Beta Evo 2T 300 Factory

Από το

Μαύρο Σκύλο

14/4/2011

Η κορυφαία trial της Beta με δίχρονο κινητήρα είναι πλέον η Evo 2T Factory. Ο κυβισμός αυξήθηκε από τα 290 στα 300 κυβικά μετά την τοποθέτηση εμβόλου με διάμετρο 79 χιλιοστών ενώ τα κάρτερ έχουν χυτευθεί από μαγνήσιο με αποτέλεσμα να έχουν ενάμιση κιλό μικρότερο βάρος. Η εξάτμιση είναι από τιτάνιο έχοντας και αυτή με τη σειρά της μισό κιλό μικρότερο βάρος.
Αλλαγές έχει στον συμπλέκτη ενώ τα κόκκινα κολάρα της υγρόψυξης είναι σιλικονούχα. Οι με κόκκινη ανοδίωση πλάκες του μπροστινού είναι κατασκευασμένες σε CNC και επιτρέπουν τη τοποθέτηση του τιμονιού σε έξι διαφορετικές θέσεις. Πολλά εξαρτήματα είναι επίσης από αλουμίνιο σε κόκκινο χρώμα, όπως καπάκια στον κινητήρα και τα μαρσπιέ. Τα ανθρακονήματα εμφανίζονται στη μάσκα, το κάλυμμα του δισκόφρενου και τα προστατευτικά του πλαισίου της Evo 300, ενώ αλλαγμένα είναι και τα γραφικά της. Η περιορισμένης έκδοσης μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη, χωρίς να είναι γνωστή η τιμή της.

H Sherco ετοιμάζεται να παρουσιάσει “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί”

Την Πέμπτη 9 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια
sherco teaser
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/4/2026

Το teaser που κυκλοφόρησε η γαλλική εταιρεία μας κλείνει ραντεβού για την Πέμπτη 9 Απριλίου και την αποκάλυψη μιας νέας μοτοσυκλέτας, η οποία συνοδεύεται ωστόσο από μια βαρύγδουπη δήλωση: κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.

Η ερμηνεία της σκοτεινής φωτογραφίας πάντως μας κατευθύνει σε συγκεκριμένες σκέψεις. Πρώτον, είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για κάτι ηλεκτρικό, διακρίνεται καθαρά η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και, παίζοντας λίγο με τον φωτισμό της εικόνας, οι λαιμοί των εξατμίσεων που παραπέμπουν σε τετράχρονο κινητήρα.

sherco teaser

Δεύτερον, είναι ένα μοντέλο εντούρο, καθώς επίσης διακρίνεται καθαρά ο προβολέας μπροστά.

Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοικτά, αναμένουμε λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι καινούργιο θα παρουσιαστεί σε δύο μέρες από τώρα.

 

Ετικέτες