EICMA: Honda WN7 2026 - H πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda στην Ευρώπη

Λίγους μήνες μετά την παρουσίαση της ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας E-VO για την αγορά της Κίνας
Honda WN7
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/11/2025

Η Honda παρουσίασε στην EICMA την WN7, την πρώτη από τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της που βλέπουμε στη Ευρώπη, μετά την E-VO που παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες για την αγορά της Κίνας, ενώ πάνω της φιγουράρει και το νέο λογότυπο που θα χρησιμοποιούν οι Ιάπωνες στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες τους.

Η WN7 είναι η πρώτη γυμνή ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda που θα πωλείται στην Ευρώπη, με τον οριζόντιο LED προβολέα και το μαύρο χρώμα με τις χρυσές λεπτομέρειες, να είναι στοιχεία που, σύμφωνα με την εταιρεία, θα αποτελέσουν γνωρίσματα της σειράς ηλεκτρικών μοτοσυκλετών που θα ακολουθήσουν.

WN7

Η WN7 εγκαταλείπει την παραδοσιακή αρχιτεκτονική, τοποθετώντας την αλουμινένια θήκη της μπαταρίας στο κέντρο (φέρον τμήμα του πλαισίου), πάνω στην οποία εδράζει τόσο ο λαιμός της μοτοσυκλέτας όσο και η βάση του άξονα ψαλιδιού. Η κεντρική τοποθέτηση της βαριάς μπαταρίας βοηθάει στην συγκέντρωση της μάζας, επηρεάζοντας θετικά τον χειρισμό και δίνοντας μια λεπτή και συμπαγή σιλουέτα στην μοτοσυκλέτα. Η Honda αναφέρει ως βάρος της WN7 τα λογικά 217 κιλά. 

WN7

Ο νέος ελαφρύς και συμπαγής ηλεκτροκινητήρας της Honda είναι υγρόψυκτος με απόδοση ισχύος 50 kW (68 περίπου hp), νούμερο που αντιστοιχεί σε μοτοσυκλέτα θερμικού κινητήρα μεσαίου κυβισμού, ενώ η μέγιστη ροπή άνω των 10 κιλών, είναι πιο κοντά σε παραδοσιακές μοτοσυκλέτες του λίτρου. Η Honda κάνει λόγο για επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 4,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα στα 129 χιλιόμετρα ανά ώρα να είναι... αυτή που χρειάζεσαι και όχι αυτή που θέλεις, ενώ η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει και σε εκδόσεις Α1 & Α2 με περιορισμό στην απόδοση.

WN7

Η μετάδοση κίνησης γίνεται από τον ηλεκτροκινητήρα στον τροχό μέσω ιμάντα, συνεισφέροντας στην αθόρυβη λειτουργία του ηλεκτρικού συνόλου και στα αραιά διαστήματα συντήρησης.

Η μπαταρία της WN7 είναι 9.3 kWh, ιόντων λιθίου και υποστηρίζει τόσο ταχεία φόρτιση CCS2, όσο και απλή σε συμβατικό οικιακό ηλεκτρικό δίκτυο. Στην ταχεία φόρτιση η μπαταρία μπορεί να ανέβει από το 20% στο 80% σε περίπου μισή ώρα, επιτρέποντας τον ανεφοδιασμό σε στάσεις, χωρίς την ανάγκη μακριάς αναμονής. Η συμβατική φόρτιση από το 0% στο 100% απαιτεί λιγότερο από 2,4 ώρες δίνοντας αυτονομία 140 χιλιομέτρων με μία πλήρη φόρτιση, πάντα σε ιδανικές συνθήκες.

WN7

Κατά την διάρκεια της επιβράδυνσης ο κινητήρας φορτίζει την μπαταρία, ενώ ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει σε τρία επίπεδα το πόσο έντονη θα είναι αυτή η επιβράδυνση του κινητήρα στο κλείσιμο του “γκαζιού” από έναν διακόπτη στο αριστερό χειριστήριο.

WN7

Η ανάρτηση εμπρός είναι ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 43 mm με διαδρομή 120mm δίχως ρύθμιση και πίσω μονό αμορτισέρ 41 mm, επίσης με 120mm διαδρομής με ρύθμιση προφόρτισης.

Οι τροχοί είναι διαστάσεων 120/70-17 εμπρός και 150/60-17 πίσω, με φρένα διπλούς δίσκους 296 mm με δαγκάνες δύο εμβόλων εμπρός και μονό δίσκο 256 mm με δαγκάνα μονού εμβόλου με δικάναλο ABS με ηλεκτρονική μονάδα IMU.

WN7

Η λειτουργία Smart Key είναι στάνταρ, η εφαρμογή Honda RoadSync προσφέρει συνδεσιμότητα με smartphone μέσω της TFT οθόνης 5 ιντσών και επιλογή μέσα από τέσσερα Modes (Sport, Standard, Rain, Econ) ενώ υπάρχει και θύρα USB-C. Ο φωτισμός είναι πλήρως LED, με διπλούς προβολείς και φώτα ημέρας (DRL) εμπρός. Τα φλας απενεργοποιούνται αυτόματα και είναι εξοπλισμένα με την τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS), που προειδοποιεί τα οχήματα πίσω κατά την απότομη πέδηση.

WN7

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα χρήσης του “γκαζιού” σε συνδυασμό με ένα διακόπτη στο αριστερό χειριστήριο για κίνηση εμπρός και πίσω σε Walking Speed Mode (Max 5 χ.α.ω), χαρακτηριστικό χρήσιμο σε αργούς ελιγμούς εντός περιορισμένων χώρων ή κατά την στάθμευση.

WN7

Η Honda WN7 θα παράγεται στο εργοστάσιο της Honda στο Kumamoto. Η ιαπωνική εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει σταδιακά την εισαγωγή του μοντέλου στις παγκόσμιες αγορές που η ηλεκτροκίνηση κερδίζει έδαφος, με την εταιρεία να επιταχύνει τον εξηλεκτρισμό της μοτοσυκλέτας σε παγκόσμια κλίμακα.

Για το 2026 η WN7 θα διατίθεται σε τρία χρώματα

  • Mat Pearl Morion Black
  • Pearl Deep Mud Gray  
  • Graphite Black

Aprilia X 250TH: Sold out σε μόλις 14 ημέρες!

Η πιο ακραία limited έκδοση της Aprilia ξεπούλησε σε χρόνο-ρεκόρ
Aprilia X 250TH
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/4/2026

Με carbon-carbon φρένα MotoGP και μόλις 30 κομμάτια παραγωγής, η Aprilia X 250TH επιβεβαιώνει ότι η σειρά “X” αποτελεί την απόλυτη έκφραση τεχνολογίας και αποκλειστικότητας.

Η Aprilia πέτυχε ακόμη ένα εντυπωσιακό εμπορικό αποτέλεσμα, καθώς η νέα Aprilia X 250TH εξαντλήθηκε σε μόλις 14 ημέρες από την παρουσίασή της στο Grand Prix των Ηνωμένων Πολιτειών, παρά την αναμενόμενα αλμυρότατη τιμή των €115.000 (χωρίς ΦΠΑ) που τη συνόδευσε.

Η παραγωγή περιορίστηκε σε μόλις 30 μοτοσυκλέτες, οι οποίες εξαφανίστηκαν άμεσα, επαναλαμβάνοντας την επιτυχία της Aprilia RSV4 X-GP, που είχε ακολουθήσει ακριβώς την ίδια πορεία.

Aprilia X 250TH

Η συγκεκριμένη έκδοση δημιουργήθηκε για να τιμήσει τα 250 χρόνια από την υπογραφή της Δήλωσης Ανεξαρτησίας των ΗΠΑ, υιοθετώντας και μια σχετική εμφάνιση εμπνευσμένη από την αστερόεσσα.

Aprilia X 250TH

Το στοιχείο που ξεχωρίζει, ωστόσο, είναι η τεχνολογία της. Η X 250TH είναι η πρώτη και μοναδική μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο που διαθέτει carbon-carbon φρένα, το ίδιο υλικό που χρησιμοποιείται στα MotoGP. Αυτό μεταφράζεται σε αίσθηση και απόδοση φρεναρίσματος παραπλήσια με εκείνη των αγωνιστικών Aprilia RS-GP, που οδηγούν οι Marco Bezzecchi και Jorge Martín.

Aprilia X 250TH

Παράλληλα, η αεροδυναμική έχει εξελιχθεί, με νέα winglets στη σέλα, χάρη στην τεχνογνωσία των MotoGP, ενισχύοντας τον χαρακτήρα της σειράς “X” ως γέφυρα ανάμεσα στις μοτοσυκλέτες παραγωγής και τα πρωτότυπα των αγώνων.

Το ενδιαφέρον του κοινού ήταν τεράστιο ήδη από την παρουσίαση στη Circuit of the Americas, με αιτήματα κρατήσεων να κατακλύζουν την εταιρεία από τις πρώτες κιόλας ημέρες.

Η X 250TH αποτελεί την έκτη γενιά της σειράς “X”, η οποία ξεκίνησε το 2019 με την Aprilia RSV4 X και συνεχίστηκε με τις Tuono X, RSV4 X Trenta, RSV4 X ex3ma και RSV4 X-GP. Κάθε μία από αυτές τις εκδόσεις αντιπροσωπεύει το ανώτατο επίπεδο τεχνολογίας που μπορεί να προσφέρει μια μοτοσυκλέτα βασισμένη σε μοντέλο παραγωγής.

Aprilia X 250TH

Ο CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, δήλωσε: "Η σειρά X συνεχίζει να αποτελεί μία από τις πιο αποκλειστικές και ποθητές εκφράσεις της Aprilia Racing. Αυτές οι μοτοσυκλέτες είναι ταυτόχρονα συλλεκτικά αντικείμενα αλλά και εργαλεία για αναβάτες που θέλουν να βιώσουν μια εμπειρία όσο το δυνατόν πιο κοντά στη MotoGP. Το νέο sold out μέσα σε δύο εβδομάδες αποδεικνύει τη δύναμη και τη μοναδικότητα αυτών των πραγματικών κοσμημάτων."

Με την X 250TH, η Aprilia δεν επιβεβαιώνει απλώς τη δυναμική της – επαναπροσδιορίζει για ακόμη μία φορά τα όρια των hyper-exclusive μοτοσυκλετών.

Aprilia X 250TH