Benelli 2022: Ετοιμάζει και V2 On-Off για την μεσαία κατηγορία

Στα χνάρια του V-Stom
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/10/2021

Η QJ-Benelli είναι από τις ελάχιστες κινέζικες εταιρείες που έως τώρα χρησιμοποιούσε δικής της σχεδίασης και κατασκευής μονοκύλινδρους, δικύλινδρους εν σειρά και τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες.

Αυτή τη φορά όμως φαίνεται πως ακολουθεί το παράδειγμα της πλειοψηφίας των συμπατριωτών της και ετοιμάζει μια νέα On-Off με V2 κινητήρα, ο οποίος στα δικά μας μάτια μοιάζει πολύ με τον V2 της Suzuki που συναντάμε στα V-Strom 650 και SV 650. Δεν υπάρχουν σαφείς πληροφορίες αν η QJ-Benelli έχει αγοράσει τα δικαιώματα κατασκευής του κινητήρα από την Suzuki ή αν απλώς ο κινητήρας τους είναι “εμπνευσμένος” από τον κινητήρα της Ιαπωνικής εταιρείας. Ούτε φυσικά είναι σαφές αν θα έχει 650 ή περισσότερα κυβικά.

Και τα δύο σενάρια μπορεί να είναι αληθινά διότι πολύ κατασκευαστές πουλάνε στις κινέζικες εταιρείες τα σχέδια των κινητήρων που σκοπεύουν ή ήδη έχουν αποσύρει από την παραγωγή. Όχι πως οι Κινέζοι έχουν πρόβλημα να αντιγράψουν το οτιδήποτε, αλλά πλέον δεν υπάρχει τόσο μεγάλη ανάγκη να το κάνουν, αφού η αγορά έτοιμης τεχνολογίας έχει γίνει πολύ φτηνή και διαθέσιμη σε όλους.

Η ύπαρξη “ψεύτικων” ψυκτρών είναι η μόνη ορατή διαφορά από τον κινητήρα της Suzuki και η ύπαρξή τους πιθανόν στοχεύει στη δημιουργία και κάποιου cruiser μοντέλου.  

Το πλαίσιο είναι ένα κλασσικής σχεδίασης χωροδικτύωμα και μοιάζει με του τελευταίου SV 650 (στα V-Strom και στα πρώτα SV 650 είναι αλουμινένια).

 

Αισθητικά η μοτοσυκλέτα είναι πιο κοντά στην ευρωπαϊκή κουλτούρα και απουσιάζουν οι σχεδιαστικές υπερβολές. Στα σχέδια η εργονομία της θέσης οδήγησης φαίνεται ίδια φιλοσοφίας με του TRX 502, δηλαδή έχει πολύ μικρό ύψος σέλας και υπερβολικά ψηλά το τιμόνι. Συνολικά η μοτοσυκλέτα δείχνει ογκώδης και με “τουριστικό” χαρακτήρα, κάτι που ενισχύεται από το μεγάλο πλάτος της δίπατης σέλας, το μεγάλου μεγέθους ρεζερβουάρ και φυσικά το πλατύ φαίρινγκ.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, έχουμε μηχανισμό που ρυθμίζει το ύψος της ζελατίνας, χούφτες με ενισχυτική μεταλλική μπάρα εξωτερικά, χοντρό upside-down πιρούνι με ακτινικές δαγκάνες, ζάντες με ελαστικά tubeless (19” εμπρός και 17” πίσω), ενσωματωμένες βάσεις για πλαϊνές βαλίτσες, σχάρα και φυσικά οθόνη TFT για τα όργανα.

Στα σχέδια δεν υπάρχουν κάγκελα, ούτε κεντρικό/πλάγιο σταντ, αλλά είναι βέβαιο πως η μοτοσυκλέτα παραγωγής θα τα έχει.

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.