To Harley Davidson Pan America έρχεται τον Φεβρουάριο!

Μπαίνει στην παραγωγή
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

10/12/2020

Έχουν περάσει σχεδόν τρία ολόκληρα χρόνια με το "σίριαλ" του Harley Davidson Pan America του πρώτου μεγάλου adventure που θα κατασκευάζει το εργοστάσιο του Milwaukee, με τον δικύλινδρο V κινητήρα των 1.250cc. Τώρα –και πιο συγκεκριμένα στις 22 Φεβρουαρίου του 2021- θα μπει στην παραγωγή.

Το πρώτο concept Pan America εμφανίστηκε τον Ιούλιο του 2018 και από τότε έχουν συμβεί μια σειρά από γεγονότα, τα οποία επηρέασαν σημαντικά την εξέλιξη του project. Η Harley έδιωξε τον τότε CEO Matt Levatich και άλλαξε τελείως την "More Roads" στρατηγική του, με αποτέλεσμα πολλά από τα "εναλλακτικά" –για τα δεδομένα της εταιρείας- μοντέλα που είχαν ανακοινωθεί για το μέλλον, να κλειστούν στα συρτάρια των αρχείων. Παρ' όλα αυτά, το project για μία adventure μοτοσυκλέτα διασώθηκε, καθώς πέρα όλων των άλλων ήταν κι αυτό που βρισκόταν το περισσότερο διάστημα και το πιο προχωρημένο σε εξέλιξη στην "ατζέντα" του εργοστασίου, από όταν ανέλαβε ο νέος CEO, Jocjen Zeitz.

Μέχρι στιγμής λοιπόν, γνωρίζουμε ότι το Pan America θα έχει έναν υγρόψυκτο, δικύλινδρο V 60° κινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει 145 ίππους και 12,4 χιλιογραμμόμετρα ροπής. Από τα νούμερα και μόνο καταλαβαίνουμε ότι θα πρόκειται για έναν μεγάλο κινητήρα, ο οποίος θα διαθέτει μπόλικο ποσοστό ροπής στην χαμηλομεσαία μπάντα των στροφών. Το πλαίσιο θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του ως ενεργό μέλος του με έδραση στις κεφαλές των κυλίνδρων, κάτι που θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πώς θα συμπεριφέρεται σε συνθήκες εκτός δρόμου οδήγησης. Η Harley πάντως ποστάρει διαρκώς φωτογραφίες στα social media με το Pan America Να βρίσκεται στον αέρα, θέλοντας ίσως έτσι να διαλύσει τις όποιες αμφιβολίες για την αποτελεσματικότητά του στο χώμα.

Μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάτι για το βάρος της μοτοσυκλέτας, ούτε και για το κόστος, δύο τομείς που πραγματικά ανυπομονούμε να δούμε αν θα καταφέρει να ξεφύγει η Harley Davidson από την συνηθισμένη τακτική της των… άνω άκρων. Υπομονή λοιπόν μέχρι τον Φεβρουάριο!

Royal Enfield Flying Flea C6: Πρώτη δημόσια εμφάνιση στην Ευρώπη

Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα του νέου brand της RE ετοιμάζεται για τις ευρωπαϊκές αγορές
C6
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/3/2026

Η Royal Enfield Flying Flea C6, που θα κυκλοφορήσει σύντομα, έκανε την πρώτη της εμφάνιση στους δρόμους της Ευρώπης στον Μαραθώνιο της Ρώμης.

Μαζί με τη νέα ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, στην πρωτεύουσα της Ιταλίας παρέλασαν μια σειρά από κλασικές και vintage μοτοσυκλέτες από την ιστορία της ινδικής εταιρείας. Η Royal Enfield δεν ήθελε μάλλον να αποκαλύψει πολλά σχετικά με την εμφάνιση της Flying Flea C6, καθώς εμφανίστηκε μεν δημόσια, αλλά ήταν καμουφλαρισμένη.

C6

Μαζί με τη Flying Flea C6 παρέλασαν ακόμη μια Royal Enfield Quadracycle του 1901, μια Model 201 225 κυβικών του 1921, μια Meteor 700 κυβικών του 1953 και μια Bullet Trails 350 κυβικών του 1957, ενώ συμμετείχαν και συνολικά 30 Guerrilla 450 και Himalayan 450.

Η ηλεκτρική μοτοσυκλέτα έχει ρετρό σχεδίαση που ξεχωρίζει και έχει εμπνευστεί από την πολύ ελαφριά μοτοσυκλέτα που είχε το παρατσούκλι "Ιπτάμενος Ψύλλος" (Flying Flea) και κατασκευάστηκε από την Royal Enfield στον 2ο ΠΠ για να πέφτει με αλεξίπτωτο και να τίθεται αμέσως σε λειτουργία από τον αναβάτη της. Το πλαίσιό της είναι αλουμινένιο και φέρει girder πιρούνι που είναι επίσης αλουμινένιο.

C6

Η Flying Flea C6 διαθέτει 5 riding modes, απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα, πλήρη συνδεσιμότητα με δυνατότητα πλοήγησης, traction control και ABS που απενεργοποιείται. Η κυκλοφορία της αναμένεται σύντομα, οπότε και περισσότερες πληροφορίες πρόκειται να ανακοινωθούν.

C6

 

Ετικέτες