Ducati Multistrada V4: Στα 1158 κυβικά

Η πρώτη ιταλική V4 με Euro 5
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

25/9/2020

Η έγκριση τύπου της Ducati στην αρμόδια υπηρεσία των ΗΠΑ για την νέα Multistrada V4, αποκάλυψε τον νέο κυβισμό που θα έχει ο V4 Stradale. Συγκεκριμένα η έκδοση του κινητήρα που θα χρησιμοποιεί η νέα Multistrada V4 θα φτάνει πλέον τα 1158cc. Η αύξηση δεν είναι τεράστια σε σχέση με τα 1103cc που έχει αυτός ο κινητήρας στα Panigale V4 και Streetfighter V4, όμως είναι αρκετή για να καταλάβουμε πως θα είναι προδιαγραφών Euro 5 πλέον. Την ίδια τακτική της μικρής αύξησης του κυβισμού για την προσαρμογή των κινητήρων τους στις προδιαγραφές Euro 5, ακολουθούν όλοι κατασκευαστές, όπως η Yamaha στα νέα MT-09 και η Honda στα CB 650 R/F. Συνήθως ανακοινώνουν και βελτιωμένες επιδόσεις, αλλά τις περισσότερες φορές αυτές προέρχονται από τα πιο σύγχρονα συστήματα τροφοδοσίας και τις λιγότερες απώλειες τριβών μέσα στον κινητήρα που επίσης είναι αποτέλεσμα των αυστηρότερων προδιαγραφών Euro 5 στους τομείς της κατανάλωσης, αλλά και των μηχανικών θορύβων. Σε κάθε περίπτωση, τα περισσότερα κυβικά φέρνουν και περισσότερη ροπή σε χαμηλότερες στροφές, κάτι που ταιριάζει περισσότερο στη φιλοσοφία των Mega On-Off. Η Ducati θα διατηρήσει τα δικύλινδρα Multistrada, όμως όπως έκανε και στην περίπτωση των superbike όταν εμφανίστηκε η Panigale V4, είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να γίνει εκκαθάριση στα μοντέλα. Άλλωστε στην τελευταία της εμφάνιση η Multistrada V4 είχε εμπρός τροχό 19” και συμβατικό ψαλίδι πίσω, δείχνοντας πιο off-road από τις δικύλινδρες Multistrada 1260, με εξαίρεση φυσικά με την έκδοση Enduro.       

Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]

Ευτυχώς τα Motocross δεν γνωρίζουν σύνορα
Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/1/2025

Μία από τις πιο έξυπνες κινήσεις ετοιμάζεται να κάνει η Kawasaki στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα αν το κάνει καλά, επενδύοντας στην τεχνολογία και χτυπώντας τον ανταγωνισμό. Είναι μία κίνηση που την ετοιμάζουν καιρό, είχαμε δει πατέντες από πέρσι το καλοκαίρι, όμως είναι η πρώτη φορά που μιλούν επίσημα για αυτό και το πρώτο teaser που έχει σκοπό να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου και να ταρακουνήσει λίγο τον ανταγωνισμό. Διότι στις ΗΠΑ η Kawasaki ήταν άπιαστη για πολλά χρόνια στο Motocross και ούτε η KTM δεν κατάλαβε πως κατάφερε η GASGAS την τελευταία τριετία να κλέψει μεγάλο μερίδιο πωλήσεων. Kawasaki και Yamaha σε δεύτερο ρόλο είδαν σε μία πολύ σίγουρη και πολύ δυναμική αγορά όπως οι ΗΠΑ να χάνουν πωλήσεις και έπρεπε να απαντήσουν.

Με ένα teaser video που λέει το αυτονόητο: «Σας ακούσαμε» και γνήσιο δίχρονο ήχο να το συνοδεύει η Kawasaki ανακοινώνει πως φέρνει πίσω τα δίχρονο Motocross χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η γραμμή παραγωγής έκλεισε για τα δίχρονα KX125 το 2006 και για το KX250 το 2007 με τις πωλήσεις νέων να διατηρούνται για τουλάχιστον μία διετία μετά από αυτό, ενώ στις μικρές κατηγορίες συνέχιζαν όλο αυτό το διάστημα να βρίσκονται στην γκάμα της Kawasaki.

Περιμένουμε μία τέτοια κίνηση να μας φέρνει ψεκασμό και όλα όσα έχουμε ήδη δει από τον ανταγωνισμό ώστε η κίνηση της Kawasaki να έρχεται απευθείας να φουντώσει την μάχη στην κατηγορία MX. Ελπίζουμε να είναι επίσης παραπάνω από ένα μοντέλα ώστε να καλύπτει όλες τις κατηγορίες.