Πανελλήνιο Motocross: Σοβαρός τραυματισμός αναβάτη στις Σέρρες

Σάββατο 15-2-2020
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

15/2/2020

Σοβαρά τραυματίστηκε ο αναβάτης Θ.Α. με το Ν#933 κατά τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν για το Πανελλήνιο Motocross στις Σέρρες.

Δυστυχώς το Motocross κάνει εκκίνηση με μία πολύ δυσάρεστη είδηση καθώς ένας αναβάτης τραυματίζεται σοβαρά

Το περιστατικό συνέβη στις χρονομετρημένες δοκιμές της ΜΧ1 - ΜΧ300, δύο λεπτά αφότου ξεκίνησαν.

Στις 13:27 ο Θ.Α. πέφτει και δεν μπορεί να σηκωθεί. Βγήκε αμέσως κόκκινη σημαία και παραλείφθηκε από ασθενοφόρο άμεσα. Σε λιγότερο από δέκα λεπτά από την πτώση του είχε αναχωρήσει ήδη με το ασθενοφόρο έπειτα από μερικά δραματικά λεπτά που οι τραυματιοφορείς προσπαθούσαν να τον ασφαλίσουν στο φορείο. Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Σερρών και από εκεί στη Θεσσαλονίκη και στο νοσοκομείο Παπανικολάου.

Ευχόμαστε από εδώ και πέρα μονάχα θετικά μηνύματα για την πορεία της αποκατάστασης.

Ας είναι αυτό το πρώτο και τελευταίο για το Motocross…

Οι κατατακτήριοι συνεχίστηκαν μετά από αυτό, με το δεύτερο ασθενοφόρο να παραμένει σε επιφυλακή…

MXGP - O Kay de Wolf της Husqvarna σπρώχνει στον αέρα αναβάτη για να μην συγκρουστούν [VIDEO]

Οξυδέρκεια, ψυχραιμία και καθαρό μυαλό σε μία απόφαση που μπορεί να κρίνει τον τίτλο για τον De Wolf στην ΜΧ2
motomag MXGP - O Kay de Wolf της Husqvarna σπρώχνει στον αέρα αναβάτη για να μην συγκρουστούν [VIDEO]
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/8/2024

Αναμφίβολα το highlight του δεύτερου αγώνα στην κατηγορία ΜΧ2 στο GP της Σουηδίας ήταν το περιστατικό που συνέβη στον αέρα κατά τη διάρκεια ενός άλματος μεταξύ του Kay de Wolf της Husqvarna και ενός αναβάτη που βρισκόταν έναν γύρο πίσω.

Ο πρωτοπόρος της κατηγορίας MX2, στην προσπάθεια του να αποφύγει μία σύγκρουση στον αέρα, έβαλε το χέρι του στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας του αναβάτη που ήταν έναν γύρο πίσω και με κάποιον τρόπο την έσπρωξε και απέφυγαν τα χειρότερα.

Αυτή η κίνηση του Kay de Wolf έδειξε την οξυδέρκεια και την ψυχραιμία που έχουν οι αναβάτες τέτοιου επιπέδου καθώς σε αντίθετη περίπτωση τώρα θα μιλούσαμε για αρκετά σπασμένα κόκαλα των δύο αναβατών και πιθανόν για ένα χαμένο πρωτάθλημα για τον αγωνιζόμενο της Husqvarna.

Όπως και να έχει ο Kay de Wolf με την κίνηση του αυτή πρόσφερε ίσως το highlight της χρονιάς για την MX2 κατηγορία ενώ ο ίδιος τώρα προετοιμάζεται για τον αγώνα της Ολλανδίας.

 

 

Ετικέτες