Beta - Νέα ομάδα MXGP 2023

Τρίτος χρόνος εξέλιξης του RX 450, ακόμα το περιμένουμε στην παραγωγή
Beta MXGP 2023
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

16/12/2022

Δύο χρόνια μετά το ντεμπούτο της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, η Beta Motor αλλάζει συνεργάτη, παρουσιάζοντας τη νέα της αγωνιστική της ομάδα για το MXGP, ενώ εμείς ακόμα περιμένουμε να δούμε την RX 450 να περνά στην παραγωγή.

Η νέα ομάδα ονομάζεται Beta MRT Racing Team, και είναι 100% ιταλική από το Viterbo -βόρεια της Ρώμης-, με δεκαετή αγωνιστική εμπειρία. Manager της είναι ο Elio Marchetti ο οποίος ήταν από τους πρώτους χορηγούς στην καριέρα του Lupino καθώς ο Ιταλός αναβάτης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην ίδια πόλη.

Όσον αφορά στους αναβάτες, δίπλα στον έμπειρο Alessandro Lupino θα αγωνίζεται ο Βρετανός Ben Watson, ένα από τα ανερχόμενα ταλέντα του χώρου, που για ελάχιστους βαθμούς δεν μπήκε στη δεκάδα της τελικής βαθμολογίας του MXGP 2022 -στη δεύτερη μόλις ολόκληρη σεζόν του στη μεγάλη κατηγορία.

Η Beta είναι γνωστή για τα Enduro και τα Trial μοντέλα της, ενώ το 2021 ξεκίνησε την εξέλιξη της RX 450 κατευθείαν “στα βαθιά”, στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Motocross, μια μοτοσυκλέτα που ελπίζουμε να τη δούμε σύντομα στην παραγωγή. Οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως θα τη δούμε στην EICMA 2023, ως μοντέλο 2024.

Για την ώρα, στην ΜΧ γκάμα της, η Beta παρουσίασε αρχικά στις Η.Π.Α. το 2021 την 300 RX, που βασίζεται στο enduro μοντέλο της εταιρείας, μοτοσυκλέτα που αναμένουμε και στην Ελλάδα, πιθανώς τον Ιανουάριο ή τον Φεβρουάριο του 2023!

Ετικέτες

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Back to back νίκη και για τον Tom Vialle στα 250SX της Ανατολικής Ακτής
SX
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/3/2024

Ο ένατος γύρος της χρονιάς για το Supercross ο οποίος πραγματοποιήθηκε στο Protective Stadium του Birmingham είχε ως πρωταγωνιστές τους Jett Lawrence (450SX) και Tom Vialle (250SX Ανατολικής Ακτής) οι οποίοι αμφότεροι έγιναν οι πρώτοι που καταφέρνουν να κάνουν back to back νίκες τη φετινή χρονιά.

Η εκκίνηση στο αγώνα του Birmingham θα έδινε ίσως τη μισή νίκη καθώς η βροχή που έπεφτε θα δυσκόλευε τις προσπάθειες των αναβατών στα 450SX. Με το που έπεσαν οι μπάρες το Holeshot πήρε ο Jett Lawrence (Team Honda HRC), με τον Cooper Webb (Monster Energy Yamaha Star Racing) να ακολουθεί από κοντά.

Οι Ken Roczen (Progressive Insurance ECSTAR Suzuki) και Chase Sexton (Red Bull KTM Factory Racing) προσπαθούσαν με τη σειρά τους να μείνουν κοντά στους δύο πρώτους ωστόσο ο ρυθμός τους στα αρχικά στάδια του αγώνα ήταν πιο αργός.

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Λίγο μετά το μισό του αγώνα ξεκαθάρισε και η υπόθεση νίκη στον ένατο γύρο της χρονιάς. Ο Lawrence χωρίς να κάνει λάθη ανέβασε ρυθμό πανηγυρίζοντας τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη του στο πρωτάθλημα ενώ κατάφερε με αυτήν του την επιτυχία να αυξήσει τη διαφορά του στο πρωτάθλημα.

Ο Webb για ακόμη έναν αγώνα τερμάτισε δεύτερος με τον Roczen να συμπληρώνει το βάθρο. Όσον αφορά τη βαθμολογία του πρωταθλήματος στα 450SX, o Lawrence προηγείται έχοντας 185 βαθμούς, με τον Webb να βρίσκεται στη δεύτερη θέση έχοντας 172 βαθμούς. Στην τρίτη θέση βρίσκεται ο Sexton ο οποίος έχει 165 βαθμούς.

O Jett Lawrence δήλωσε μετά τη νίκη του: "Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί κατάφερα να γίνω ο πρώτος που κερδίζει φέτος δύο αγώνες στη σειρά. Ταυτόχρονα αύξησα τη διαφορά στην βαθμολογία και είναι πολύ σημαντικό για τη συνέχεια του πρωταθλήματος”.

Supercross 2024, Birmingham – Δεύτερη συνεχόμενη νίκη για τον Jett Lawrence στα 450SX [VIDEO]

Στο Birmingham πραγματοποιήθηκε και ο τέταρτος γύρος για τα 250SX της Ανατολικής Ακτής. Τα φώτα από την αρχή του αγώνα ήταν στραμμένα στον Tom Vialle (Red Bull KTM Factory Racing) καθώς ο αναβάτης της αυστριακής εταιρείας ερχόταν από μία μεγάλη νίκη στην Daytona. Με το που έπεσαν οι μπάρες ο Vialle ξεκίνησε καλύτερα όλων παίρνοντας την πρωτοπορία.

Λίγο πιο πίσω είχε βρεθεί ο Cameron Macadoo (Monster Energy Pro Circuit Kawasaki), ο οποίος ήθελε να κερδίσει σε αυτόν τον αγώνα τον Vialle. Τελικά αυτό δεν συνέβη ποτέ καθώς ο Vialle οδήγησε από την αρχή μέχρι το τέλος τον αγώνα πανηγυρίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τη δεύτερη συνεχόμενη νίκη στην κατηγορία 250SX της Ανατολικής Ακτής.

Πίσω από τον Vialle τερμάτισε ο Cameron Macadoo με τον teammate του στην Monster Energy Pro Circuit Kawasaki, Seth Hammaker να συμπληρώνει το βάθρο. Καταστροφικός ήταν ο αγώνας για τον μέχρι πρότινος πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Max Anstie (Firepower Honda Racing Team). O Anstie αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στην μοτοσυκλέτα του με αποτέλεσμα να μην συλλέξει καθόλου βαθμούς.

Την ατυχία του Anstie εκμεταλλεύτηκε ο Vialle ο οποίος προηγείται πλέον στην βαθμολογία έχοντας 74 βαθμούς. Έναν βαθμό πιο πίσω βρίσκεται ο Macadoo, με τον αναβάτη της Κawasaki να έχει 73 βαθμούς. O Pierce Brown της GASGAS βρίσκεται στην τρίτη θέση έχοντας 69 βαθμούς.

Ο Tom Vialle ανέφερε μετά την νίκη του: “Ένιωθα καλά όλο το Σαββατοκύριακο και αυτό μου έδωσε την ώθηση για να πιέσω. Η δεύτερη συνεχόμενη νίκη που πέτυχα με έφερε στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος και είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό. Θα συνεχίσουμε με τον ίδιο ρυθμό και στον επόμενο αγώνα”.

Οι πρωταγωνιστές του AMA Supercross στις 16 Μαρτίου θα βρεθούν στην Ινδιανάπολη όπου θα λάβουν μέρος στον δέκατο γύρο της χρονιάς.

 

Ετικέτες