MXGP: Ο Kimi Raikkonen αναλαμβάνει διευθυντής στην εργοστασιακή ομάδα της Kawasaki

Από το τιμόνι της Formula 1 στις πίστες του MXGP
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/1/2022

Ο Kimi Raikkonen είναι Φινλανδός και όπως όλοι ξέρουμε, οι Φινλανδοί στο χώρο του αυτοκινήτου έχουν τα περισσότερα παγκόσμια πρωταθλήματα από κάθε άλλη χώρα. Το 2021 ήταν η τελευταία του χρονιάς ως οδηγός της Alfa Romeo στην Formula 1 και για το 2022 ανακοίνωσε πως αναλαμβάνει διευθυντής της εργοστασιακής ομάδας της Kawasaki  στο MXGP! Ακόμα κι αν δεχτούμε πως πρόκειται για έναν άνθρωπο που ξέρει δυο-τρία σχετικά με τους αγώνες σε κορυφαίο παγκόσμιο επίπεδο, εν τούτοις παραμένει δύσκολη αυτή η απόφαση της Kawasaki να δώσει ενεργή θέση διευθυντή στην εργοστασιακή ομάδα του παγκόσμιου πρωταθλήματος Motocross σε έναν άνθρωπο που έρχεται από την Formula 1. Παρόμοιες κινήσεις έχουν γίνει στο παρελθόν και μάλιστα ο “King” Kenny Roberts είχε απευθυνθεί σε ανθρώπους της F1 για το Project των τρικύλινδρων Petronas και φυσικά απέτυχε, καθώς πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικά αθλήματα – έστω κι αν οι βασικές αρχές είναι πανομοιότυπες. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση, ο Kimi Raikkonen  θα έχει δίπλα του τον συμπατριώτη του  Antti Pyrhonen, ο οποίος είναι πρώην αγωνιζόμενος στο Motocross. Έτσι ο ρόλος του Raikkonen πιθανόν να έχει περισσότερη σχέση με τις διασυνδέσεις που έχει μετά από τόσα χρόνια καριέρας στην Formula 1, κάτι που σίγουρα θα βοηθήσει την οικονομική πλευρά της ομάδας και πιθανόν και την τεχνολογική.

Jorge Prado - Σκέφτεται να μετακομίσει στο ΑΜΑ Supercross και στην... Kawasaki το 2025!

Πολύ πιθανόν να δούμε σύντομα τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MXGP να μετακομίζει στην άλλη πλευρά του ατλαντικού
motomag Ο Jorge Prado σκέφτεται να μετακομίσει στα ΑΜΑ Supercross και την Kawasaki το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/3/2024

Ο Jorge Prado Παγκόσμιος Πρωταθλητής στην μεγάλη κατηγορία MXGP και πρωτοπόρος της φετινής βαθμολογίας του MXGP ενδεχομένως να μετακομίσει τη νέα αγωνιστική χρονιά στην Αμερική για να αγωνιστεί όχι με κάποια μοτοσυκλέτα του Pierer Group, αλλά με τα χρώματα της Kawasaki στον θεσμό AMA Supercross!

Την είδηση αυτή έκανε γνωστή ο David Vuillemin, Παγκόσμιος Πρωταθλητής του Supercross το 1999 μέσω του PulpMX Show, με τον Γάλλο να αναφέρει πως ο Prado έχει ήδη υπογράψει τριετές συμβόλαιο με την Kawasaki!

Η αλήθεια είναι πως ο Jorge Prado στο τέλος της περσινής σεζόν είχε ανακοινώσει πως θα βρεθεί στην Αμερική για να λάβει μέρος στους τρεις πρώτους αγώνες του AMA Supercross με σκοπό να δοκιμάσει τις δυνάμεις τους στον συγκεκριμένο θεσμό.

Ο Jorge Prado σκέφτεται να μετακομίσει στα ΑΜΑ Supercross και την Kawasaki το 2025

Ο Prado με τις ευλογίες της GASGAS έλαβε τελικά μέρος σε τέσσερις αγώνες του AMA Supercross με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή του MXGP να επιστρέφει στη συνέχεια στο MXGP και να κερδίζει μάλιστα τον πρώτο αγώνα της χρονιάς που έλαβε χώρα στην Αργεντινή πριν λίγες ημέρες.

Αν τελικά ο Jorge Prado μετακομίσει στην Αμερική και υπογράψει για λογαριασμό της Kawasaki θα είναι ένα μεγάλο πλήγμα για την αγωνιστική ομάδα της GASGAS καθώς η τελευταία θα πρέπει να βρει έναν νέο άξιο αντικαταστάτη για να αναπληρώσει το κενό του εξαιρετικά ταλαντούχου Prado που έχει προοπτικές για τίτλους στις κορυφαίες ΜΧ διοργανώσεις του κόσμου.

Ο Jorge Prado σκέφτεται να μετακομίσει στα ΑΜΑ Supercross και την Kawasaki το 2025

 

Ετικέτες