Royal Enfield: Κατοχύρωση του ονόματος “Bear” για το Interceptor 650

Και στο βάθος νέο scrambler
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/5/2023

Η Eicher Motors, μητρική εταιρεία της Royal Enfield, κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα σε Αυστραλία και Ινδία προκειμένου να κατοχυρώσει την ονομασία Bear για το Interceptor 650, κάτι που δείχνει ότι ένα νέο μοντέλο με τον κινητήρα των 648 κυβικών βρίσκεται στα σκαριά και πιθανότατα θα ανήκει στην κατηγορία scrambler.

Πριν από λίγους μήνες, σας είχαμε αναφέρει την συνάντηση που είχαν άνθρωποι της Royal Enfield με επενδυτές, όπου παρουσιάστηκαν τα νέα μοντέλα των οικογενειών 450 και 650 κυβικών. Μέσα σε αυτά, υπήρχε και ένα scrambler βασισμένο στον γνωστό δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα των 648 κυβικών, το οποίο πριν λίγο καιρό έκανε και την εμφάνισή του σε φωτογραφίες χαμηλής ανάλυσης από τις δοκιμές του σε Ινδία και Η.Β.

Τώρα, η Royal Enfield κατέθεσε τα απαραίτητα έγγραφα στις αρμόδιες υπηρεσίες σε Ινδία και Αυστραλία για την ονομασία “Royal Enfield Interceptor Bear 650” και “Interceptor Bear 650” στην Νέα Ζηλανδία.

3

Συνδυάζοντας την κίνηση αυτή της Enfield με το ότι ήδη έχει ένα scrambler μοντέλο, το οποίο σύμφωνα πάντα με τις φωτογραφίες, φαίνεται να είναι έτοιμο να μπει στην παραγωγή, μας βγάζει στο λογικό – όχι όμως και επίσημο – συμπέρασμα ότι το “Bear” ανάμεσα στο “Interceptor” και στο “650”, αναφέρεται στο επερχόμενο scrambler μοντέλο της. Η αλήθεια είναι ότι η λέξη bear (αρκούδα στα αγγλικά) φέρνει στο μυαλό μας δυσπρόσιτες δασώδεις περιοχές, με χωμάτινα μονοπάτια.

Όπως φαίνεται, ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά των 648 κυβικών απόδοσης 47 ίππων στις 7.250 στροφές και 5,3 χιλιογραμμόμετρων ροπής στις 5.150 παραμένει ως έχει. Με βάση όμως τις φωτογραφίες που έχουν έρθει στην δημοσιότητα, το scrambler μοντέλο θα έχει ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι, μονή εξάτμιση – που θα του χαρίσει και χαμηλότερο βάρος – και ελαφρώς αλλαγμένο υποπλαίσιο, το οποίο έχει μία ελαφρώς ανηφορική κλίση προς τα πίσω.

Μέχρι στιγμής, δεν είναι γνωστό κάτι περισσότερο για το πότε θα παρουσιαστεί το νέο μοντέλο, ωστόσο αν το όνομα ταιριάξει με αυτό που είδαμε στις φωτογραφίες να δοκιμάζεται, τότε πιθανότατα δεν θα κάνει περισσότερο από ένα χρόνο.

4

Το link για τα νέα μοντέλα της RE: https: //www.motomag.gr/news/nea-montela/royal-enfield-ta-nea-montela-ton-oikogeneion-450-650

 

Hyosung GV250X Roadster: Το νέο V2 cruiser που φέρει ιμάντα αντί για αλυσίδα

Αποδίδει 25,5 ίππους και έχει στάνταρ Traction Control
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Η GV250X Roadster της Hyosung αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούνιο του 2026 και πρόκειται για μία cruiser 250 κ.εκ. που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα και ιμάντα στην τελική μετάδοση, αντί για αλυσίδα.

Η μοτοσυκλέτα φέρει έναν δικύλινδρο υγρόψυκτο V κινητήρα με περιεχόμενη γωνία κυλίνδρων 60 μοιρών και 248,4 κυβικά που αποδίδει 25,5 ίππους στις 9.500 στροφές και 2,04 kg.m ροπής στις 7.000 στροφές.

Το πρωτοποριακό cruiser φέρει ιμάντα μετάδοσης κίνησης και όχι αλυσίδα, κάτι που σίγουρα θα εκτιμηθεί από τους μοτοσυκλετιστές που δεν αρέσκονται στην συντήρησή της. Στις αναρτήσεις βρίσκουμε ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm μπροστά και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στο σύστημα πέδησης βλέπουμε τετραπίστονη δαγκάνα με δίσκο 270 mm μπροστά.

Hyosung

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανέρχεται στα 180 κιλά και το ύψος σέλας στα μόλις 740 mm, ενώ οι τροχοί της είναι διαστάσεων 16 ιντσών μπροστά και 15 πίσω.

Ο εξοπλισμός του Hyosung GV250X Roadster περιλαμβάνει Traction Control, LED φώτα, θύρα USB  και οθόνη LCD. Το νέο cruiser θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο στην Ιαπωνία τον Ιούνιο και η τιμή του εκεί θα είναι 3.950 ευρώ. Αναμένουμε νεότερα για το αν θα εισαχθεί στην ευρωπαϊκή αγορά.