Kawasaki Versys 650 2024 - Σε νέα χρώματα

Χωρίς αλλαγές σε μηχανικά μέρη ή εξοπλισμό
Kawasaki Versys 650 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

2/10/2023

Η τελευταία δραστική ανανέωση του Versys 650 έγινε το 2022, όταν η Kawasaki το εφοδίασε με Traction Control 2 επιπέδων, έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα, ψηλότερη, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και full-LED φώτα, ενώ το 2023 και 2024 οι αλλαγές στο μεσαίο Adventure / Tourer μοντέλο των “πρασίνων” είναι μόνο χρωματικές.

Το Versys 650 του 204 θα κυκλοφορήσει σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς. Τον κλασικό πράσινο (Metallic Flat Spark Black/Candy Lime Green), τον μαύρη μαυρίλα πλάκωσε (Metallic Spark Black/Metallic Flat Spark Black) και τον νέο “τσαχπίνικο” μαύρο-γκρι με κόκκινες λεπτομέρειες (Metallic Matte Dark Gray/Ebony).

Όπως γράψαμε στον πρόλογο, το Versys 650 πέρα από τα νέα χρώματα παραμένει ίδιο με το 2023, με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 649 κ.εκ. να αποδίδει 65,7 hp / 8.500 rpm, και με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει το σύστημα KTRC, την TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, τα LED φώτα, το δικάναλο ABS, κ.α.

Οι τροχοί των 17 ιντσών είναι χυτοί με μπράτσα, το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 21 λίτρα, και το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα επίσημα 219 γεμάτα κιλά.

Για την ώρα η Kawasaki έδειξε τη standard έκδοση εξοπλισμού της μοτοσυκλέτας, αναφέροντας όμως παράλληλα πως σύντομα θα κυκλοφορήσουν και οι υπόλοιπες εκδόσεις -όπως το 2023-, με κορυφαία την Tourer+.

Ετικέτες

Voge SR16 200 ACC: Στην Ελλάδα με "200άρη" κινητήρα και top εξοπλισμό [Τιμή]

Με 17,5 ίππους και ό,τι χρειάζεσαι στην καθημερινότητά σου - Σε πολύ ελκυστική τιμή
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

17/9/2025

To Voge SR16 200 ACC έρχεται με περισσότερα κυβικά στην ελληνική αγορά και προστίθεται στη γκάμα των σκούτερ της Voge δίπλα στο SR16 με το μοτέρ των 125 κ.εκ, για εκείνους που χρειάζονται τις έξτρα επιδόσεις.

Το 125άρι Voge SR16 με τους μεγάλους τροχούς και το επίπεδο πάτωμα μας είχε αφήσει πολύ καλές εντυπώσεις κατά την επαφή που είχαμε μαζί του και τώρα η εταιρεία δίνει λύσει και σε εκείνους που κινούνται συχνότερα στον αυτοκινητόδρομο ή απλά χρειάζονται καλύτερες επιδόσεις σε συνδυασμό με όλα τα χαρακτηριστικά που κάνουν το σκούτερ της κινέζικης εταιρείας ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη.

Το SR16 200 ACC φέρει μονοκύλινδρο υδρόψυκτο κινητήρα 174,1 κυβικών που αποδίδει 17,5 ίππους και 1,59 kg.m ροπής στις 8.000 και 6.000 σ.α.λ. αντίστοιχα και εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές Euro 5+. Το βάρος του σκούτερ είναι στα 136 κιλά χωρίς υγρά, με το ρεζερβουάρ να είναι χωρητικότητας 7,8 λίτρων προσφέροντας έτσι μεγάλη αυτονομία.

Ο στάνταρ εξοπλισμός του Voge SR16 200 ACC είναι πολύ πλούσιος και περιλαμβάνει δικάναλο ABS, TCS, ESS σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος, keyless σύστημα, έγχρωμη οθόνη LΕD με πλοήγηση στροφή-στροφή και δυνατότητα συνδεσιμότητας, προστατευτικές χούφτες, ζελατίνα, top case 34l Voge by Givi και θύρα USB.

Το σκούτερ της Voge προσθέτει στην πρακτικότητα με το επίπεδο πάτωμα του και τον χώρο που έχει κάτω από τη σέλα, όπως και με το ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι. Φέρει επίσης κάμερα καταγραφής δεδομένων στο εμπρός μέρος ("Dash Cam") και ρυθμιζόμενα ως προς την προφόρτισή τους αμορτισέρ. 

Το Voge SR16 200 ACC είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρία χρώματα, γκρι, λευκό και μαύρο με την τιμή του να έχει οριστεί στα 2.995 ευρώ μια πολύ ελκυστική τιμή για όλα αυτά που προσφέρει.

Ετικέτες