KTM 790 Adventure – Νέες φωτογραφίες

Συνεχίζει τις δοκιμές του το 790 Adventure…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/5/2018

Ξανά στον δρόμο το 790 Adventure, σε μία από τις τρεις εκδόσεις που αναμένεται να εμφανιστεί, καθώς συνεχίζει τις δοκιμές του μέχρι να δούμε την τελική του μορφή στην επόμενη EICMA, τον Νοέμβριο του ‘18.

Κοντά στο πρωτότυπο που είδαμε φέτος στο μεγαλύτερο σαλόνι μοτοσυκλέτας, με τις τωρινές φωτογραφίες να δείχνουν το χαμηλά τοποθετημένο ρεζερβουάρ να παραμένει, σαν να πρόκειται για κάποια ειδική Rally έκδοση. Στοιχείο που ανεβάζει ακόμα περισσότερο την προσμονή.. Από τις φωτογραφίες φαίνεται πως το 790 Adventure έχει 21 εμπρός και 18 πίσω τροχό, όπως για παράδειγμα το Africa Twin, ενώ με την συγκεκριμένη ψηλότερη ζελατίνα, φωτογραφίζεται για πρώτη φορά.

Οι προβολείς ακολουθούν την νέα εμφάνιση της σειράς Adventure με την συγκεκριμένη έκδοση να φαίνεται αρκετά κοντά στην τελική μορφή.

ΘυμηθείτεΑποκλειστική παρουσίαση KTM 790 Duke! [video] - Η πιο σημαντική νέα KTM: Την οδηγούμε στα Κανάρια Νησιά

Αυτή την στιγμή, το μόνο επιβεβαιωμένο σχόλιο που υπάρχει για την συμπεριφορά του, είναι η λακωνική αλλά περιεκτική δήλωση του Chris Birch που οδήγησε την έκδοση Enduro στην Καλιφόρνια πριν λίγες ημέρες: «εκεί που με το 1090 R φρενάρεις, με το 790 ανοίγεις το γκάζι»…

Σίγουρα το χαμηλά τοποθετημένο κέντρο βάρους, θα ενισχύσει την ευελιξία της μοτοσυκλέτας, ένα στοιχείο που οι άνθρωποι της KTM ποντάρουν πάρα πολύ, λέγοντας χαρακτηριστικά στην EICMA, πως «θέλουμε να είναι η πιο ευχάριστη οδηγικά μοτοσυκλέτα της κατηγορίας». Αυτός είναι ο στόχος του νέου, πολυαναμενόμενου 790, κι ελπίζουμε να τον πετύχει στο έπακρο…

Ετικέτες

Royal Enfield Hunter 350 2025: Αναβάθμιση σε αναρτήσεις και συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση

Αναβάθμιση και στον εξοπλισμό – Σε 3 νέους χρωματικούς συνδυασμούς, με LED προβολέα
Royal Enfield HNTR 350 2025
Από το

motomag

29/4/2025

Η Royal Enfield προχώρησε στο φρεσκάρισμα του Hunter 350 για το 2025 με αλλαγές ουσίας που βελτιώνουν τη συμπεριφορά, τη χρηστικότητά του αλλά και την ασφάλεια.

Συγκεκριμένα η ρετρό σχεδίασης μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας διατηρεί τον μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα J-series 349 κ.εκ. των 20,4 ίππων με τις υποτετράγωνες διαστάσεις του κυλίνδρου και το χαρακτηριστικά ευχάριστο, αργόστροφο δούλεμά που ταιριάζει γάντι στην αισθητική και τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 

Ωστόσο, το μικρό commuter έχει υποστεί μια σειρά από αλλαγές που στοχεύουν στη συνολική βελτίωσή του με τους Ινδούς να “απαντούν” στις κινήσεις του ανταγωνισμού  (βλ. Honda GB350) ώστε να διατηρήσουν ή ακόμη και να αυξήσουν το μερίδιο που έχουν -αρχικά- στην τεράστια ινδική αγορά.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Συγκεκριμένα η θέση οδήγησης έχει αναθεωρηθεί με το εργονομικό τρίγωνο του αναβάτη να επηρεάζεται από το νέο τιμόνι αλλά και από τη σέλα που φέρει νέο αφρώδες και επένδυση. Στο παραπάνω έρχονται να προστεθούν οι αλλαγές στην πίσω ανάρτηση με νέα προοδευτικά ελατήρια και set up για τις αποσβέσεις των αμορτισέρ, ενώ έχει αυξηθεί και η απόσταση από το έδαφος.

 

Royal Enfield HNTR 350 2025

Παράλληλα, ο συμβατικός συμπλέκτης άλλαξε και έδωσε τη θέση του σε έναν περιορισμένης ολίσθησης με υποβοήθηση στη μανέτα, για πρώτη φορά σε 350άρι της Royal Enfield. Το τελευταίο το HNTR δεν το χρειαζόταν αφού η μανέτα του συμπλέκτη είναι ήδη ελαφριά στο τράβηγμα, αλλά όχι δεν λέμε σε τέτοιες αλλαγές με τη μοτοσυκλέτα να γίνεται ακόμη πιο φιλική στην καθημερινότητα, ειδικά για τις γυναίκες.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Νέος είναι επίσης ο LED προβολέας, ο οποίος λογικά θα αναβαθμίσει αρκετά την ορατότητα τη νύχτα, ενώ στον εξοπλισμό έρχονται να προστεθούν το κομψό όργανο πλοήγησης tripper pod -όχι στη στάνταρ έκδοση "Factory Black"- που συνδέεται με smartphone και η “απαραίτητη” πλέον θύρα φόρτισης USB Type-C.

Royal Enfield HNTR 350 2025

Η πρώτη παρουσίαση έγινε σε φεστιβάλ της Royal Enfield στην Ινδία και συνολικά τα χρώματα που θα προσφέρονται είναι τα: Factory Black, Rio White και Dapper Grey, Tokyo Black, London Red και Rebel Blue ενώ είμαστε σε αναμονή για ανακοινώσεις από την ελληνική αντιπροσωπεία σχετικά με την εισαγωγή και την τιμή του στην Ελλάδα. Στην Ινδία πάντως η στάνταρ έκδοση παρέμεινε στο ίδιο επίπεδο με την απερχόμενη μοτοσυκλέτα.

 

Ετικέτες