VOGE - Έρχεται το μεγάλο Adventure 900DS στην EICMA
Με απόδοση 96,5 ίππων, μέγιστη ροπή 9,27 kgm και μπροστινό τροχό 21 ιντσών
Από τον
Γιάννη Τσινάβο
1/11/2023
Η μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλετών η EICMA βρίσκεται προ των πυλών με τις περισσότερες εκ των εταιρειών να ανακοινώνουν κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα πως θα δώσουν το παρών αποκαλύπτοντας τα νέα τους μοντέλα. Μια εξ αυτών είναι και η Voge η οποία όπως όλα δείχνουν στην EICMA θα παρουσιάσει το νέο 900DS.
Σε μία εικόνα που δημοσιεύθηκε, η Voge μας κάνει γνωστό πως την Τετάρτη 8 Νοεμβρίου στις 11:00 το πρωί -τοπική ώρα Ιταλίας- θα παρουσιάσει τα νέα της μοντέλα στον εκθεσιακό χώρο 24 στο περίπτερο C82 της Fiera Milano. Στην εικόνα βλέπουμε μία σιλουέτα μοτοσυκλέτας η οποία πιθανότατα είναι το 900DS, το οποίο η Voge παρουσίασε για πρώτη φορά στην EICMA το 2022.
Το 900DS θα εφοδιάζεται με τον δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 895 κ. εκ. και θα έχει απόδοση 96,5 ίππους με μέγιστη ροπή 9,27 kgm. Το πλαίσιο θα είναι ατσάλινο έχοντας προσθαφαιρούμενο υποπλαίσιο. Πλήρως ρυθμιζόμενη θα είναι η ανάρτηση η οποία θα έχει μεγάλες διαδρομές σύμφωνα με την Voge, με τα φρένα να είναι της Brembo και τα tubeless ελαστικά να είναι τα Anakee III της Michelin με διαστάσεις 90/90–21 και 150/70-17.
Morbidelli T352X και T502X: Στην Ελλάδα τον Οκτώβριο οι δυο νέες adventure
Με 41 και 47 ίππους αντίστοιχα οι δικύλινδροι "Α2" κινητήρες τους - Σε ανταγωνιστικές τιμές
Από τον
Παύλο Καρατζά
19/9/2025
Τις είδαμε στην περασμένη EICMA και τώρα η Morbidelli φέρνει τις δύο νέες προτάσεις της στη δημοφιλή κατηγορία των μικρομεσαίου κυβισμού adventure στην ελληνική αγορά με τις δικύλινδρες T352X και T502X να κάνουν σύντομα "ποδαρικό" και να οδηγούνται και με δίπλωμα κατηγορίας Α2.
T352X
Η Morbidelli T352X (διαβάστε εδώ περισσότερα) φέρει έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 349 κυβικών που αποδίδει 41 ίππους στις 10.500 στροφές και 3,2 kg.m ροπής στις 8.500 στροφές. Η κατανάλωση που δίνει η εταιρεία είναι 4,3 λ./100 χλμ, με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 18 λίτρα, κάτι που σημαίνει μία αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων.
Το ανακοινώσιμο βάρος πλήρες υγρών είναι 180 κιλά και το ύψος της σέλας είναι στα 820 mm.
Μπροστά βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι 41 χιλιοστών, με διαδρομή 160 mm και πίσω monoshock αμορτισέρ με διαδρομή 56 mm.
Το σύστημα πέδησης αποτελείται δίσκο 300 mm μπροστά και 240 mm πίσω που συνδυάζεται με ABS της Bosch με λειτουργία Off-Road, που το πίσω ABS απενεργοποιείται. Οι ακτινωτοί τροχοί της μοτοσυκλέτας είναι διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και φέρουν tubeless ελαστικά Pirelli για δρόμο και χώμα.
Ο εξοπλισμός της T352X είναι πλούσιος και διαθέτει κάθετη οθόνη TFT 7 ιντσών, φωτιζόμενους διακόπτες, LED φωτιστικά σώματα, 3 riding modes, θύρα USB, TPMS και TCS.
T502X
Η Morbidelli T502X (διαβάστε εδώ περισσότερα)φέρει δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 494 κυβικών που αποδίδει 47 ίππους στις 8.500 στροφές και 4,6 kg.m ροπής στις 6.750 στροφές και συνδυάζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, με την ισχύ να μένει σκόπιμα στο όριο για δίπλωμα κατηγορίας Α2. Η κατανάλωση που δίνει η εταιρεία είναι 4,1 λ./100 χλμ., με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα 18 λίτρα, κάτι που σημαίνει ότι και σε αυτό το μοντέλο η αυτονομία είναι άνω των 400 χιλιομέτρων.
Το ανακοινώσιμο βάρος χωρίς τα υγρά είναι 210 κιλά και το ύψος της σέλας είναι στα 830 mm.
Μπροστά βρίσκουμε ένα ανεστραμμένο μπροστινό πιρούνι 43 χιλιοστών που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και έχει διαδρομή 180 mm και πίσω monoshock αμορτισέρ που δίνεται και η δυνατότητα ρύθμισης προφόρτισης.
Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, μπροστά βρίσκουμε δύο δίσκους των 300 mm που συνδυάζονται με δαγκάνες δύο εμβόλων της J.Juan, ενώ πίσω η μοτοσυκλέτα φέρει δίσκο 240 mm με δαγκάνα ενός εμβόλου και πάλι της J.Juan.
Οι ακτινωτοί τροχοί της μοτοσυκλέτας είναι διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω και φέρουν tubeless ελαστικά Pirelli για δρόμο και χώμα, ενώ το ABS της Bosch μπορεί και να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό.
Ο εξοπλισμός της T502X είναι αρκετά πλούσιος και διαθέτει κάθετη οθόνη TFT 7 ιντσών, φωτιζόμενους διακόπτες, LED φωτιστικά σώματα, 2 riding modes, θύρα USB+USB-C, Bluetooth, TPMS, TCS, προστατευτική ποδιά κινητήρα, κεντρικό σταντ, προστατευτικές χούφτες, κάγκελα προστασίας και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.
Οι δύο μικρομεσαίου κυβισμού adventure αναμένονται τον επόμενο μήνα σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε στα χέρια μας.