Honda XRE 300: Aπό τη Βραζιλία

Από το

Μαύρο Σκύλο

26/7/2011

Η μικρή αυτή μοτοσυκλέτα παράγεται από το εργοστάσιο της Honda στην Βραζιλία. O μονοκύλινδρος αερόψυκτος κινητήρας του έχει δυο εκκεντροφόρους 291,6 κυβικά και τροφοδοσία από ψεκασμό PGM Fi, αποδίδοντας 26,1 ίππους στις 7.500 στροφές. Το κιβώτιο έχει πέντε ταχύτητες και το συνολικό του βάρος με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 12,4 λίτρων, είναι 144,5 κιλά ή 151 κιλά στην έκδοση με C- ABS. Ναι σωστά, αυτή η μικρή μοτοσυκλέτα διατίθεται και σε έκδοση με συνδυασμένα και με ABS φρένα. Μέχρι πριν την παρουσίαση του CBR250R ήταν η μικρότερη μοτοσυκλέτα της Honda εφοδιασμένη με το συγκεκριμένο σύστημα. Οι τροχοί του έχουν την κλασσική διάμετρο των μοτοσυκλετών που προορίζονται για χρήση σε άσφαλτο και χώμα και συγκριμένα ο εμπρός φοράει ελαστικό 90/90-21 και ο πίσω 120/80-18. Με σύγχρονη εμφάνιση, μεγάλη σέλα και μάλιστα σε ένα επίπεδο θα μπορούσε να αποτελέσει μια καλή λύση για την καθημερινή μετακίνηση με οικονομικό τρόπο που ψάχνουμε ιδιαίτερα στην δύσκολη πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί στη χώρα μας. Υπάρχουν μάλιστα βάσιμες πληροφορίες ότι θα κάνει την εμφάνισή του στην Ελλάδα.

EICMA: SYM TTLBT 2026 - Παρουσία και φέτος το τουριστικό “κτήνος”

Χώροι και άνεση για τον γύρο της Ευρώπης - Με τον δικύλινδρο των 45 ίππων του TL 508
SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

7/11/2025

Το TTLBT βρίσκεται και φέτος στο Μιλάνο -το είχαμε δει στην EICMA του 2024 πρώτη φορά- και όλα δείχνουν ότι τη νέα χρονιά θα διατεθεί και στις αγορές της Ευρώπης για όλους εκείνους που ψάχνουν ένα σκούτερ φτιαγμένο για τουρισμό.

Το TTLBT  ανήκει στη σειρά BT (Bestia, που σημαίνει κτήνος στα ιταλικά) της SYM με την έμπνευση για τα μοντέλα να προέρχεται, τουλάχιστον για το όνομα, από διάφορα κτήνη -μυθολογικά και μη.

Το TTLBT εξακολουθεί να διχάζει σχεδιαστικά, αλλά και να εντυπωσιάζει με τις μεγάλες διαστάσεις και τις ανέσεις που προσφέρει. Ανέσεις που θεωρητικά δεν έχουν να ζηλέψουν κάτι από τις μεγάλες τουριστικές μοτοσυκλέτες.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Το TTLBT  έχει τεράστιες σέλες, αποθηκευτικό χώρο 37 λίτρων κάτω από τη σέλα, και δυο σκληρές, αφαιρούμενες βαλίτσες 14,4 και 13,6 λίτρων -αλλά ενσωματωμένες στη σχεδίαση του TTLBT, όπως ήταν παλιά το Ηonda Deauville, με τη δυνατότητα να μπει και μεγάλο top-box στο πίσω μέρος. Φυσικά υπάρχουν και ντουλαπάκια στην ποδιά, με τη θύρα USB να φωλιάζει σε ένα από αυτά.

Η ζελατίνα είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη και τα γκριπ θερμαινόμενα με ένταση που ρυθμίζεται σε 4 επίπεδα. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται και keyless σύστημα, τα φώτα είναι full-LED και η οθόνη έγχρωμη TFT είναι υψηλής ευκρίνειας και προσφέρει τεράστιο όγκο πληροφορίας.

SYM TTLBT 2026 - EICMA 2025

Την κίνηση αναλαμβάνει ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 508 κ.εκ. του Maxsym TL 508 TCS, με απόδοση 45 ίππων, με ride-by-wire σύστημα στο γκάζι και με 2 Ride Modes (Normal - Rain). Στα βοηθήματα έχουμε δικάναλο ABS, Traction Control TCS, και Cruise Control που δουλεύει από τα 50 χλμ./ώρα και πάνω και είναι απαραίτητο για τουρισμό μεγάλων αποστάσεων.