Royal Enfield 650 Cruiser: Ετοιμάζει βαλίτσες για Αμερική

Επίθεση την κατάλληλη στιγμή
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

16/10/2020

Στις αρχές Σεπτεμβρίου ο κατασκοπικός φακός έπιασε τους δρόμους της Ινδίας μια cruiser μοτοσυκλέτα που είχε τον δικύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα των 650 κυβικών της Royal Enfield. Ήδη από τότε η μοτοσυκλέτα ήταν στα τελικά στάδια της εξέλιξης και δεν είχε πάνω της κανενός είδους καμουφλάζ που να εμποδίζει τα μάτια μας να καταλάβουν πως πρόκειται για το τρίτο μοντέλο της οικογένειας. Τώρα όμως εμφανίστηκε άλλη μια φωτογραφία με την μοτοσυκλέτα σταματημένη, που δείχνει ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες.

Εκείνο που αξίζει την προσοχή μας είναι το γεγονός πως μόνο ο κινητήρας είναι ίδιος με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας, αφού το πλαίσιο και οι αναρτήσεις είναι εντελώς καινούρια. Μάλιστα το πιρούνι είναι upside down κάτι που βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της ινδικής εταιρείας και δείχνει πως η τιμή της πιθανόν θα είναι πάνω από των Interceptor 650 και Continental 650. Η προσθήκη της cruiser έκδοσης δεν μας εκπλήσσει καθώς η Endield είχε δείξει τις προθέσεις της για είσοδο στη συγκεκριμένη κατηγορία με το V2 πρωτότυπο KX 650. Κάποιοι μπορεί να απογοητεύτηκαν που δεν έχει V2 κινητήρα, όμως όποιος έχει οδηγήσει ήδη κάποιο από τα δικύλινδρα εν σειρά 650 της Enfield ξέρει πως αυτός ο κινητήρας με την βελούδινη και ήρεμη παροχή ροπής στις χαμηλές στροφές θα είναι υπέροχος για την cruiser.

Η άφιξη της νέας μοτοσυκλέτας δεν έχει καθοριστεί με ακρίβεια ακόμα και φαίνεται πως ο προγραμματισμός παρουσίασης νέων μοντέλων της Enfield έχει επηρεαστεί αρκετά από τις επιπτώσεις των μέτρων κατά της πανδημίας του Covid-19, αφού και η νέα πλατφόρμα των μονοκύλινδρων 350 που θα αντικαταστήσουν τα Bullet έχει πάρει παράταση. Το σίγουρο είναι πως τη στιγμή που η Harley Davidson φεύγει από την αγορά της Ινδίας παραδίδοντας τα κλειδιά του μαγαζιού της στην Hero, η Royal Enfield ετοιμάζεται να κάνει δυναμική επίσκεψη στις ΗΠΑ την επόμενη χρονιά, με μια μοτοσυκλέτα που όχι μόνο θα είναι φτηνότερη, αλλά και γεμάτη χαρακτήρα.    

Αναμένεται νέα Ducati Panigale V4 R το 2026

Όπως δείχνουν έγγραφα της ιταλικής εταιρείας
V4 R
Από το

motomag

9/5/2025

Με την έλευση της ολοκαίνουργιας Panigale V4 για το 2025, που περιλαμβάνει νέο πλαίσιο, μονόμπρατσο ψαλίδι και ανανεωμένη αεροδυναμική, η Panigale V4 R που εκπροσωπεί τη Ducati στο WSBK οφείλει επίσης να ανανεωθεί. Όντως σύντομα αυτό θα συμβεί, καθώς νέα έγγραφα της Ducati δείχνουν ότι υπάρχει μια νέα έκδοση για την Panigale V4 R για το 2026.

Η υπάρχουσα V4 R έχει ήδη αποσυρθεί από τη γκάμα της Ducati σε ορισμένες αγορές και η εμφάνιση της είναι συνδεδεμένη με την προηγούμενη γενιά Panigale V4. Η υπάρχουσα μοτοσυκλέτα είναι σαφώς πολύ καλή αφού κερδίζει αγώνες στο υψηλότερο επίπεδο των WSBK, αλλά είναι σαφές ότι θα αντικατασταθεί σύντομα.

Στο τελευταίο έγγραφο αριθμού ταυτοποίησης οχημάτων της Ducati, που κατατέθηκε στην NHTSA, όπως απαιτείται από το νόμο, φαίνεται ότι θα υπάρξει μια νέα Panigale V4 R το 2026.

Με βάση το έγγραφο, θα είναι αρκετά διαφορετική από κάθε άλλη παραλλαγή της Panigale V4 αφού έχει ξεχωριστή ονομασία στη σειρά μοντέλων. Η V4 R έχει εδώ και καιρό τον δικό της κινητήρα σχεδιασμένο για να συμμορφώνεται με τα όρια χωρητικότητας του WSBK και να προσφέρει περισσότερες δυνατότητες αγωνιστικού tuning από την έκδοση μαζικής παραγωγής της Panigale V4. Η προσθήκη μιας ξεχωριστής ονομασίας VIN της γραμμής μοντέλου υποδηλώνει ότι θα μπορούσε επίσης να αποκτήσει διαφορετικό πλαίσιο σε σύγκριση με το μοντέλο μαζικής παραγωγής.

Πάντως οι κατασκευαστές δεν είναι πιθανό να επενδύσουν πολλά στην ανάπτυξη νέων κινητήρων απλά για το 2026, καθώς αναμένεται να υιοθετηθούν νέοι κανονισμοί στο WSBK το 2027 για να διασφαλιστεί ότι οι μοτοσυκλέτες δεν θα είναι ταχύτερες από τις μειωμένης χωρητικότητας μηχανές MotoGP των 850 κυβικών που θα τεθούν σε ισχύ εκείνη τη χρονιά.