Royal Enfield - Αποκάλυψη των νέων Bullet την Παρασκευή 1ης Σεπτεμβρίου

Γκάμα τεσσάρων βενζινοκίνητων μοντέλων και της πρώτης ηλεκτρικής Bullet
Royal Enfield
Από το

motomag

28/8/2023

Την 1η Σεπτεμβρίου η Royal Enfield θα παρουσιάσει πέντε νέα μοντέλα Bullet, τα οποία πέρα από τις βενζινοκίνητες εκδόσεις θα περιλαμβάνουν και την πρώτη ηλεκτρική "σφαίρα".

Την Παρασκευή 1 Σεπτεμβρίου θα παρουσιαστούν σύμφωνα με το countdown που υπάρχει στο site της ινδικής εταιρείας τα Bullet 350, Bullet 500, Bullet E, Bullet Electra και Bullet Sixty-5. Όσον αφορά στην Bullet 350 αυτή θα βασίζεται στη Royal Enfield Classic 350, χρησιμοποιώντας το ίδιο πλαίσιο αλλά και τον ίδιο αερόψυκτο κινητήρα απόδοσης 20 ίππων ο οποίος επίσης εφοδιάζει τα μοντέλα Hunter 350 και Meteor 350, ενώ το πιθανότερο είναι να δούμε και την Electra να φέρει τον ίδιο κινητήρα. Όσον αφορά στην Bullet 500, εκεί πιθανότατα να δούμε τον κινητήρα του Himalayan στον οποίο θα έχουν προστεθεί κάποια κυβικά ώστε να πλησιάσει το νούμερο των 500 κυβικών εκατοστών -ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι μόλις 411 κυβικών εκατοστών.

Royal Enfield

Η μεγάλη είδηση έρχεται με την Bullet E, την πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της RE, την οποία έχει προαναγγείλει εδώ και καιρό. Δεν υπάρχουν στοιχεία αναφορικά με τις προδιαγραφές του ηλεκτροκινητήρα ωστόσο σύντομα θα μάθουμε περισσότερα για αυτόν. Το τελευταίο λογότυπο που βλέπουμε στο site της εταιρείας είναι αυτό του Bullet Sixty-5, το οποίο θα φέρει τον δικύλινδρο κινητήρα των 648 κ. εκ. ο οποίος εφοδιάζει τα Super Meteor 650, Interceptor και Continental GT. Αν ο κινητήρας είναι όντως αυτός, η Sixty-5 θα είναι τόσο η μεγαλύτερη σε κυβισμό Bullet της ιστορίας, όσο και το πρώτο δικύλινδρο μοντέλο της σειράς! 

Royal EnfieldRoyal EnfieldRoyal EnfieldRoyal Enfield
Ετικέτες

Η Harley-Davidson γίνεται μέρος του brand portfolio του Fais Group

Η αντιπροσωπεία θα διαθέτει μια πλήρη γκάμα προϊόντων της αμερικανικής μάρκας μοτοσυκλετών, καθώς και πλήρως εξοπλισμένο συνεργείο
Harley-Davidson - Στο Fais Group
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/3/2025

Το Fais Group ενισχύει το brand portfolio του με μία από τις πιο εμβληματικές μάρκες της μοτοσυκλετιστικής βιομηχανίας, καθώς η Harley-Davidson αποτελεί πλέον νέα προσθήκη στον Όμιλο.

Ακολουθεί το δελτίο τύπου του γκρουπ:

"Το όραμα τεσσάρων νέων ανθρώπων από το Milwaukee του Wisconsin το 1903, έφερε επανάσταση τον κόσμο της μοτοσυκλέτας, καθιστώντας τη Harley-Davidson ένα παγκόσμιο σύμβολο, συνδεδεμένο με μια εμπειρία που παραμένει συναρπαστική εδώ και περισσότερα από 120 χρόνια.

Η Harley-Davidson Athens θα διαθέτει ολόκληρη την γκάμα των εμβληματικών μοντέλων, ρούχων και αξεσουάρ της Harley-Davidson, προσφέροντας επίσης στους πελάτες της πλήρως εξοπλισμένο συνεργείο και καλύπτοντας όλες τις τεχνικές απαιτήσεις των ιδιοκτητών της μάρκας.

Με αυτή την κίνηση, το Fais Group συνεχίζει να διευρύνει την παρουσία του στην ελληνική αγορά, προσφέροντας υψηλής ποιότητας προϊόντα και υπηρεσίες στους λάτρεις της μοτοσυκλέτας.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα ανακοινωθούν σύντομα."

Ετικέτες