες που έχει σχεδιάσει και κατασκευάσει η Triumph αποκλειστικά για την είσοδό της σε Motocross και Enduro.

Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε στους αναγνώστες και πρόσφατο editorial στο τεύχος 640 για το bradefer Bajaj και Pierer και σε κάθε περίπτωση την ανάγκη για πρόσθετο ανταγωνισμό!

Το ντεμπούτο του Triumph 250F στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross και στο Supercross στα 250 κ. εκ. αναμένεται το 2024 όπου εκεί θα κληθεί να αντιμετωπίσει στα «ίσια» τον ανταγωνισμό. Στη συνέχεια η αγγλική εταιρεία θέλει το 2025 να επεκταθεί με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο στην κατηγορία των 450 κ. εκ. Σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρχουν δύο διαφορετικές δομές όσον αφορά την αγωνιστική δραστηριότητα. Η μία θα είναι αυτή της Triumph Racing MXGP/MX2 Team, με επικεφαλής τον Thierry Chizat-Suzzoni, και η άλλη αυτή της Triumph Racing US SuperMotocross World Championship του Bobby Hewitt.

Ετικέτες

Supercross 2024, San Francisco - Κόλαση λάσπης με νικητές τους Sexton και Smith [VIDEO]

Η βροχή που έπεφτε αδιαλείπτως ανάγκασε τους οργανωτές να προσαρμόσουν το πρόγραμμα ενώ αρκετοί ήταν αυτοί που δεν ολοκλήρωσαν τον αγώνα
motomag Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

16/1/2024

Ο δεύτερος γύρος του AMA Supercross 2024, που έλαβε χώρα στο San Francisco ήταν από τους δυσκολότερους αγώνες που έχουν διεξαχθεί ποτέ στον θεσμό, καθώς η συνεχή βροχόπτωση έκανε την διαδρομή έναν απέραντο λασπόλακκο. Νικητές σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες ήταν ο Chase Sexton (Red Bull KTM) στην κατηγορία των 450, και ο Jordon Smith (Monster Energy Yamaha) στην κατηγορία 250SX της Δυτικής Ακτής.

Η εκκίνηση στο San Francisco ήταν ο “μισός αγώνας” καθώς όποιος κατάφερνε να βγει μπροστά θα αποκτούσε ξεκάθαρο πλεονέκτημα για τη νίκη. Στην κατηγορία 450, ο Sexton έκανε μία εκπληκτική εκκίνηση και έστριψε πρώτος στην πρώτη στροφή, ωστόσο για να μην κολλήσει στην λάσπη και τις νερολακούβες αναγκάστηκε να ανοιχτεί, με τον Ken Roczen (Suzuki) να “κλέβει” το Holeshot. Η χαρά του Roczen δεν θα κρατούσε για πολύ καθώς ο κινητήρας του θα έσβηνε πριν από ένα άλμα με αποτέλεσμα να τον περάσουν οι Sexton και Eli Tomac (Monster Energy Yamaha). Ο Sexton ο οποίος είχε δημιουργήσει μεγάλη διαφορά από τον Tomac απέφυγε τα λάθη στις λασπωμένες συνθήκες καταφέρνοντας να κατακτήσει την πρώτη νίκη του στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Tomac ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δεύτερη θέση, με τον Roczen να καταφέρνει από την 15η θέση να ανέβει στο τρίτο σκαλί του βάθρου. Δύσκολα τα βρήκε στις λασπωμένες συνθήκες ο μέχρι πρότινος πρωτοπόρος της βαθμολογίας του πρωταθλήματος Jett Lawrence (Team Honda HRC), με τον αναβάτη της Honda να τερματίζει εν τέλει στην ένατη θέση, χάνοντας ταυτόχρονα την πρωτοπορία στην βαθμολογία.

Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]

Στην κατηγορία 250SX της Δυτικής Ακτής, η στρατηγική ήταν ίδια για όλους: “στρίβω πρώτος, μπαίνω μπροστά και οδηγώ την κούρσα, αποφεύγοντας το λασπόλουτρο από τους τροχούς των προπορευόμενων”. Αυτό το έκανε καλύτερα από όλους ο Jordon Smith (Monster Energy Yamaha),ο οποίος κατάφερε να κάνει μία πολύ καλή εκκίνηση οδηγώντας την κούρσα από την αρχή μέχρι το τέλος. Ο Smith με την νίκη του αυτή κατάφερε να βρεθεί και στην κορυφή της βαθμολογίας του πρωταθλήματος, αν και ο θεσμός έχει ακόμη πολύ δρόμο. Μάχες είχαμε για τις δύο εναπομείνασες θέσεις του βάθρου, με τον Max Vohland (Kawasaki), ο οποίος είχε βρεθεί αρχικά στη δεύτερη θέση να τίθεται εκτός αγώνα μετά από μηχανική βλάβη στον συμπλέκτη του. Την ατυχία του Vohland εκμεταλλεύτηκαν οι Phil Nicholetti (Yamaha) και Carson Mumford (MCR Honda), ωστόσο και οι δύο τους έγιναν “έρμαια” στις αγωνιστικές ορέξεις του Levi Kitchen (Kawasaki). O Kitchen κατάφερε από την ένατη θέση να ανέβει στη δεύτερη δείχνοντας πως θα μπορούσε να έχει καταφέρει κάτι καλύτερο αν είχε κάνει μία καλύτερη εκκίνηση. Εξαιρετικό αγώνα έκανε και ο Garett Marchbanks (Yamaha), o οποίος κατάφερε από την έβδομη θέση να βρεθεί στην τρίτη θέση του βάθρου.

Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]

Ο Chase Sexton (Red Bull KTM), μετά τη νίκη του δήλωσε: "Το να ηγείσαι σε έναν αγώνα με λάσπη, είναι αυτό που θέλεις, επειδή δεν σου κόβουν ρυθμό, όμως φαίνεται ότι διαρκεί για πάντα ο αγώνας. Στους πρώτους δύο γύρους, όταν ήμουν μόνος μου και δεν είχα να κάνω με την κίνηση των ουραγών, είχα καλή ροή και μπορούσα να πάρω τις γραμμές μου. Στη συνέχεια έμπλεξα στην κίνηση πλησιάζοντας πιο αργούς αναβάτες. Τότε είναι που αρχίζει ο αγώνας ξανά και το να είσαι σε θέση να αποφεύγεις τα στραβοπατήματα είναι το κλειδί για τη νίκη... Είναι δύσκολο να μην κάνεις κάποιο λάθος εκεί έξω, αλλά ήμουν αρκετά ευχαριστημένος με το πόσο σταθερός ήμουν."

Supercross 2024, San Francisco – Sexton και Smith κερδίζουν τις λασπομαχίες [VIDEO]

Ο Jordon Smith νικητής στην κατηγορία 250SX ανέφερε: "Στην επαγγελματική μου καριέρα ήμουν πολύ κακός στους αγώνες με λάσπη. Στο Νιου Τζέρσεϊ πέρυσι τα πήγα χάλια, νομίζω ότι κατέκτησα την 18η θέση. Στο High Point δεν τα πήγα καλά ούτε εκεί. Και ήρθαμε εδώ σήμερα και ο Bobby Regan ο ιδιοκτήτης της ομάδας μου είπε: "Jordon, σε έχω δει να οδηγείς στη λάσπη, απλά πρέπει να προσπαθήσεις να επιβιώσεις σήμερα και να πάρεις όσους περισσότερους βαθμούς μπορείς". Κι εγώ του είπα: "Εντάξει Bobby, θα προσπαθήσω να σου αποδείξω ότι κάνεις λάθος, αλλά έχεις δίκιο". Αισθάνομαι ότι έχω βελτιωθεί στη λάσπη... Νομίζω ότι το να οδηγώ σε εξωτερικό χώρο πέρυσι με βοήθησε."

Ο επόμενος αγώνας για το AMA Supercross θα διεξαχθεί στο San Diego στις 24 Ιανουαρίου.

Motocross
Ετικέτες