Το Yamaha Virago 250 επιστρέφει και είναι πανάκριβο!

Θα πωλείται στις ΗΠΑ το 2020
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/9/2019

Εδώ και μερικές εβδομάδες, τα ιαπωνικά εργοστάσια έχουν αρχίσει να στέλνουν δελτία τύπου με τα πρώτα μοντέλα του 2020 που θα πωλούνται στην αγορά των ΗΠΑ. Πρόκειται στην πλειοψηφία τους για μοντέλα που έχουν απλώς αισθητικές διαφορές από τα μοντέλα της προηγούμενης χρονιάς ή για μοντέλα που είχαν σταματήσει να εξάγονται στις ΗΠΑ και οι αμερικάνοι αντιπρόσωποι ζήτησαν να επανέλθουν στο line-up. Τα εντελώς καινούρια μοντέλα δεν εμφανίζονται σε αυτά τα δελτία τύπου και γι΄αυτό πολλές φορές οι αμερικάνοι δημοσιογράφοι αρχίζουν τις εικασίες για εντελώς νέα μοντέλα αν δουν πως κάποιο απουσιάζει από αυτές τις πρώιμες λίστες. Την προηγούμενη εβδομάδα είχαμε την λίστα της Suzuki, όπου η παρουσία της Hayabusa με μοναδικές αλλαγές στα χρώματα έδωσε τέλος – για άλλη μια χρονιά – στις φήμες για εντελώς νέο μοντέλο το 2020. Τώρα ήταν η σειρά της Yamaha για να δείξει τη δική της λίστα με τα μοντέλα που θα έχουν μόνο αισθητικές αλλαγές, μόνο που αυτή τη φορά υπάρχουν και κάποιες μοτοσυκλέτες που προκαλούν το ενδιαφέρον, κυρίως με την τιμή τους! Η μία από αυτές είναι η V-Max 1700 που πέρσι δεν είχε πάει στις ΗΠΑ, όμως φέτος επέστρεψε και μάλιστα στην ιδιαίτερα δελεαστική τιμή των 17.999 δολαρίων.

Βέβαια εδώ θα πρέπει να τονίσουμε πως οι τιμές που βλέπουμε στους τιμοκαταλόγους των αμερικάνικων αντιπροσωπειών (στα site τους) ΔΕΝ είναι τελικές, καθώς δεν περιλαμβάνουν τον ΦΠΑ, τους πολιτειακούς φόρους  και τα έξοδα προετοιμασία/παράδοσης των μοτοσυκλετών. Δηλαδή στα 17.999 δολάρια του V-Max προσθέστε 2.000-4.000 ευρώ επιπλέον (ανάλογα την πολιτεία ταξινόμησης) σε έξοδα γραφειοκρατίας. Η μοτοσυκλέτα όμως που κλέβει την παράσταση σε αυτή τη λίστα είναι το V-Star 250 που στην πραγματικότητα είναι το Virago 250 που αγάπησαν οι Έλληνες στις αρχές της δεκαετίας του ’90 και ήταν το best seller της ελληνικής αγοράς για πολλά χρόνια.

Η έκπληξη δεν είναι πως οι αμερικάνοι αγοράζουν μια μοτοσυκλέτα με τεχνολογία, επιδόσεις και επίπεδο ασφάλειας 30 ετών πίσω. Η έκπληξη είναι η τιμή των 4.349 δολαρίων προ φόρων!!!! Αν έχεις το Θεό σου! Και μετά παραπονιόμαστε εμείς εδώ πως είναι ακριβό το Kawasaki Versys-X 300 στα 5.990€ με όλους τους φόρους μέσα…  

Από την άλλη μεριά βέβαια, αν έχεις ακόμα εκείνο το Virago 250 του πατέρα σου, μπορείς να παραγγείλεις ανταλλακτικά από τις ΗΠΑ, να το φτιάξεις και να έχεις μια μοτοσυκλέτα του… 2020!

Norton: Οι νέοι χρωματισμοί της γκάμας της - Τέλος το φουλ γκρι

Η παλέτα περιλαμβάνει επτά συνολικά χρωματισμούς
norton atlas
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/4/2026

Η ινδική TVS Motor που είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Norton, η οποία έχει μπει σε μία νέα φάση με τέσσερα νέα μοντέλα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Στην EICMA είχαμε δει από κοντά τις Norton Manx, Manx R, Atlas και Atlas GT και η εταιρεία είχε δείξει μία περίεργη εμμονή στους γκρι χρωματισμούς. Πλέον οι τέσσερις μοτοσυκλέτες θα είναι διαθέσιμες εκτός του Trophy Silver στους χρωματισμούς Matrix Black, Senopia Orange, Carbon, Celestian Grey, Verona Green και Glacier Blue, που μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο επίσημο site της εταιρείας.

norton manx

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως τη Norton Motorcycles έχει αναλάβει στην χώρα μας η εταιρεία MUVUS που αντιπροσωπεύει ήδη τις CFMOTO, Royal Enfield, LETBE και Polaris. Μάλιστα η TVS έχει συγκεκριμένο πλάνο για την Ευρώπη και η Ελλάδα θα είναι από τους πρώτους τους σταθμούς, όπως είχαμε αποκαλύψει λίγους μήνες νωρίτερα.

Εμείς αναμένουμε σύντομα την άφιξη τους για να οδηγήσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες της Norton και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Ετικέτες