Kawasaki Ninja 400 spied!

Γυρίζεται το διαφημιστικό σποτ!
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

26/7/2017

Στο Milwaukee της Αμερικής, την έδρα της Harley Davidson, εντοπίστηκε από το Motorcyle Magazine.com πριν από λίγο, όχι κάποιο νέο μοντέλο της αμερικάνικης εταιρείας, αλλά το νέο Kawasaki Ninja 400 που ετοιμάζεται να βάλει στην παραγωγή η εταιρεία από το Akashi, στα πλαίσια του γυρίσματος του διαφημιστικού σποτ της μοτοσυκλέτας. Η εταιρεία παραγωγής από την Καλιφόρνια, είχε κλείσει αρκετούς δρόμους και διασταυρώσεις στην πόλη για τις ανάγκες των γυρισμάτων, κάτι που φυσικά δεν πέρασε απαρατήρητο με τον φωτογραφικό φακό να αιχμαλωτίζει εικόνες του νέου μοντέλου.

Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ο αντικαταστάτης του Ninja 300, αν και απ' όσο μπορούμε να διακρίνουμε εξωτερικά οι ομοιότητες με το απερχόμενο μοντέλο είναι πολλές, ενώ αντιθέτως δείχνει πολύ διαφορετικό σε σχέση με το υφιστάμενο Ninja 400 που κυκλοφορεί στις αγορές της Ιαπωνίας, του Καναδά και της Νέας Ζηλανδίας. Εκείνη η μοτοσυκλέτα είχε το πλαίσιο και τον κινητήρα του Er-4 που κυκλοφορούσε ήδη στην ιαπωνική αγορά.

Στο καινούργιο μοντέλο το ψαλίδι δείχνει όμοιο με του 300, όπως και το πιρούνι με το μπροστινό δισκόφρενο, ενώ το πλαίσιο δεν είναι ορατό γεγονός που μας δίνει την δυνατότητα να υποθέσουμε ότι μπορεί να είναι ένα σωληνωτό χωροδικτύωμα, ίδιο με των νέων Ζ650 και Ninja 650.

Ο κινητήρας είναι εντελώς καινούργιος κι όχι κάποια υπερκυβισμένη έκδοση του 300, ο οποίος με τη σειρά του έχει καταβολές από το GPZ250 της δεκαετίας του '80. Προφανώς η επιλογή του κυβισμού –και κατ' επέκταση της απόδοσης- έγινε με στόχο να ξεπεράσει σε νούμερα τον ανταγωνισμό των Yamaha R3, ΚΤΜ RC390 και του επερχόμενου –βάσει πληροφοριών που κυκλοφορούν- Honda CBR350R. Άλλωστε, η Kawasaki ανέκαθεν είχε μια εμμονή με το "ταβάνι" των επιδόσεων και των κυβισμών σε κάθε κατηγορία, κάτι που όπως φαίνεται έχει μπει ξανά ως προτεραιότητα στους στόχους της.

Το ότι η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει την δημιουργία των διαφημιστικών και προωθητικών βίντεο, μαρτυρά ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε την μοτοσυκλέτα στα διεθνή σαλόνια μοτοσυκλέτα που θα γίνουν το φθινόπωρο.

Δείτε εδώ το βίντεο με το ρεπορτάζ από τα γυρίσματα του διαφημιστικού σποτ:

Ετικέτες

Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!

Στα 13.990€ και με πλούσιο εξοπλισμό κλείνει το μάτι στον ανταγωνισμό
Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

17/7/2025

Μιλάμε για μία μεγάλη Adventure μοτοσυκλέτα που πρώτη φορά είδαμε στην EICMA το 2023 σε μορφή πρωτότυπου και την ξανά είδαμε πριν περίπου έξι μήνες στην EICMA 2024 όπου ουσιαστικά μπήκε και η σφραγίδα για την Ευρωπαϊκή πορεία του μοντέλου.

Με τον κινητήρα του Corsaro που έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία και έχει αποδείξει τι μπορεί να προσφέρει στην πρώτη γενιά του, το X-Cape γέννησε την προσμονή από την πρώτη στιγμή. Αν η Moto Morini πράγματι έκανε το βήμα που φανέρωσε με το πρωτότυπο X-Cape 1200, τότε θα είχαμε μία μοτοσυκλέτα φτιαγμένη και σχεδιασμένη για την Ευρωπαϊκή αγορά και όχι ένα μοντέλο που με μετατροπές και αλλαγές θα προσπαθούσε να βρει το κοινό του εδώ.

Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!

Αυτή η υπόσχεση είναι που επισφράγισε η Moto Morini στην περασμένη EICMA λέγοντας πως έχει ολοκληρώσει όλη την μακρά εξέλιξη και είναι έτοιμη να το βγάλει στην παραγωγή με τις νέες προδιαγραφές Euro 5+ κρατώντας την απόδοση στους 125 ίππους.

Έχουμε τώρα και κλεισμένη την τιμή που θα ισχύει στην Ελλάδα και αναγράφουμε στον υπότιτλο του άρθρου, καθώς και την ημερομηνία που θα βρίσκεται στα καταστήματα.

Moto Morini X-Cape 1200 2025: Έρχεται Ελλάδα με προνομιακή τιμή!

Αναμένεται τελευταίο δεκαήμερο Σεπτεμβρίου λοιπόν στην τελική τιμή 13.990€ με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει καταγραφική κάμερα κάτω από τους LED προβολείς, ραντάρ τυφλών σημείων, έγχρωμη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και πλοήγηση, cruise control, quickshifter, ρυθμιζόμενο traction control, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και θερμαινόμενη σέλα και γκριπ.

Ο V-2 κινητήρας που είναι δημιουργία της Moto Morini, τα σχέδια του οποίου είναι ένα από τα δυνατά περιουσιακά στοιχεία που βοήθησαν στην εξαγορά της, έχει έρθει όπως είπαμε στις Euro5+ προδιαγραφές με 125 ίππους, ενώ η ροπή του ανεβαίνει στα 10,7Kg.m ροπής.

Ο κόσμος έχει αντιδράσει πολύ θετικά στην εμφάνιση αυτής της μοτοσυκλέτας και το γεγονός πως είναι μία μεγάλη V-2, στηρίζοντας αυτή την διάταξη που έχει χάσει πολύτιμο έδαφος την τελευταία τριετία.

Η ελληνική αντιπροσωπεία θα βγάλει άμεσα μοτοσυκλέτες για test ride όπως είπε στο MOTO, και με δεδομένο πως οι μεγάλες Adventure έχουν σκαρφαλώσει τιμολογιακά σε απλησίαστα επίπεδα, το X-Cape 1200 αναμένεται με έντονο ενδιαφέρον.