Ducati Streetfighter V2: Επιστρέφει μέσω Panigale V2

Παράλληλη ζωή με το V4
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

8/5/2020

Το νέο Streetfighter V4 ήταν μια μοτοσυκλέτα που περίμεναν πάρα πολλοί Ducatisti και για αυτό έγινε αμέσως εμπορική επιτυχία, με τις παραγγελίες να υπερκαλύπτουν την πρώτη φουρνιά παραγωγής του εργοστασίου. Κι αυτό ευχάριστο πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει για πολύ καιρό ακόμα για την Ducati, λόγω της παύσης εργασιών της ιταλικής βιομηχανίας τη μακρά περίοδο του lockdown. Παρόλα αυτά, η επιστροφή μιας δικύλινδρης Streetfighter που θα βασίζεται στα μηχανικά μέρη της νέας Panigale V2 με τον κινητήρα των 955 κυβικών και των 155 ίππων, εξακολουθεί να είναι μέσα στο πρόγραμμα των Ιταλών.

Τα λόγια του προέδρου της Ducati, κυρίου Claudio Domenicali, δεν αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες: “Έχουμε ήδη την Panigale V2 για όσους θέλουν μια διασκεδαστική και λιγότερο ακραία superbike από την V4 και θα θέλαμε να έχουμε και στην κατηγορία των naked διαφορετικά μοντέλα. Το Streetfighter V4 θα παραμείνει στην κορυφή της γκάμας, όμως θα υπάρξουν και άλλες μοτοσυκλέτες που θα δίνουν την ίδια σπορ αίσθηση αλλά θα είναι λιγότερο ακραίες. Βέβαια αν σκεφτούμε πως η τελευταία Streetfighter 1098 ήταν η πιο ακραία γυμνή μοτοσυκλέτα της Ducati (και της κατηγορίας της…) βγάζοντας 150 ίππους, τότε το νέο δικύλινδρο μοντέλο με τους 155 ίππους και τα μόλις 176 κιλά του Panigale V2, κάθε άλλο παρά φτηνό υποκατάστατο της V4 έκδοσης μπορείς να το χαρακτηρίσεις!

Ετικέτες

Bimota: Ετοιμάζει νέο μοντέλο με βάση το Kawasaki ZX-25R [VIDEO]

Με ένα βίντεο teaser η Bimota προαναγγέλλει την παρουσίαση ενός νέου μοντέλου την Τετάρτη 18 Μαρτίου
bimota
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

16/3/2026

Σε πρώτη ανάγνωση, το βίντεο είναι αρκετά σαφές. Μια σπορ μοτοσυκλέτα, προφανώς της μητρικής Kawasaki, αναμένεται να αποκαλυφθεί σε λίγες μέρες από τη Bimota.

Η σιλουέτα μιας supersport κατασκευής είναι επίσης προφανής, οπότε ήδη ξέρουμε τι να περιμένουμε: Ninja με ιταλικό τεμπεραμέντο.

Μα, ποιο Ninja;

Εδώ αρχίζει να γίνεται ενδιαφέρον το πράγμα, καθώς προσέχοντας λεπτομερέστερα τη σκιά της μοτοσυκλέτας στο βίντεο της Bimota αποκαλύπτεται αυτό που μοιάζει να είναι μονός δίσκος μπροστά και αυτό μπορεί να σημαίνει μόνο ένα πράγμα: Ninja ZX-25R.

 

 

Η σκέψη αυτή ενισχύεται από ένα ακόμη γεγονός, πως το teaser βίντεο ανέβηκε μόνο στα ιαπωνικά κοινωνικά δίκτυα της Bimota και όχι στα παγκόσμια. Ταιριάζει γάντι με ένα τετρακύλινδρο μοντέλο που δεν έχει εισαχθεί καθόλου στην Ευρώπη από τη στιγμή που πρωτοπαράχθηκε.

Η ημερομηνία που δίνεται για την αποκάλυψη είναι η 18η Μαρτίου 2026, ημέρα Τετάρτη και όλως τυχαίως δύο μέρες πριν ανοίξουν οι πύλες της πρώτης εκ των τριών ιαπωνικών εκθέσεων μοτοσυκλέτας που θα διοργανωθούν στη διάρκεια του επόμενου μήνα, της έκθεσης της Osaka.

Εκεί θα γνωρίζουμε οριστικά περί τίνος πρόκειται και, αν έχουμε πέσει μέσα στη μαντεψιά μας, θα είναι κάτι που μάλλον δεν θα δούμε διά ζώσης στην Ευρώπη.