KTM 1290 SUPER ADVENTURE R 2021: Όπως λέμε Rally

Εκεί που τελειώνει ο δρόμος
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/2/2021

Η έκδοση R του νέου 1290 SUPER ADVENTURE έχει ακριβώς την ίδια αποστολή που είχε και το προηγούμενο μοντέλο, δηλαδή να είναι το πιο ικανό mega on-off στις εκτός δρόμου διαδρομές, με την βασική διαφορά πως τώρα έχει ως βάση το 1290 SUPER Adventure S 2021 που έχει επανασχεδιαστεί πλήρως σε όλους τους τομείς.

Λόγω του επανασχεδιασμένου ρεζερβουάρ των 21 λίτρων, δημιούργησαν μια νέα εργονομία για την θέση οδήγησης που θυμίζει ακόμα περισσότερο τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των Rally.

Καθώς το νέο ρεζερβουάρ τοποθετεί την βενζίνη χαμηλά και το νέο πλαίσιο έχει αλλάξει τη θέση στον κινητήρα και έχει βοηθήσει να μεγαλώσει το μήκος του ψαλιδιού χωρίς να αυξηθεί το μεταξόνιο, η κατανομή του βάρους της νέας έκδοσης R έχει δώσει ακόμα πιο ελαφριά αίσθηση στην παντοδύναμη αυστριακή mega on-off.

Το ύψος της νέας σέλας είναι ελαφρώς χαμηλότερο από πριν και συγκεκριμένα είναι στα 880mm από το έδαφος. Όμως οι διαδρομές των νέων αναρτήσεων WP XPLOR παραμένουν τεράστιες στα 220mm, ώστε να καταπίνουν ολόκληρους βράχους αν χρειαστεί! Το πιρούνι εμπρός έχει διάμετρο 48mm και διαθέτει ρυθμιστές για εύκολη αλλαγή των ρυθμίσεων με τα δάκτυλα. Φυσικά είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, ενώ το setup τους έγινε μετά από εκτενείς δοκιμές στις εκτός δρόμου αμμώδεις διαδρομές της California, αλλά και στις πετρώδεις της Ευρώπης.

Φυσικά η έκδοση R διαθέτει τα νέα έγχρωμα TFT όργανα που είδαμε στην καινούρια 1290 S, αλλά και όλα τα υπόλοιπα ηλεκτρονικά βοηθήματα νέας γενιάς, συμπεριλαμβανομένου του νέου full-led προβολέα.

Για την έκδοση R, η Bridgestone σχεδίασε ειδικά ελαστικά στις προδιαγραφές που ζήτησε η KTM.

 

Η έκδοση R θα είναι στα καταστήματα των ευρωπαϊκών χωρών από τον Μάρτιο με τιμή 22.300€ για την Ελλάδα, ενώ στις ΗΠΑ θα πάει πολύ αργότερα το φθινόπωρο.

Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]

Ευτυχώς τα Motocross δεν γνωρίζουν σύνορα
Kawasaki - «Σας ακούσαμε»: Φέρνει πίσω το δίχρονο KX μετά από 20 χρόνια! [VIDEO]
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/1/2025

Μία από τις πιο έξυπνες κινήσεις ετοιμάζεται να κάνει η Kawasaki στις ΗΠΑ, ιδιαίτερα αν το κάνει καλά, επενδύοντας στην τεχνολογία και χτυπώντας τον ανταγωνισμό. Είναι μία κίνηση που την ετοιμάζουν καιρό, είχαμε δει πατέντες από πέρσι το καλοκαίρι, όμως είναι η πρώτη φορά που μιλούν επίσημα για αυτό και το πρώτο teaser που έχει σκοπό να προκαλέσει το ενδιαφέρον του κόσμου και να ταρακουνήσει λίγο τον ανταγωνισμό. Διότι στις ΗΠΑ η Kawasaki ήταν άπιαστη για πολλά χρόνια στο Motocross και ούτε η KTM δεν κατάλαβε πως κατάφερε η GASGAS την τελευταία τριετία να κλέψει μεγάλο μερίδιο πωλήσεων. Kawasaki και Yamaha σε δεύτερο ρόλο είδαν σε μία πολύ σίγουρη και πολύ δυναμική αγορά όπως οι ΗΠΑ να χάνουν πωλήσεις και έπρεπε να απαντήσουν.

Με ένα teaser video που λέει το αυτονόητο: «Σας ακούσαμε» και γνήσιο δίχρονο ήχο να το συνοδεύει η Kawasaki ανακοινώνει πως φέρνει πίσω τα δίχρονο Motocross χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Η γραμμή παραγωγής έκλεισε για τα δίχρονα KX125 το 2006 και για το KX250 το 2007 με τις πωλήσεις νέων να διατηρούνται για τουλάχιστον μία διετία μετά από αυτό, ενώ στις μικρές κατηγορίες συνέχιζαν όλο αυτό το διάστημα να βρίσκονται στην γκάμα της Kawasaki.

Περιμένουμε μία τέτοια κίνηση να μας φέρνει ψεκασμό και όλα όσα έχουμε ήδη δει από τον ανταγωνισμό ώστε η κίνηση της Kawasaki να έρχεται απευθείας να φουντώσει την μάχη στην κατηγορία MX. Ελπίζουμε να είναι επίσης παραπάνω από ένα μοντέλα ώστε να καλύπτει όλες τις κατηγορίες.