QJMOTOR SRT800 Rally: Έδειξε στην Canton Fair το νέο On-Off Benelli

Δικύλινδρος με πλούσιο εξοπλισμό
QJMOTOR SRT800 Rally: Έδειξε στην Canton Fair το νέο On-Off Benelli
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/10/2024

Ένα ενδιαφέρον μοντέλο με ψηλό φτερό έχει στο περίπτερό της η QJMOTOR με ενσωματωμένα φλας στις χούφτες, μικρό αλλά δυνατό, κατά δήλωση, κεντρικό προβολέα, αφαιρούμενο υποπλαίσιο και τον κινητήρα ως ενεργό μέρος του πλαισίου.

Θα χρειαστεί σίγουρα ποδιά στον βασικό εξοπλισμό και έπειτα κάγκελα, φαίνεται όμως πως θα είναι πλήρως εξοπλισμένο στα ηλεκτρονικά βοηθήματα που θα διαθέτει.

Η Canton Fair είναι μία σημαντική Έκθεση μοτοσυκλετών που γίνεται στην Guangzhou, που είναι παράλληλα και πρωτεύουσα για την μοτοσυκλέτα και την αυτοκίνηση συνολικά.

Η QJMOTOR φαίνεται πως θέλει να προλάβει την CFMOTO με το 800MT-X δείχνοντας εκεί ένα αντίστοιχο μοντέλο με περισσότερες off road δυνατότητες από τις υπόλοιπες εκδόσεις της οικογένειας που στην Κίνα κυκλοφορούν με διαφορετικό όνομα.

Από την πρόσφατη επίσκεψή μας στο εργοστάσιο, αποκομίσαμε πως είναι μία εταιρεία που μπορεί πολύ γρήγορα να περνά στην παραγωγή νέων μοντέλων με μία τεράστια γκάμα και πολλούς διαφορετικούς κατασκευαστές τους οποίους προμηθεύει ως OEM, είτε με κινητήρες, είτε με το τελικό, δικό τους μοντέλο. Παράλληλα διατηρεί ξεχωριστή γραμμή παραγωγής για την Benelli, όπως είδαμε με τα μάτια μας και περιγράψαμε σε προηγούμενο τεύχος του περιοδικού ΜΟΤΟ.

Αυτό σημαίνει πως δεν μπορείς να προβλέψεις την επόμενη κίνησή τους ενώ ταυτόχρονα προχωρούν πολύ πιο γρήγορο από αυτό που είναι διατεθειμένη η ευρωπαϊκή αγορά να παρακολουθήσει, καθώς διατηρεί διαφορετικό ρυθμό αφομοίωσης νέων μοντέλων.

https://m.moto2s.cn/mnews/53629.html

Ο κινέζος δημοσιογράφος που δημοσίευσε τις πρώτες φωτογραφίες, ΕΔΩ, κάνει λόγο για έναν γνωστό κινητήρα 799 κυβικών, δικύλινδρο εν σειρά με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, στρόφαλο 270 μοιρών και μονόδρομο συμπλέκτη με υποβοήθηση.

Έχοντας μιλήσει με την κινέζικη πλευρά, η ίδια πηγή αναφέρει πως θα υπάρχει διαφορά στην χαρτογράφηση ώστε να έρθει πιο κοντά στις ανάγκες που έχει ο πιο χωμάτινος προσανατολισμός.

QJMOTOR SRT800 Rally: Έδειξε στην Canton Fair το νέο On-Off Benelli

Πολύ ενδιαφέρον το ψαλίδι που έχει νεύρα σε μία ξεκάθαρη αντιγραφή από την KTM. Έχουμε πει πολλές φορές πως αυτός ο τρόπος σχεδίασης είναι γνωστός στην ανθρωπότητα από την ναυπηγία πάνω από μία χιλιετία και έχει επεκταθεί και στους ουρανοξύστες και τα ψηλά κτήρια εδώ και σχεδόν εκατό χρόνια. Στη μοτοσυκλέτα όμως είναι η KTM που έχει κάνει αυτή το σχέδιο το σήμα κατατεθέν της στα ψαλίδια, σε σημείο που παραξενεύει το ψαλίδι του 990 Duke που έχει γίνει σε γιαπωνέζικο στιλ, όπως άλλωστε ολόκληρη η μοτοσυκλέτα.

QJMOTOR SRT800 Rally: Έδειξε στην Canton Fair το νέο On-Off Benelli

Τώρα βλέπουμε την λεπτομέρεια αυτή και από την QJMOTOR και δεν είναι η πρώτη φορά, απλά στο συγκεκριμένο off road μοντέλο, έρχεται πιο κοντά στο αρχικό παράδειγμα.

Το υπόλοιπο πλαίσιο, με το αφαιρούμενο όπως είπαμε υποπλαίσιο που είναι μία σημαντική λεπτομέρεια, είναι διπλό περιμετρικό και χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα. Πολύ σημαντικό πως αναμένεται να έχει χαμηλό βάρος η συγκεκριμένη έκδοση που δεν θα ξεπερνά τα 200 κιλά, έτσι ώστε να έρθει κοντά και με το Kove 800X Pro. Αν αρχίσουν να ρίχνουν το βάρος και να φτιάχνουν σωστούς ψεκασμούς, θα έχουν διορθώσει δύο βασικά μειονεκτήματα καταγωγής!

Όπως φαίνεται έχουμε τροχούς 21-18 ιντσών με διαδρομές αναρτήσεων στα 200 χλστ., αντί για 19-17 ιντσών με 150 χλστ. διαδρομών.

Φαίνεται πως η αγορά προχωρά πολύ γρήγορα στην Κίνα που εξηγεί και τους λόγους που Ευρωπαίοι και Ιάπωνες θέλουν να μπουν εκεί, ανταλλάσσοντας με χαρά ένα ποσοστό στην αγορά της Ευρώπης. Μένει τώρα να δούμε αν η QJMOTOR θα επιλέξει να το φέρει εδώ σε εμάς με το δικό της όνομα ή μέσω της 100% ελεγχόμενης Benelli.

QJMOTOR SRT800 Rally: Έδειξε στην Canton Fair το νέο On-Off BenelliQJMOTOR SRT800 Rally: Έδειξε στην Canton Fair το νέο On-Off Benelli

Το προηγούμενο μοντέλο:

QJMOTOR SRT800 Rally: Έδειξε στην Canton Fair το νέο On-Off Benelli

 

Ετικέτες

Οδηγούμε τα πρώτα στην Ευρώπη CFMOTO 800 MT-X και 675NK! Κόντρα άσφαλτο-χώμα [VIDEO]!

VIDEO-Καλωσόρισμα για CFMOTO 800 MT-X και 675NK στην Ελλάδα!
Οδηγούμε τα πρώτα στην Ευρώπη CFMOTO 800 MT-X και 675NK! Κόντρα άσφαλτο-χώμα [VIDEO]!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

6/12/2024

Δύο από τα νέα για το 2025 μοντέλα της CFMOTO πατάνε πρώτη φορά Ευρώπη και ξεκινούν την πανευρωπαϊκή εμπορική τους πορεία από ελληνικό έδαφος, έτοιμα να δώσουν μάχη απέναντι σε έναν πολύ δυνατό ανταγωνισμό που κυριαρχεί σε αυτές τις κατηγορίες.

Λίγο πριν την πρώτη τους στατική παρουσίαση στο ελληνικό κοινό που επίσης θα είναι από τους πρώτους Ευρωπαίους που το υποδέχονται στη χώρα τους, είχαμε την ευκαιρία να τα οδηγήσουμε και να δούμε έμπρακτα όλα όσα έχει ετοιμάσει η CFMOTO για να επικρατήσει σε μία πολύ δύσκολη από πλευράς ανταγωνισμού κατηγορία, τα On-Off με έμφαση στο Off – καθώς και να μπει σε μία νέα, sport- street, με δικό της τρικύλινδρο κινητήρα!

Έχουμε προετοιμάσει για εσάς μία αναλυτική παρουσίαση με όλα τα χαρακτηριστικά των νέων μοτοσυκλετών, τα πρώτα τους χιλιόμετρα και μαζί και το ζύγισμά τους στην ζυγαριά του ΜΟΤΟ με το πραγματικό τους βάρος!

Απολαύστε το νέο VIDEO του MOTO:

Οδηγούμε τα πρώτα 800 MT-X και 675NK στην Ελλάδα