Έτσι τα περάσαμε στην αποστολή της Kawasaki, κι αυτό είναι το νέο Versys 650 σε πρώτο πλάνο! Ο στόχος ήταν να ακολουθήσει και το Versys 1000 σε δεύτερο, αλλά η Kawasaki απώλεσε τα πλάνα μας με εκείνο το κομμάτι της οδήγησης, αλλά δεν πειράζει. Σημασία έχει ότι τα οδηγήσαμε, και στο νέο τεύχος διαβάζει κανείς τι μας άρεσε και τι όχι, καθώς και αναλυτικά όλες τις λεπτομέρειες!
H Sherco ετοιμάζεται να παρουσιάσει “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί”
Το teaser που κυκλοφόρησε η γαλλική εταιρεία μας κλείνει ραντεβού για την Πέμπτη 9 Απριλίου και την αποκάλυψη μιας νέας μοτοσυκλέτας, η οποία συνοδεύεται ωστόσο από μια βαρύγδουπη δήλωση: κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.
Η ερμηνεία της σκοτεινής φωτογραφίας πάντως μας κατευθύνει σε συγκεκριμένες σκέψεις. Πρώτον, είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για κάτι ηλεκτρικό, διακρίνεται καθαρά η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και, παίζοντας λίγο με τον φωτισμό της εικόνας, οι λαιμοί των εξατμίσεων που παραπέμπουν σε τετράχρονο κινητήρα.

Δεύτερον, είναι ένα μοντέλο εντούρο, καθώς επίσης διακρίνεται καθαρά ο προβολέας μπροστά.
Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοικτά, αναμένουμε λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι καινούργιο θα παρουσιαστεί σε δύο μέρες από τώρα.
