EICMA 2021 SYM 508TL TCS 2022: Πιο γρήγορο και πιο ασφαλές [VIDEO]
Με περισσότερη τεχνολογία και τα κυβικά
Από τον
Μπάμπη Μέντη
23/11/2021
Το maxi-scooter της SYM είχε έρθει στη ζωή μας για να προσφέρει την ποιότητα λειτουργίας του δικύλινδρου κινητήρα σε τιμή αντίστοιχη των μονοκύλινδρων scooter με 300-400 κυβικά. Ταυτόχρονα, η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση και το ισχυρό πλαίσιο πρόσφεραν εξαιρετική συμπεριφορά και άνεση για τα δεδομένα των μεσαίων scooter. Για το 2022 η SYM ανεβάζει τον πήχη με το 508TL TCS, όπου χάρη στην αύξηση του κυβισμού σχεδόν 60cc, έγινε 11% πιο δυνατό με 17% περισσότερη ροπή.
Την ίδια στιγμή η προσθήκη Traction Control αναβαθμίζει την ενεργητική ασφάλεια και το νέο key-less με την TFT οθόνη βελτιώνει την πρακτικότητα και την άνεση στην καθημερινή χρήση.
Ο κινητήρας θα μπορούσε να περάσει και στην Enduro γκάμα
Από τον
Παύλο Καρατζά
27/1/2026
Σε αντίθεση με τις φήμες που κυκλοφορούσαν πριν χρόνια και προέβλεπαν ότι η KTM θα εγκαταλείψει τους δίχρονους κινητήρες, οι Αυστριακοί φαίνεται πως κάνουν το ακριβώς αντίθετο.
Οι πρώτες κατασκοπικές φωτογραφίες ενός νέου μεγάλου δίχρονου motocross δείχνουν πως η KTM δεν παρατάει το project “δίχρονος κινητήρας”, απεναντίας μάλιστα, ανεβάζει κυβισμό και απόδοση. Θυμίζουμε πως η Beta διαθέτει ήδη δίχρονη 350 μοτοσυκλέτα, την RX350, μοτοσυκλέτα την οποία θα ανταγωνιζόταν μια μελλοντική KTM 360SX.
Στις φωτογραφίες του πρωτότυπου μοντέλου της ΚΤΜ διακρίνεται ο αισθητήρας που είναι τοποθετημένος στο σύστημα εξάτμισης, με στόχο την συλλογή δεδομένων σχετικά με τις θερμοκρασίες των καυσαερίων, την πίεση, την καύση αλλά και τις εκπομπές ρύπων. Στο στάδιο αυτό, ένας τέτοιος αισθητήρας είναι ιδιαίτερα σημαντικός για την βελτίωση και ανάπτυξη του κινητήρα.
Από τις πρώτες φωτογραφίες προκύπτουν και διαφορές σε σχέση με τους κινητήρες που χρησιμοποιεί τώρα η KTM και αυτό δείχνει πως το μοντέλο δεν αποτελεί facelift, αλλά εξέλιξη και όπως καταλαβαίνει κανείς οι δύο αυτοί δρόμοι είναι εντελώς διαφορετικοί, με τις εργατοώρες για έρευνα και ανάπτυξη να ανεβαίνουν εκθετικά στη δεύτερη περίπτωση.
Στη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, φαίνεται πως οι Αυστριακοί δουλεύουν σε ένα SX αυξημένης χωρητικότητας 360 κυβικών που θα έχει περισσότερη ισχύ και ροπή. Τα καπάκια κινητήρα θυμίζουν έντονα τα τετράχρονα μοντέλα, ενώ μεγαλύτερη είναι και η εισαγωγή αέρα. Ανασχεδιασμένη είναι και η τοποθέτηση σέλας-ρεζερβουάρ, με τον αναβάτη να έχει περισσότερο χώρο στη διάθεσή του.
Η είδηση έρχεται σε συνδυασμό με πληροφορίες από τον χώρο του Enduro, που μας κάνουν να πιστεύουμε πως η νέα δίχρονη 360 θα βρει τον δρόμο της και για την γκάμα EXC.