ΑΝΑΝΕΩΣΗ ....ΚΑΙ ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ

Από το

Μαύρο Σκύλο

10/4/2013

Η Μototrend, αποκλειστική αντιπροσωπία της ΚYMCO στην ελληνική αγορά, πραγματοποίησε την Τρίτη 8 Απρίλιου μια εξαιρετικά οργανωμένη και πρωτότυπη παρουσίαση για τα νέα μοντέλα της εταιρείας, για το 2013.

Ο χώρος που επέλεξαν οι άνθρωποι της Mototrend από την πρώτη στιγμή που έφθασε στα χεριά μας η πρόσκληση, δημιούργησε μια ευχάριστη αίσθηση. Στη Μαρίνα Ζέας πάνω σε ένα ιστιοπλοϊκό σκάφος με βαρύ όνομα ( sir Winston Churchill) και μεγάλη ιστορία, δημιούργησαν ένα μοναδικό, ιδιαίτερα ζεστό περιβάλλον για την παρουσίαση των 5 νέων μοντέλων που έρχονται να συμπληρώσουν την άκρως επιτυχημένη γκάμα scooter της εταιρείας .

Για τη φετινή χρόνια η ΚΥΜCO διαθέτει πολύ ενισχυμένο «οπλοστάσιο» με τα νέα X-CITING 400i, People One 125i, τα ηλεκτροκίνητα EV Candy 2.0, EV Queen 3.0 ενώ αιχμή του δόρατος θα είναι το σχεδιασμένο από λευκό χαρτί K -XCT 300, μοντέλο που συγκέντρωσε και το μεγαλύτερο κομμάτι ενδιαφέροντος στην παρουσίαση, τόσο σε επίπεδο θεωρητικής προσέγγισης όσο και πρακτικής, καθώς η αντιπροσωπία είχε διαθέσιμα 6 ολοκαίνουργια K- XCT για τους δημοσιογράφους, ώστε να έχουν την ευκαιρία να έχουν την πρώτη οδηγική εμπειρία με το νέο scooter.

Το νέο K-XCT από την πρώτη κιόλας ματιά επιβεβαιώνει αυτά που οι άνθρωποι της εταιρείας είχαν παρουσιάσει από το press kit. Πρόκειται για ένα πολύ καλό σύνολο με εξαιρετικό sport σχεδιασμό, compact διαστάσεις, πολύ προσεγμένο φινίρισμα με ιδιαίτερη έμφαση και προσεγμένες λεπτομέρειες.

Το πλαίσιο είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο, ο κινητήρας που κινεί το K-XCT είναι ο γνωστός G-5 με βελτιώσεις και αλλαγές, όπως η τροφοδοσία της KEIHIN, που σαν αποτέλεσμα έχουν την ομαλότερη κατανομή της ροπής σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα αλλά και την ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καύσιμου. Οι χρωματισμοί που θα διατίθεται και που είχαμε την ευκαιρία να τους δούμε από κοντά είναι λευκό, μαύρο ματ και ένα πολύ εντυπωσιακό μπλε επίσης ματ.

Στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει την Τρίτη 30/4 θα δείτε αναλυτικά την παρουσίαση και τις πρώτες εντυπώσεις μας από την οδήγηση του Κ- XCT, ενώ η αποκρυπτογράφηση θα γίνει με το πλήρες τεστ που θα ακολουθήσει... μείνετε συντονισμένοι.

Osaka Motorcycle Show 2026 - Yamaha R3 με το πιο νεανικό χρώμα ως τώρα

Αποκλειστικό προνόμιο των ασιατικών αγορών προς το παρόν
yamaha r3
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/3/2026

Στην έκθεση της Osaka (20-22/3) η Yamaha παρουσίασε έναν νέο χρωματισμό για το YZF-R3 βασισμένο σε μια έντονη πετρόλ απόχρωση που την αποκαλεί Light Green.

Αυτή συμπληρώνει τη γκάμα του 2026 που ήδη γνωρίζουμε στην Ευρώπη, με τα κλασικά χρώματα μαύρο, μπλε και το φετινό 70th Anniversary Edition με τον συνδυασμό λευκού και κόκκινου που θα κοσμεί τις αντίστοιχες περιορισμένης παραγωγής επετειακές εκδόσεις όλων των μοντέλων της supersport οικογένειας της Yamaha.

yamaha r3

Πέραν του συγκεκριμένου χρωματισμού δεν προκύπτει κάτι νεότερο για το R3, που συνεχίζει και στην Ιαπωνία ως το ξέρουμε καλά στα μέρη μας.

Το νέο αυτό χρώμα, όπως και τα τρία υπόλοιπα, θα είναι κοινά και με το YZF-R25, δηλαδή την παραλλαγή με κινητήρα 250 κυβικών εκατοστών που δεν αφορά τις ευρωπαϊκές αγορές, αλλά μόνο κάποιες ασιατικές.

Στην ιαπωνική αγορά το νέο R3, που κατασκευάζεται από την PT Yamaha Indonesia, θα αρχίσει να διατίθεται από 28 Μαΐου, ωστόσο προς το παρόν δεν αναμένεται να το δούμε στα μέρη μας, καθώς σε αυτή τη φάση προορίζεται για τις αγορές της Ασίας. Δεν αποκλείεται ωστόσο το ενδεχόμενο αυτός ο χρωματισμός να κοσμήσει την ευρωπαϊκή γκάμα του 2027.

Ετικέτες