EICMA 2023: Yadea Kemper - 53 hp, τελική 160 χλμ/ώρα, και φόρτιση 0-80% σε μόλις 10 λεπτά...

Εντυπωσιακά χαρακτηριστικά, άγνωστο όμως το πότε θα δούμε την κινέζικη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα στην παραγωγή
motomag EICMA 2023: Yadea Kemper – Με 53 ίππους, 160 χιλιόμετρα τελικής και φόρτιση από το 0 έως το 80% σε μόλις δέκα λεπτά
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

15/11/2023

Στην EICMA η Yadea παρουσίασε τη νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της με την ονομασία Kemper η οποία εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις και με τον μικρό χρόνο φόρτισης.

Το 2022 η Yadea με το Keeness επέκτεινε την γκάμα της στην Α1 κατηγορία μοτοσυκλετών με την κινεζική εταιρεία τώρα με το Kemper να κάνει το επόμενο βήμα στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. Το νέο μοντέλο χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 40 kW (53,6 ίπποι) και 58.1 kgm ροπής, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε μόλις 4,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του σύμφωνα με την Yadea αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα. Το Kemper χρησιμοποιεί μία μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου 320 V και 20 Ah. Το αξιοσημείωτο είναι πως η μπαταρία μπορεί να φορτίσει στο 80% μόλις σε δέκα λεπτά σε ταχυφορτιστή -κρατάμε μια μικρή επιφύλαξη για τον ισχυρισμό αυτό- ενώ υπάρχουν δύο υποδοχές φόρτισης στο νέο μοντέλο της Yadea, ένας Type 2 και ένας CCS Combo 2. Περιέργως η Yadea ΔΕΝ ανακοινώνει αυτονομία για το Kemper, ούτε και βάρος, και περιμένουμε να μάθουμε περισσότερα κάποια στιγμή αργότερα.

EICMA 2023: Yadea Kemper – Με 53 ίππους, 160 χιλιόμετρα τελικής και φόρτιση από το 0 έως το 80% σε μόλις δέκα λεπτά

Το Kemper χρησιμοποιεί ανεστραμμένο πιρούνι της KYB, έχοντας μονό αμορτισέρ πίσω επίσης της KYB, την πέδηση αναλαμβάνει η Brembo με ένα δισκόφρενο εμπρός και ένα πίσω, το πακέτο των φρένων συμπληρώνει το ABS της Bosch, ενώ έχουμε και traction control. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών με τους τροχούς να έχουν διαστάσεις 110/70 εμπρός και 150/60 πίσω, ενώ τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Diablo Rosso της Pirelli.

EICMA 2023: Yadea Kemper – Με 53 ίππους, 160 χιλιόμετρα τελικής και φόρτιση από το 0 έως το 80% σε μόλις δέκα λεπτά

Επιπρόσθετα ο αναβάτης του Kemper μέσω της οθόνης TFT 7 ιντσών μπορεί να ελέγχει την κατάσταση της μπαταρίας, τη θερμοκρασία των ελαστικών καθώς και να κάνει διαγνωστικό έλεγχο της μοτοσυκλέτας. Παράλληλα, μέσω ενός διακόπτη στο αριστερό γκριπ θα μπορεί να επιλέγει το cruise control αλλά και την όπισθεν. Κάτω από την οθόνη στο Yadea Kemper υπάρχει και μία dash-cam ανάλυσης 1080P μέσω της οποίας ο αναβάτης μπορεί να καταγράψει τις διαδρομές του. Το σύγχρονο ηλεκτρονικό πακέτο συμπληρώνει η εφαρμογή για smartphone Yadea Smart Assistant η οποία παρέχει στον αναβάτη μία μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων όπως ηλεκτρονική παρακολούθηση μέσω GPS, έξυπνο κλείδωμα, κ. α. Όταν βγει στην παραγωγή (ακόμα δεν ανακοινώνει το πότε), το Yadea Kemper θα διατίθεται σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς: ασημί-κόκκινο, ασημί-πράσινο, μαύρο-κόκκινο και ασημί-πορτοκαλί.

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες