Yamaha 2017 - Ζωντανά από την Intermot!

4/10/2016

Η Yamaha κράτησε ένα σχετικά χαμηλό προφίλ στην φετινή Intermot, επιλέγοντας να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο και δύο αναβαθμισμένες εναλλακτικές σε μοτέλα που ήδη υπάρχουν, προφανώς κρατώντας τους "άσσους" της για την EICMA.

 

MT-09

Ομορφότερο!

Η σημαντικότερη αλλαγή στο αναβαθμισμένο ΜΤ-09 είναι φυσικά η εμφάνιση, με σαφείς επιρροές από το ΜΤ-10, με τους δύο Led προβολείς και το επιθετικό ρύγχος, ενώ τα όργανα έχουν έρθει πιο κοντά στους προβολείς για να καλυφθεί το κενό που αφήνει η νέα σχεδίαση. Οι αεροτομές όπως δίπλα στο ρεζερβουάρ θυμίζουν ελαφρώς κάτι από VMAX και τα φλας έχουν έρθει πιο κοντά στο ψυγείο ακριβώς όπως στο ΜΤ-10. Η ουρά έχει επανασχεδιαστεί και αυτή ολοκληρωτικά, με το υποπλαίσιο να είναι κατά 30mm πιο κοντό και με χειρολαβές στήριξης του συνεπιβάτη, ενώ η σέλα είναι πιο επίπεδη και πιο ψηλή κατά 5mm. Η λεπτομέρεια που εντυπωσιάζει όμως είναι το πίσω, τρισδιάστατο φωτιστικό σώμα από Led που σχηματίζει το γράμμα "Μ" όταν ανάβουν τα φώτα των φρένων.

Μια από τις σημαντικές προσθήκε στο νέο ΜΤ-09 είναι η ύπαρξη του μονόδρομου συμπλέκτη με μηχανισμό υποβοήθησης που κάνει πιο εύκολη την λειτουργία του με λιγότερη δύναμη στη μανέτα. Επίσης, το quickshifter που συγκαταλέγεται στον στάνταρ εξοπλισμό συμβάλλει τα μέγιστα στο σπορ προφίλ του τρικύλινδρου, ενώ για το 2017 προστέθηκε και η ρύθμιση για την απόσβεση συμπίεσης του μπροστινού (στο αριστερό καλάμι) μαζί με την προφόρτιση των ελατηρίων και την απόσβεση επαναφοράς που ήδη υπήρχαν.

 

MT-10SP

Ακόμη πιο special

Η ναυαρχίδα της οικογένειας των ΜΤ απέκτησε μια special έκδοση, την MT-10SP η οποία διαθέτει τις ημι-ενεργητικές αναρτήσεις ERS της Ohlins, όντας η πρώτη streetfighter μοτοσυκλέτα που διαθέτει τέτοιου είδους εξοπλισμό. Πέρα απ' αυτό, η έκδοση SP έχει και ψηφιακή οθόνη τεχνολογίας TFT, καθώς και το quickshifter (QSS) της Yamaha, για να τονιστεί ο ιδιαίτερος και πιο σπορ χαρακτήρας του

 

SCR950

Το scrambler της Yamaha

Το νέο μέλος της sport heritage οικογένειας της Yamaha ακούει στο όνομα SCR950, όπως προκύπτει από τον όρο scrambler προφανώς. Η ρετρό φιλοσοφία των "Faster Sons" έχει περάσει αυτούσια στο νέο δικύλινδρο V, το οποίο προέρχεται από την βάση των Bolt. Ο αερόψυκτος δικύλινδρος V των 60 μοιρών είναι βαμμένος μαύρος, με την μέγιστη ροπή του να φτάνει τα 8,1kgm στις 3.000 στροφές. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο είναι κι αυτό βαμμένο σε μαύρο χρώμα, ενώ οι δύο σωλήνες της εξάτμισης καταλήγουν σε ένα τελικό που βγαίνει χαμηλά και δεξιά. Το τιμόνι ανεβαίνει ψηλά και διαθέτει ενισχυτικό μπαράκι, ενώ είναι τοποθετημένο με μια μικρή κλίση προς τα πίσω κοντά στο σώμα του αναβάτη. Το ρεζερβουάρ είναι το κλασσικό σε σχήμα "δάκρυ", ενώ τις αναρτήσεις έχουν αναλάβει ένα συμβατικό πιρούνι διαμέτρου 41mm με διαδρομή τροχού στα 135mm μπροστά, και πίσω δύο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο εκτόνωσής που δίνουν διαδρομή 110 χιλιοστά. Οι ακτινωτοί τροχοί του είναι 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, ενώ και σε αυτή την περίπτωση –όπως και στα Scrambler της Ducati- οι σχεδιαστές του επέλεξαν ένα στρογγυλό μεν, ψηφιακό δε όργανο.

 

 

 

 

Ετικέτες

Ducati Panigale V2 RS6 Hommage by GP Products - Nogaro Blue ποίημα [VIDEO]

Μοναδικό customized Panigale V2, με βάση το προηγούμενο μοντέλο με το μονόμπρατσο
GP Products Ducati Panigale V2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/12/2024

Ο Marc Goutziers και η ομάδα του στην ολλανδική GP Products εμπορεύονται aftermarket προϊόντα επιδόσεων, και ενίοτε δημιουργούν και μερικά project μοτοσυκλετών και αυτοκινήτων, που φορτώνουν με τα προαναφερθέντα δικά τους αξεσουάρ, και ολοκληρώνουν το αποτέλεσμα με μοναδικούς χρωματισμούς. Η τελευταία τους δημιουργία αφορά σε ένα μοναδικό μπλε Ducati Panigale V2 που αποτίει φόρο τιμής στο Audi RS6 -με Audi και Ducati να ανήκουν αμφότερες στη μητρική Volkswagen AG.

Η βάση του project είναι το Ducati Panigale V2 2024, με το μονόμπρατσο ψαλίδι, και τον ισχυρότερο κινητήρα από τον απόγονο του, με αρχική απόδοση 155 hp / 10.750 rpm, και βάρος 176 στεγνών κιλών.

Για το πέμπτο project της όσον αφορά στις μοτοσυκλέτες η GP Products προμηθεύτηκε το παραπάνω Panigale V2 από την Ducati Zaltbommel με στόχο να το μεταμορφώσουν.

Πριν λίγο καιρό οι Ολλανδοί είχαν μεταμορφώσει ένα Audi RS6 C8, ως φόρο τιμής στο εμβληματικό Audi RS2 του 1993, και έτσι η ιδέα έπεσε να βαφτεί στο ίδιο μπλε (Nogaro Blue) και το Panigale V2.

GP Products Ducati Panigale V2

Κάπως έτσι το Panigale V2 λύθηκε και ξεκίνησαν οι επεμβάσεις. Τα καλάμια του πιρουνιού δέχθηκαν μπλε ανοδίωση (θυμηθείτε την ανάλογη χρυσή ανοδίωση στο Triumph Bobber TFC του 2025)

GP Products Ducati Panigale V2

Μπλε βάφτηκε το φαίρινγκ, και για μια όμορφη νότα σπορ αντίθεσης κόκκινες βάφθηκαν οι δαγκάνες των φρένων.

Στη συνέχεια προστέθηκαν αξεσουάρ carbon της iLmberger, όπως αεροδυναμικά φτερά, κάλυμμα πλαισίου, λασπωτήρας πίσω, κ.α.

Μια παχιά μεμβράνη PPF διασφαλίζει τη βέλτιστη προστασία του χρώματος και των αυτοκόλλητων από τις γρατζουνιές, ενώ κατόπιν οι Ολλανδοί ξεκίνησαν να ελαφραίνουν τη μοτοσυκλέτα.

GP Products Ducati Panigale V2

Αν η στάνταρ εξάτμιση ζυγίζει 13,9 κιλά, η ολόσωμη εξάτμιση τιτανίου της Akrapopic ζυγίζει μόλις 6,3 κίλα!

GP Products Ducati Panigale V2

Συνεχίζουμε με τους carbon τροχούς RBX2 της Rotobox που κόβουν ακόμα περισσότερα κιλά -χωρίς τους Ολλανδούς να μας λένε πόσα ακριβώς-, και μάλιστα από το μη-αναρτώμενο βάρος προσθέτοντας ευελιξία σε κάθε αλλαγή κατεύθυνσης. Τα μπράτσα τους είναι πέντε, όσα ήταν και εκείνα του Audi RS6.

GP Products Ducati Panigale V2

Νέα είναι η σέλα από Alcantara, με λογότυπο Ducati, ενώ στις υπόλοιπες λεπτομέρειες ξεχωρίζουν η αγωνιστική τάπα στο ρεζερβουάρ, οι νέοι καθρέπτες, οι ρυθμιζόμενες μανέτες με τα προστατευτικά τους, τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ της Gilles, η φιμέ ζελατίνα της Puig, τα aftermarket γρανάζια τελικής μετάδοσης, κ.α.

Η τελική τιμή για το παραπάνω αριστούργημα φτάνει τα 51.649 ευρώ -σε αυτή συμπεριλαμβάνεται και η μοτοσυκλέτα βάσης.

Ετικέτες