Triumph TE-1: Παρουσίασε την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της… σε σχέδια!

Δύο χρόνια εξέλιξης και ένα δοκιμών
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

23/3/2021

Πριν ακριβώς δύο χρόνια, η Triumph ξεκίνησε μια συνεργασία με τις βρετανικές εταιρείες Williams Advanced Engineering, Integral Powertrain Ltd.’s e-Drive Division, WMG του πανεπιστημίου University of Warwick και τον κρατικό βρετανικό οργανισμό χρηματοδότησης Innovate UK. Τώρα, παρουσίασαν τα σχέδια που δείχνουν την εξωτερική εμφάνιση της μοτοσυκλέτας η οποία ακολουθεί την αισθητική των Street Triple και Speed Triple.

Πρόκειται δηλαδή για μια streetfighter που θα έχει απόδοση 177 ίππων και επιδόσεις αντίστοιχες της νέας Speed Triple 1200. Για να αποφασίσουν τι είδους μοτοσυκλέτα θα φτιάξουν, έκαναν μια μεγάλη έρευνα ανάμεσα στους πελάτες τους, όχι όμως ρωτώντας πως θα ήθελαν να είναι μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα, αλλά ρωτώντας τι είδους χρήση κάνουν, τι ζητάνε από μια οποιαδήποτε μοτοσυκλέτα, τι τους αρέσει και τι δεν τους αρέσει όταν οδηγούν μοτοσυκλέτα και γενικά ερωτήσεις που θα μπορούσαν να αφορούν οποιοδήποτε νέο μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Πάνω σε αυτές τις επιθυμίες θα προσπαθήσουν να δώσουν απαντήσεις τους επόμενους μήνες κατά την διάρκεια δοκιμών στο δρόμο, όπου θα ρυθμίσουν όλες τις παραμέτρους συμπεριφοράς του πλαισίου, του ηλεκτροκινητήρα και των ηλεκτρονικών της μοτοσυκλέτας. Όπως και η Harley Davidson Livewire, έτσι και η μοτοσυκλέτα της Triumph διαθέτει όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα ενεργητικής ασφάλειας που συναντάμε σε μια σύγχρονη superbike, όμως για να δουλέψουν σωστά χρειάζονται ώρες δοκιμών και δεν υπάρχουν έτοιμα δεδομένα για να πάρουν από τις συμβατικές μοτοσυκλέτες.

Το πρώτο λειτουργικό πρωτότυπο θα βγει στους δρόμους τις επόμενες ημέρες και η πρώτη δημοσιογραφική δοκιμή έχει καθοριστεί για τον Οκτώβριο του 2021. Στόχος είναι την άνοιξη του 2022 η μοτοσυκλέτα να βρίσκεται στα καταστήματα των εμπόρων σε όλο τον κόσμο ή έστω σε επιλεγμένες χώρες όπου θα έχουν την απαραίτητη υποδομή για χρήση ηλεκτρικών οχημάτων.


 

Honda: Έδειξε για πρώτη φορά τα CB400 Super Four και CBR400R Four σε έκθεση της Ιαπωνίας

Και τα δύο μοντέλα θα φέρουν τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη E-Clutch
honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

20/3/2026

Η Honda παρουσίασε στο κοινό για πρώτη φορά τις δύο νέες της τετρακύλινδρες μοτοσυκλέτες CB400 Super Four E-Clutch Concept και CBR400R Four E-Clutch Concept και όπως φαίνεται και από το όνομά τους και τα δύο μοντέλα θα φέρουν τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπλέκτη E-Clutch.

Σας είχαμε ενημερώσει για την έλευση δύο νέων μοντέλων από την Honda και τα αποκαλυπτήρια έγιναν στην έκθεση μοτοσυκλέτας που ξεκίνησε σήμερα στην Osaka. To CB400 Super Four E-Clutch Concept συνοδεύτηκε από το σλόγκαν “Next Stage CB” και πρόκειται για μία γυμνή τετρακύλινδρη μοτοσυκλέτα που υιοθετεί την εμφάνιση της πρώτης CB400 Super Four του 1992.

CB400 SUPER FOUR

Το CBR400R Four E-Clutch Concept είναι μία τετρακύλινδρη Supersport με πιο μοντέρνα και επιθετική εμφάνιση.

400

Οι δύο μοτοσυκλέτες φέρουν εκτός από E-Clutch και ηλεκτρονική διαχείριση γκαζιού. Η ιαπωνική εταιρεία θα δείξει τα δύο νέα μοντέλα της και στις εκθέσεις του Tokyo (27 έως 29 Μαρτίου), όπως και στης Nagoya (από 10 ως 12 Απριλίου).

Μάλιστα η Honda έχει “καπαρώσει” τα ονόματα CB400 Super Four και CBR400R Four από πέρυσι στην Ιαπωνία, πριν καν αποκαλυφθούν τα ανάλογα μοντέλα των 500 κυβικών στην Κίνα. Για την Ευρώπη δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη κάτι και αναμένουμε να δούμε αν και πότε θα εισαχθούν οι νέες τετρακύλινδρες Honda.