Νέα Yamaha WR450F και WR250F: Επιστροφή στα αγωνιστικά Enduro με ολοκαίνουριο 450

Μπαίνει ξανά στην πρώτη γραμμή του ανταγωνισμού
WR 2024
Από το

motomag

14/9/2023

Η Yamaha παρουσίασε τα νέα enduro μοντέλα της WR450F και WR250F για το 2024, με το μεγάλο της μοντέλο να αποκτά νέο κινητήρα και πλαίσιο, μικρότερες διαστάσεις και νέο Traction control. Από την άλλη το WR250F συνεχίζει για το 2024 χωρίς ουσιαστικές αλλαγές.

Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και την αγωνιστική εμπειρία από τα παγκόσμια πρωταθλήματα η Yamaha παρουσίασε τα νέα της μοντέλα enduro για το 2024. Η WR450F για τη νέα χρονιά έχει δεχθεί ένα πλήθος αναβαθμίσεων και βελτιώσεων, παίρνοντας πολλά στοιχεία από την motocross μοτοσυκλέτα YZ450F η οποία αποτελεί μια ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα στο πρωτάθλημα MXGP. Η νέα WR450F του 2024 είναι η ελαφρύτερη, λεπτότερη μοτοσυκλέτα enduro 450 κυβικών εκατοστών που έχει κατασκευαστεί ποτέ από την εταιρεία των τριών διαπασών σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Yamaha. Ο εξωτερικός σχεδιασμός είναι νέος, καθώς η WR450F έχει μικρότερες διαστάσεις οι οποίες μαρτυρούν την συγγένεια με την YZ450F, ενώ η ECU έχει νέα χαρτογράφηση για τον ψεκασμό, νέες ρυθμίσεις για την ανάρτηση, μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμου και προδιαγραφές ώστε να λαμβάνει μέρος σε αγώνες enduro.

WR 2024

Ολοκαίνουριος ισχυρότερος και ελαφρύτερος κινητήρας προερχόμενος από την YZ450F

Ο κινητήρας με ανεστραμμένη κυλινδροκεφαλή που διαθέτει η WR450F βασίζεται στον κινητήρα της motocross YZ450F. Η Yamaha υπόσχεται αυξημένη ισχύ χάρη στην νέα εισαγωγή, και στον αυλό εισαγωγής, με πιο ευθεία διαδρομή προς τις μεγαλύτερες βαλβίδες εισαγωγής τιτανίου των 39 χιλ. Εκτός το ότι είναι ελαφρύτερος και μικρότερος σε διαστάσεις από τον κινητήρα του προηγούμενου μοντέλου, ο 450 κ. εκ. κινητήρας με ξηρό κάρτερ είναι εφοδιασμένος με νέο σφυρήλατο έμβολο, ελαφρύ κύλινδρο, και νέα καδένα εκκεντροφόρου, τα οποία έχουν σχεδιαστεί για να ανταπεξέρχονται στην αυξημένη απόδοση. Το σύστημα διαχείρισης αέρα της WR450F του 2024 έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και το φιλτροκούτι αντλεί αέρα από το πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας, μέσω αεραγωγών που έχουν τοποθετηθεί στα νέα πλαϊνά καπάκια, το πλαίσιο και το ρεζερβουάρ. Περιλαμβάνεται επίσης, ένα κοντό τελικό εξάτμισης, το οποίο βελτιώνει τη συγκέντρωση των μαζών και υπογραμμίζει τις μικρές διαστάσεις της WR450F. Οι ειδικές για την WR ρυθμίσεις της τροφοδοσίας έχουν σχεδιαστεί για να προσφέρουν ακόμη πιο ελεγχόμενη παροχή ισχύος στις χαμηλότερες στροφές, καθώς και άμεση, γραμμική ροπή σε όλο το φάσμα στροφών.

WR 2024

Νέος συμπλέκτης με μονό ελατήριο δίσκων που προσφέρει ελαφρύτερη αίσθηση

Για μειωμένο βάρος, ακρίβεια στον χειρισμό και ελαφρύτερη αίσθηση, η WR450F του 2024 είναι εξοπλισμένη με έναν νέου σχεδιασμού συμπλέκτη με μονό ελατήριο δίσκων, ο οποίος περιλαμβάνει οκτώ ανθεκτικότερους δίσκους τριβής που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την WR. Το γρανάζι της  πρωτεύουσας και το καπάκι της έχουν ενσωματωθεί μέσα στο μηχανισμό του συμπλέκτη, ενώ τα 6 ελατήρια του προηγούμενου μοντέλου έχουν αντικατασταθεί από ένα μονό ελατήριο δίσκου (όπως στα αυτοκίνητα), το οποίο παρέχει καλύτερο έλεγχο κατά την αποσύμπλεξη και το πατινάρισμα του συμπλέκτη στις στις εξόδους από τις αργές στροφές. Το κιβώτιο 5 ταχυτήτων διαθέτει μακριές σχέσεις και έχοντας μεγαλύτερη απόσταση μεταξύ του πρωτεύοντα άξονα και του άξονα μετάδοσης κίνησης. Τα γρανάζια του πρωτεύοντα άξονα είναι φαρδύτερα, για αυξημένη αντοχή σε συνδυασμό με μειωμένο βάρος. Οι μακριές σχέσεις δίνουν στον αναβάτη τη δυνατότητα, να εκμεταλλεύεται αποτελεσματικότερα τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα σε οποιεσδήποτε συνθήκες.

WR 2024

Νέο μικρών διαστάσεων πλαίσιο αλουμινίου

Το νέο πλαίσιο της WR450F έχει την ίδια σχεδίαση με το πλαίσιο της YZ450F όμως έχει αλλαγές, ώστε να προσαρμοστεί στις ιδιαίτερες απαιτήσεις των αγώνων Enduro και στους χωματόδρομους. Η βασική αλλαγή στο νέο πλαίσιο είναι ο λαιμός που έχει τοποθετηθεί 15mm χαμηλότερα με νέες ραφές του ρεζερβουάρ που έχουν προφίλ σχήματος U στο πίσω μέρος, το νέο πλαίσιο αλουμινίου δύο δοκών εξασφαλίζει χαμηλότερο κέντρο βαρύτητας, για μεγαλύτερη ευελιξία στις στροφές.

Σε σύγκριση με το πλαίσιο που χρησιμοποιείται στην  YZ450F, το πλαίσιο της WR450F έχει αναθεωρημένα χαρακτηριστικά ελαστικότητας, ώστε να προσφέρουν αποτελεσματικότερη απορρόφηση των κραδασμών. Επιτρέποντας μια ελαφρά πλευρική κάμψη κατά την απορρόφηση κραδασμών σε ανώμαλο έδαφος, το πλαίσιο της WR450F διευκολύνει τις διορθωτικές κινήσεις και μειώνει την καταπόνηση του αναβάτη, προσφέροντας ταυτόχρονα καλύτερη πληροφόρηση όσον αφορά την πρόσφυση στο χωμάτινο τερέν. Στα νέα ειδικά για αγώνες enduro χαρακτηριστικά του πλαισίου περιλαμβάνονται ειδικές βάσεις κινητήρα με μεγαλύτερο εύρος-βαθμό ελαστικότητας.

WR 2024

Μικρότερες διαστάσεις για μεγαλύτερο εύρος κινήσεων του σώματος του αναβάτη

Η νέα σχεδίαση της WR450F περιλαμβάνει λεπτότερα πλαστικά, τα οποία έχουν στενέψει συνολικά τη μοτοσυκλέτα κατά 50 χιλ. Η σιλουέτα της μοτοσυκλέτας στο κέντρο είναι πιο λεπτή και έχει γίνει πιο επίπεδο το προφίλ σέλας ώστε να διευκολύνουν τον αναβάτη να αλλάζει τη θέση του σώματός του, κατά το φρενάρισμα, την επιτάχυνση και τις στροφές. Τα μικρών διαστάσεων πλαϊνά καπάκια και τα μικρότερα φτερά εμπρός και πίσω, υπογραμμίζουν την λεπτή σχεδίαση που καθιστά την WR450F, το πιο ευέλικτο μοντέλο enduro 450 κ. εκ. της Yamaha μέχρι σήμερα σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της ιαπωνικής εταιρείας. Το νέο μπροστινό φτερό παρέχει επίσης, βελτιωμένη ροή αέρα στα ψυγεία για πιο αποτελεσματική ψύξη, ενώ το νέου σχήματος πίσω φτερό διευκολύνει τον αναβάτη στο κράτημα της μοτοσυκλέτας, όταν την σηκώνει με τα χέρια.

WR 2024

Ανάρτηση KYB με πιο μικρή διαδρομή, για χαμηλότερο ύψος σέλας

Οι ανάρτησεις της KYB της WR450F έχουν σχεδιαστεί για να αποδίδουν σε ποικιλία εδαφών. Σε σύγκριση με της YZ450F, η WR450F του 2024 διαθέτει μικρότερη κατά 10 χιλ. διαδρομή εμπρός και πίσω, η οποία παρέχει χαμηλότερο ύψος σέλας και χαμηλότερο κέντρο βάρους, με τον αναβάτη να κάθεται πλέον χαμηλότερα κατά 10 χιλ. κάτι το οποίο έχει σημαντική διαφορά στον χειρισμό, ειδικά στις κλειστές στροφές σε τεχνικά εδάφη. Η θέση οδήγησης της WR450F του 2024 έχει αλλάξει με το χαμηλότερο ύψος της σέλας, αλλά και από τη μετατόπιση των μαρσπιέ χαμηλότερα για να αυξηθεί η απόσταση μεταξύ των γοφών και των ποδιών του αναβάτη κατά 10 χιλ. Επίσης, το τιμόνι έχει μετακινηθεί ελαφρώς πιο κοντά στον αναβάτη. Αυτό δίνει μια πιο φυσική θέση οδήγησης, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη σύνδεση του αναβάτη με τη μοτοσυκλέτα. Το πιρούνι της KYB έχει ένα νέο χειροκίνητο ρυθμιστή απόσβεσης συμπίεσης για ρύθμιση της ανάρτησης χωρίς εργαλεία. Ο συνδυασμός ενισχυμένων τσιμουχών στα καλάμια και επανασχεδιασμένων προστατευτικών του πιρουνιού, παρέχουν μεγαλύτερη προστασία από βρωμιά και σκόνη κάτι που συμβάλλει στη μεγαλύτερη διάρκεια ζωής των τσιμουχών.

WR 2024

Απλοποιημένη εφαρμογή Power Tuner για τέλειο έλεγχο

Η Yamaha έχει προσαρμόσει την εξ αποστάσεως ρύθμιση της τροφοδοσίας μέσω App στα 4-χρονα Off Road Competition μοντέλα της με την εφαρμογή που ονομάζει “Power Tuner” η οποία είναι απλοποιημένη για το 2024. Για το 2024 υπάρχει η λειτουργία “Quick Tuning” που επιτρέπει στον αναβάτη, να επιλέξει εύκολα οποιαδήποτε ρύθμιση κινητήρα από “Smooth” έως “Aggressive”, με το πάτημα ενός κουμπιού μέσω του smartphone ώστε να ταιριάξει την απόδοσή του στις εκάστοτε συνθήκες. Επίσης η νέα λειτουργία Lap Timer επιτρέπει στους αναβάτες και τις ομάδες, να βλέπουν ποιες ρυθμίσεις εξασφαλίζουν την καλύτερη απόδοση. Η εφαρμογή Power Tuner διατηρεί επίσης την προηγουμένως διαθέσιμη προσομοίωση 4x4 (16 επίπεδα), η οποία δίνει στους αναβάτες την ευκαιρία, να κάνουν πιο λεπτομερείς αλλαγές στην τροφοδοσία καυσίμου και στον χρονισμό της ανάφλεξης.

WR 2024

Νέο σύστημα Traction control και διακόπτης λειτουργιών στο τιμόνι

Το νέο σύστημα ελέγχου πρόσφυσης διαθέτει δύο επίπεδα υποβοήθησης και λειτουργία απενεργοποίησης, αυτή η τεχνολογία ηλεκτρονικού ελέγχου κόβει την ισχύ όταν υπάρξει γλίστρημα του πίσω τροχού, χρησιμοποιώντας τον έλεγχο της ανάφλεξης. Οι αναβάτες μπορούν εύκολα να επιλέξουν διαφορετικές ρυθμίσεις για την χαρτογράφηση του κινητήρα και του Traction Control χρησιμοποιώντας τον διακόπτη πολλαπλών λειτουργιών που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του τιμονιού. Οι προσωπικές χαρτογραφήσεις μπορούν να “φορτωθούν” στη μοτοσυκλέτα με τη χρήση της εφαρμογής Power Tuner. Οι ρυθμίσεις μπορούν να επιλεγούν και εν κινήσει. Η WR450F είναι πλήρως εξοπλισμένη για αγώνες enduro διαθέτοντας πίσω τροχό 18 ιντσών, ελαστικά enduro, φώτα, όργανα, πλαϊνό σταντ και βεντιλατέρ ψυγείου. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου φτάνει τα 7,4 λίτρα (μεγαλύτερο από αυτό της YZ450F). Το προστατευτικό του κινητήρα και το τελικό εξάτμισης συμπληρώνουν τις προδιαγραφές enduro.

WR 2024

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Ολοκαίνουριος ισχυρότερος και ελαφρύτερος κινητήρας τύπου YZ450F
  • Υψηλότερης απόδοσης εισαγωγή αέρα νέος συμπλέκτης με μονό ελατήριο δίσκων και ελαφρύτερη αίσθηση
  • Ελαφρύ κιβώτιο 5 ταχυτήτων με μακριές σχέσεις
  • Νέο μικρότερων διαστάσεων πλαίσιο αλουμινίου
  • Ανάρτηση KYB με πιο μικρή διαδρομή, για χαμηλότερη συγκέντρωση των μαζών
  • Λεπτότερη σιλουέτα και συνολικά μικρότερες διαστάσεις για ευκολότερες μετατοπίσεις του αναβάτη πάνω στη μοτοσυκλέτα
  • Νέα εργονομία
  • Απλοποιημένη εφαρμογή Power Tuner
  • Νέο Traction Control
  • Πλήρεις προδιαγραφές για αγώνες enduro

Το μικρότερο αδερφάκι της WR450F, το WR250F το οποίο είχε δεχθεί πληθώρα αλλαγών και βελτιώσεων το 2022, για το 2024 παραμένει ως έχει χωρίς ουσιαστικές αλλαγές. Ο κινητήρας και το πλαίσιο προέρχεται από το motocross μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας YZ250F, ο οποίος έχει σχεδιαστεί ειδικά για enduro χρήση. Ο ανεστραμμένης κυλινδροκεφαλής κινητήρας των 250 κ. εκ., με το 6ταχυτο κιβώτιο, τα επανασχεδιασμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής, την ειδική χαρτογράφηση και το υψηλής χωρητικότητας σύστημα ψύξης δίνει στον αναβάτη ό,τι χρειάζεται για να επιτύχει την καλύτερή του απόδοση σε διαφορετικές συνθήκες. Όπως και στην WR450F και στο μικρό μοντέλο enduro της Yamaha υπάρχει η εφαρμογή Power Tuner καθώς και ο διακόπτης χαρτογράφησης για την απόδοση του κινητήρα.

WR 2024

Κύρια τεχνικά χαρακτηριστικά

  • Κινητήρας YZ250F
  • Ανεστραμμένη κυλινδροκεφαλή με την εισαγωγή εμπρός
  • Ελαφρύ πλαίσιο αλουμινίου
  • Ανάρτηση για την κατηγορία enduro από την KYB
  • Εφαρμογή Power Tuner
  • Κιβώτιο 6 ταχυτήτων με μακριές σχέσεις
  • Συγκέντρωση των μαζών στο κέντρο
  • Διακόπτης χαρτογράφησης κινητήρα με 2 λειτουργίες
  • Ελαφριά οθόνη πολλαπλών λειτουργιών η οποία αναπτύχθηκε στους αγώνες της κατηγορίας MX2

Η WR450F του 2024 θα είναι διαθέσιμη από τον Νοέμβριο του 2023, σε χρώμα Icon Blue, ενώ η WR250F θα είναι διαθέσιμη από τον Οκτώβριο του 2023, ομοίως σε χρώμα Icon Blue με νέα γραφικά.

WR 2024
Ετικέτες

KTM: Τρέχει η γραμμή παραγωγής - Στην ώρα τους τα νέα μοντέλα - Αναβολή μόνο για 1390GT

Το πλάνο για τα νέας γενιάς Street και Adventure μοντέλα
KTM New Models
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/9/2025

Η αυστριακή εταιρεία δίνει στη δημοσιότητα τις τελικές ημερομηνίες παραγωγής των πολυαναμενόμενων μοντέλων που παρουσιάστηκαν στην EICMA 2024, με την έναρξη να τοποθετείται από τον Οκτώβριο 2025 – ενώ η 1390 Super Duke GT μετατίθεται για το 2027.

Πιστή μένει η KTM στο αναθεωρημένο πρόγραμμα που είχε μετά την διακοπή της λειτουργίας της γραμμής παραγωγής. Ξεκίνησε μέσα στα τέλη του περασμένου Ιουλίου με τις Enduro και Motocross μοτοσυκλέτες για να καλύψει την τεράστια ζήτηση που υπήρχε σε ΗΠΑ, Αυστραλία, κυρίως και έπειτα και στις υπόλοιπες αγορές και από τις αρχές Οκτωβρίου ξεκινά σταδιακά την παραγωγή της και η γκάμα των μεγάλων μοτοσυκλετών που παράγει η KTM στην Αυστρία.

Όλα τα μοντέλα αυτά, που κανονικά θα είχαν έρθει στην αρχή του 2025 και είδαμε από κοντά τον Νοέμβριο του 2024 στην EICMA, άλλαξαν ημερομηνία και έγιναν μοντέλα 2026, από την πρώτη στιγμή που δημοσιοποιήθηκε το οικονομικό ζήτημα που αντιμετώπιζαν. Δεν είναι καινούριο νέο αυτό, αλλά το είχαμε συζητήσει στην αρχή της χρονιάς. Η επόμενη επίσημη ενημέρωση για την γραμμή παραγωγής ήταν τον Ιούλιο, επιβεβαιώνοντας προγενέστερο ρεπορτάζ του MOTO που είχε προηγηθεί της ανακοίνωσης, όπου γράφαμε πως θα ξεκινήσουν να εργάζονται τον Αύγουστο στην παραγωγή βάζοντας πρώτα τα Off Road μοντέλα τους.

Εκεί είχαμε εξηγήσει πως τα 2026 μοντέλα θα έρθουν νωρίτερα, δηλαδή μέσα στο 2025 και τώρα έχουμε ανακοίνωση που επιβεβαιώνει αυτές τις πληροφορίες.

Η μόνη αλλαγή που έρχεται σε όλα αυτά, αφορά την έκδοση GT του KTM 1390 Super Duke η οποία θα ξεκινήσει να παράγεται με διαφορά ενός χρόνου, οπότε το μοντέλο από 2026, γίνεται 2027.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουμε συλλέξει, η ζήτηση που υπάρχει για τις Adventure σε συνδυασμό με το πρόγραμμα ορισμένων προμηθευτών που έχουν εξειδίκευση σε εξαρτήματα για την θηριώδη γυμνή μοτοσυκλέτα, δημιουργούν μία συνθήκη που δεν εξυπηρετεί το νέο πρόγραμμα. Με την KTM να ήταν ο βασικός τους πελάτης, ορισμένοι προμηθευτές έπρεπε να στραφούν σε νέο πεδίο για να εξασφαλίσουν την βιωσιμότητά τους και αυτά τα συμβόλαια είναι ετήσια. Ενώ η οικογένεια των Super Adventure δεν έχει κανένα ζήτημα, η λιγότερο εμπορική κατηγορία των streetfighter αναγκαστικά θα πρέπει να πάει πιο πίσω και έτσι η έκδοση GT που δεν είχε ξεκινήσει, σε αντίθεση με το 1390 Super Duke που υπάρχει διαθεσιμότητα, μεταφέρεται πιο κάτω και αποκτά τον τίτλο του 2027 μοντέλου.

Κι όμως, μερίδα του Ειδικού Τύπου αλλά και ορισμένοι που παίρνουν τον δημόσιο λόγο χωρίς να απαγγέλλονται κάτι συγκεκριμένα, κάνουν λόγο για εκ νέου αναβολή στο πρόγραμμα, ενώ κάτι τέτοιο ξεκάθαρα δεν υφίσταται. Παρόλο που τα δημοσιεύματά τους έχουν πέσει πανηγυρικά έξω στο θέμα της KTM, από ανυπόστατες θεωρίες περί εξαγοράς από την BMW, έως το οριστικό κλείσιμο που ποτέ όμως δεν ήταν επιλογή, συνεχίζουν το έργο της λασπολογίας την στιγμή που θα περίμενε κανείς να αναθεωρήσουν όσα έχουν αποδειχθεί ψευδή και τα υποστήριζαν με θέρμη!

Δεν υπάρχει λοιπόν νέα αναβολή, το αρχικό πλάνο στο οποίο θα ξεκινούσε η παραγωγή έχει τηρηθεί και μάλιστα στην διάρκεια του έτους τα νέα μοντέλα έρχονται και νωρίτερα από αυτό που θεωρούσαν βέβαιο στην αρχή της χρονιάς, όταν και τα μετέτρεψαν σε μοντέλα 2026.

Ο CEO της εταιρείας, Gottfried Neumeister δήλωσε:

 “Ο ενθουσιασμός γύρω από τη νέα γκάμα μοντέλων ήταν τεράστιος. Με την εστίασή μας στην πλήρη ετοιμότητα, είμαστε βέβαιοι ότι τα νέα μοντέλα θα προσφέρουν ανώτερες επιδόσεις και καινοτόμα τεχνολογία που θα θέσουν νέα πρότυπα στη βιομηχανία. Ανυπομονούμε να τα φέρουμε σύντομα στους αναβάτες που μας επιλέγουν.”

Αναλυτικά τα πρόγραμμα:

  • KTM 990 RC R – Οκτώβριος 2025
    Η διάδοχος της RC8 επιστρέφει σχεδόν 20 χρόνια μετά, ως μια supersport τόσο για πίστα όσο και δρόμο. Η 990 RC R δηλώνει ξεκάθαρα το READY TO RACE DNA της KTM.
    KTM New Models
  • KTM 1390 Super Adventure S – Οκτώβριος 2025
    Με 173 ίππους, νέα σχεδίαση και τεχνολογίες αιχμής, η S απευθύνεται σε αναβάτες που ζητούν αστραπή χωρίς να θυσιάζουν την άνεση, έχοντας κάθε στιγμή τον απόλυτο έλεγχο.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Adventure S Evo – Οκτώβριος 2025
    Η τελευταία εξέλιξη του μοντέλου ενσωματώνει το επαναστατικό κιβώτιο AMT της KTM και θέλει να κερδίσει την ταξιδιωτική κατηγορία με περισσότερη δύναμη και τεχνολογία.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Adventure R – Οκτώβριος 2025
    Η πλέον χωμάτινη έκφανση του μεγάλου αυστριακού Adventure, καμία άλλη εταιρεία δεν βγάζει έκδοση R για την μεγάλη της Adventure, και αυτό κάτι λέει για εκείνους που την επιλέγουν.
    KTM New Models

     

  • KTM 990 Duke R – Οκτώβριος 2025
    Η γυμνή πρόταση της ΚΤΜ, με 130 ίππους, αιχμηρή εργονομία αναρτήσεις, WP APEX και ανανεωμένα ηλεκτρονικά.
    KTM New Models

     

  • KTM 1390 Super Duke GT – Παραγωγή το 2027
    Η κορυφαία sport touring πρόταση της KTM καθυστερεί, με την υπόσχεση να είναι πιο δυνατή, ελαφριά και τεχνολογικά προηγμένη από ποτέ.
    KTM New Models

     

Ο Neumeister τόνισε: “Η απόφαση αυτή διασφαλίζει ότι κάθε μοντέλο θα είναι απόλυτα έτοιμο ώστε να ανταποκριθεί στα υψηλά στάνταρ που περιμένουν οι πελάτες μας.”

Παραδόσεις και επέκταση εγγύησης

Οι πρώτες παραδόσεις νέων μοντέλων αναμένονται στα τέλη του 2025 και στις αρχές του 2026. Παράλληλα, η KTM ενισχύει την εμπιστοσύνη των αναβατών με δωρεάν 4ετή εργοστασιακή εγγύηση σε όλα τα νέα μοντέλα LC8 και LC8c Street και Adventure από το 2023 έως και το 2026 – προσφέροντας δύο επιπλέον χρόνια κάλυψης πέρα από τη στάνταρ 2ετία.

KTM New Models