Ducati SuperSport 950 S: Νέος χρωματισμός για το 2024

Στα λευκά, με δυο στιλάτες παράλληλες ρίγες σε γκρι και κόκκινο χρώμα
Ducati Supersport 950 S Stripe 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/5/2023

Για το 2024 η Ducati προσθέτει τον χρωματισμό “Stripe Livery” για την έκδοση S του SuperSport 950, στον οποίο νέα είναι και τα γραφικά.

Θυμίζουμε πως οι βασικές διαφορές της έκδοσης S από την “απλή” SuperSport 950, είναι οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins, το κάλυμμα σέλας συνεπιβάτη και οι τροχοί σε “Glossy Black” χρώμα.

Στις διαφορές αυτές τώρα έρχεται να προστεθεί ο χρωματικός συνδυασμός “Stripe Livery”, ο οποίος αφορά μόνο την έκδοση S. Σε αυτόν δύο νέες ρίγες σε σκούρο γκρι και κόκκινο της Ducati καλύπτουν το μπροστά μέρος του “Iceberg White” φαίρινγκ, με την κόκκινη ρίγα να αποτελεί νοητή προέκταση του σωλήνα του πλαισίου της μοτοσυκλέτας!

Ducati Supersport 950 S Stripe 2024

Οι λωρίδες αυτές ξεκινούν από το πλαϊνό μέρος του φτερού και διατρέχουν τους αεραγωγούς και από τις δύο πλευρές, δίνοντας μία σπορ αλλά και κομψή εμφάνιση. Τα γραφικά της μοτοσυκλέτας έχουν αλλάξει ελαφρώς για να ταιριάζουν στον νέο χρωματικό συνδυασμό, με το “SUPERSPORT” να βρίσκεται μέσα στην κόκκινη γραμμή και να έχει μεγαλώσει σε μέγεθος, παραμένοντας όμως σε λευκό χρώμα και το “950S” να μπλέκεται με την γκρι -και πιο φαρδιά- γραμμή, όντας πολύ μεγαλύτερο σε μέγεθος από πριν, ενώ το S είναι πλέον κόκκινο.

Στα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά δεν υπάρχουν διαφορές, με τον δικύλινδρο Testastretta 11ο να διατηρεί την ονομαστική απόδοση των 110 ίππων στις 9.500 στροφές και την ροπή των 9,48 κιλών στις 6.500 στροφές, ενώ συμμορφώνεται με τις Euro 5 προδιαγραφές και έρχεται και σε Α2 έκδοση.

Ο νέος χρωματικός συνδυασμός αναμένεται στους dealer από τον Ιούνιο του 2023.

Ετικέτες

KTM: Εξελίσσει νέο δίχρονο Motocross 360 κ.εκ.

Ο κινητήρας θα μπορούσε να περάσει και στην Enduro γκάμα
ΚΤΜ
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/1/2026

Σε αντίθεση με τις φήμες που κυκλοφορούσαν πριν χρόνια και προέβλεπαν ότι η KTM θα εγκαταλείψει τους δίχρονους κινητήρες, οι Αυστριακοί φαίνεται πως κάνουν το ακριβώς αντίθετο.

Οι πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες ενός νέου μεγάλου δίχρονου motocross δείχνουν πως η KTM δεν παρατάει το project “δίχρονος κινητήρας”, απεναντίας μάλιστα, ανεβάζει κυβισμό και απόδοση. Θυμίζουμε πως η Beta διαθέτει ήδη δίχρονη 350 μοτοσυκλέτα, την RX350, μοτοσυκλέτα την οποία θα ανταγωνιζόταν μια μελλοντική KTM 360SX. 

Στις φωτογραφίες του πρωτότυπου μοντέλου της ΚΤΜ διακρίνεται ο αισθητήρας που είναι τοποθετημένος στο σύστημα εξάτμισης, με στόχο την συλλογή δεδομένων σχετικά με τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, την πίεση, την καύση αλλά και τις εκπομπές ρύπων. Στο στάδιο αυτό, ένας τέτοιος αισθητήρας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την βελτίωση και ανάπτυξη του κινητήρα.

KTM

Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτουν και διαφορές σε σχέση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί τώρα η KTM και αυτό δείχνει πως το μοντέλο δεν αποτελεί facelift, αλλά εξέλιξη και όπως καταλαβαίνει κανείς οι δύο αυτοί δρόμοι είναι εντελώς διαφορετικοί, με τις εργατοώρες για έρευνα και ανάπτυξη να ανεβαίνουν εκθετικά στη δεύτερη περίπτωση.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, φαίνεται πως οι Αυστριακοί δουλεύουν σε ένα SX αυξημένης χωρητικότητας 360 κυβικών που θα έχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Τα καπάκια κινητήρα θυμίζουν έντονα τα τετράχρονα μοντέλα, ενώ μεγαλύτερη είναι και η εισαγωγή αέρα. Ανασχεδιασμένη είναι και η τοποθέτηση σέλας-ρεζερβουάρ, με τον αναβάτη να έχει περισσότερο χώρο στη διάθεσή του.

Η είδηση έρχεται σε συνδυασμό με πληροφορίες από τον χώρο του Enduro, που μας κάνουν να πιστεύουμε πως η νέα δίχρονη 360 θα βρει τον δρόμο της και για την γκάμα EXC.

Ετικέτες