MBE 2019: XTR 821 Pepo (Ducati Monster 821/1200 kit)

Με μόλις 1.500€ έχεις αγωνιστικό Monster!
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

18/1/2019

Η XTR δεν χρειάζεται συστάσεις σε όσους λατρεύουν την custom σκηνή και ιδιαίτερα τα Ducati. Ο κύριος Pepo ήταν ένας από τους δύο ιδρυτές της Radical και πριν μερικά χρόνια αποφάσισε να αυτονομηθεί και να ιδρύσει το δικό του εργαστήριο με έδρα την Ισπανία.

Συνήθως οι δημιουργίες του είναι μοναδικές one-off κατασκευές, όμως φέτος κάνει ένα δώρο στους φίλους Ducatisti που του το ζητούσαν εδώ και πολλά χρόνια. Να φτιάξει δηλαδή ένα botl-on kit που να μην χρειάζεται μετατροπές για να τοποθετηθεί, να μην χρειάζεται εξειδικευμένες γνώσεις για να τοποθετηθεί και κυρίως να είναι οικονομικά προσιτό στο ευρύ κοινό. Το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα Monster 821 ή ένα 1200, που δεν είναι βέβαια φτηνές μοτοσυκλέτες αλλά μπορείς να βρεις σε λογικές τιμές ένα μεταχειρισμένο και φυσικά το κιτ των 1500€, που περιλαμβάνει το φαίρινγ, το ρεζερβουάρ, τη βάση του φαίρινγκ και του διπλού προβολέα και το υποπλαίσιο.

Τα φαίρινγκ παραδίδονται άβαφα σε αυτή την τιμή και είναι από fiberglass, όμως αν το ζητήσεις, ο Pepo μπορείς να στα δώσει βαμμένα ή κατασκευασμένα από carbon fiber. Για τους νοσταλγούς των ‘70ies υπάρχει η δυνατότητα το ρεζερβουάρ να έχει την διάφανη λωρίδα για να βλέπεις την στάθμη της βενζίνης. Σε λίγο καιρό θα έχει διαθέσιμο και ρεζερβουάρ με δύο τάπες ταχείας πλήρωσης, διότι όπως ο ίδιος ο Pepo μας εξομολογήθηκε, λατρεύει τα Endurance και από αυτή την κατηγορία αγώνων αντλεί τις περισσότερες εμπνεύσεις του.  

Η ιδέα για ένα τέτοιο κιτ ξεκίνησε πριν δύο χρόνια, όπως μας είπε ο Pepo, αλλά η διαδικασία κατασκευής του ολοκληρώθηκε μόλις μέσα σε τέσσερεις μήνες. Η XTR ακολουθεί την παραδοσιακή μέθοδο για τις δημιουργίες της, ξεκινώντας πρώτα από τα σχέδια στο χαρτί και μετά φτιάχνοντας σε πυλό ένα πρωτότυπο σε κλίμακα 1:1

Μετά τον πυλό φτιάχνονται καλούπια-μήτρες από fiberglass και αφού φινιριστούν, τότε ξεκινά η παραγωγή των φαίρινγκ. Η ιδέα για παραγωγή μετατροπών σε μορφή κιτ είναι η νέα τάση στην custom σκηνή, καθώς λύνει το πρόβλημα της μεταφοράς της μοτοσυκλέτας στο εργαστήριο του εκάστοτε builder, αλλά και την δυσκολία επικοινωνίας του πελάτη με τον builder μέχρι να ολοκληρωθεί το project. Οπότε αν ονειρευόσουν όλα αυτά τα χρόνια να σου φτιάξει ο Pepo μια Ducati, τώρα μπορείς να παραγγείλεις το kit και να μετατρέψεις το Monster σου σε ένα εντυπωσιακό retro-endurance.

Καθώς είμαστε από τους πρώτους που το είδαμε ζωντανά από κοντά, μιας και μόλις τώρα εδώ στην Verona, παρουσίασε το kit, πρέπει να επιβεβαιώσουμε αυτό που κανονικά δεν χρειάζεται επιβεβαίωση: Η ποιότητα είναι εξαιρετική, η συναρμογή απόλυτη και το συνολικό αποτέλεσμα σε μαγνητίζει από μακριά! 

Δείτε επίσης:

MBE 2019: Ζωντανά από Verona! - Παράδεισος μοτοσυκλέτας!

 

Moto Guzzi Stelvio και V85TT: Απάντηση στην έλλειψη V2 – Νέο VIDEO ΜΟΤΟ!

Παρουσίαση των νέων μοντέλων της Moto Guzzi!
Moto Guzzi Stelvio και V85TT: Απάντηση στην έλλειψη V2 – Νέο VIDEO ΜΟΤΟ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

27/3/2024

Οδηγήσαμε στην Ισπανία τα νέα Stelvio και V85TT που σε μία κατηγορία που έχει γεμίσει με δικύλινδρα εν σειρά, κρατούν όχι μόνο τους κυλίνδρους έξω – και ψηλά- αλλά και το Made in Italy! Βασισμένο στο V100 Mandelo, μία από τις σημαντικότερες μοτοσυκλέτες σε ολόκληρη την μακρά ιστορία της Moto Guzzi καθώς σηματοδοτεί την έναρξη μίας τελείως νέας περιόδου, το Stelvio κρατά με το παρελθόν μόνο το όνομα και τίποτα άλλο!

Εγκάρσια τοποθετημένος υγρόψυκτος V2 κινητήρας 90 μοιρών και 1.042 κ. εκ. απόδοσης 115 ίππων με ροπή 10,7 kgm, έχει κάποιες μικρές αλλαγές συγκριτικά με το Mandelo, ώστε να ταιριάζει στην τουριστική χρήση. Η κλιμάκωση του 6ταχυτου κιβωτίου επιτρέπει στον χρήστη να πετύχει μια κατανάλωση της τάξης των 5.1 λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα ενώ ταυτόχρονα κάνει το ταξίδι άνετο και απολαυστικό.

Το V85TT εκσυγχρονίζεται σε όλους τους τομείς και συγκεκριμένα ο εγκάρσιος V2 με τον διαμήκη στρόφαλο είναι πλέον Euro 5+ προδιαγραφών και ταυτόχρονα αύξησε την ροπή και την ιπποδύναμή του. Για να επιτευχθεί αυτό, ο εκκεντροφόρος απέκτησε σύστημα μεταβλητού χρονισμού, ώστε το βύθισμα και η διάρκεια του Overlap των βαλβίδων να μεταβάλλεται αναλόγως το φάσμα των στροφών. Η ροπή έχει φτάσει στα 8,66kg/m στις 5.100 στροφές με το 90% της ροπής να εμφανίζεται από τις μόλις 3.000 στροφές. Ο προηγούμενος κινητήρας είχε 8,36kg/m στις 5.000 στροφές. Αντίστοιχα η ιπποδύναμη έφτασε στους 80 ίππους στις 7.750 στροφές, από 75 ίππους στις 7.500 στροφές. Ο αναβαθμισμένος κινητήρας έχει πλέον και knock-sensor, απαραίτητο συστατικό για μία μοτοσυκλέτα που θα ταξιδέψει εκεί που τα οκτάνια αποδημούν.

Πάμε να δούμε τις νέες προτάσεις της Moto Guzzi, από την σέλα τους, στο νέο VIDEO του MOTO: