Αδιανόητη πάσα στον Valentino Rossi σε Prime-Time της Ιταλικής TV: “Αληθεύει πως έχεις ονομάσει τα απόκρυφά σου, Marquez και Stoner;” [VIDEO]

Συμμετοχή σε σατιρικό σόου στην ιταλική τηλεόραση με σκετς, και χοντρά αστεία
Valentino Rossi, GialappaShow
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

31/10/2024

Ο Valentino Rossi βρέθηκε στο GialappaShow, ένα τηλεοπτικό σατιρικό σόου που προβάλλεται στα ιταλικά κανάλια TV8 & Sky Uno, όπου ο παρουσιαστής τον ρώτησε μεταξύ άλλων αν αληθεύει πως έχει ονομάσει τους όρχεις του με τα ονόματα των Marc Marquez και Casey Stoner.

Οι παρουσιαστές του παραπάνω show είναι οι Μιλανέζοι Marco Santin, Giorgio Gherarducci και Carlo Taranto, ένα τρίο σχολιαστών που ξεκίνησαν το 1985 στο Radio Popolare του Μιλάνου, αρχικά με την εκπομπή Bar Sport, όπου διακωμωδούσαν και σατίριζαν τα κυριακάτικα ποδοσφαιρικά ματς.

Σε κάθε εκπομπή του GialappaShow φιλοξενείται ένας ξεχωριστός συμπαρουσιαστής, με τον Valentino Rossi να εκπληρώνει αυτό τον ρόλο στην τελευταία έκδοση του σόου.

Valentino Rossi, GialappaShow

Εκεί οι παρουσιαστές και ο Rossi έκαναν διάφορα σκετς, με τον “γιατρό” να ντύνεται Ινδός και να οδηγεί ηλεκτρικό πατίνι, να υποδύεται το ήμισυ των θρυλικών Blues Brothers, και να απαντά σε διάφορες αστείες ερωτήσεις.

Αφού ο Rossi μίλησε για ένα συγκεκριμένο τελετουργικό που είχε πριν κάθε αγώνα, όπου έβαζε πρώτα την αριστερή του μπότα μετά τη δεξιά, κλπ., δέχθηκε την ακόλουθη ερώτηση από τον συμπαρουσιαστή του: “Ξέρω πως στο τελετουργικό αυτό άγγιζες τα αχαμνά σου. Έχεις αλήθεια δώσει ονόματα στα κοσμήματα του στέμματός σου (βλ: στους όρχεις του), αληθεύει πως αποκαλείς το ένα Stoner και το άλλο Marquez;”

Ως απάντηση, ο Rossi έσκασε στα γέλια λέγοντας: “Δεν μπορώ να το αποκαλύψω, γιατί δεν θα δουλεύει πια (σσ. ως μέρος του τελετουργικού).”

Ακολουθούν τα βίντεο από τη συμμετοχή του Rossi στο GialappaShow -στα ιταλικά.

MotoGP: Με κινητήρα Yamaha η Moto3 από το 2028

Ο πολύ γνωστός μας CP2 θα είναι ο ενιαίος κινητήρας της μικρής κατηγορίας
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

24/9/2025

Η μεγάλη κατηγορία του MotoGP αλλάζει το 2027 με τους κινητήρες να “μικραίνουν” και να γίνονται 850 κυβικά από 1.000. Το ακριβώς αντίθετο θα συμβεί στην μικρή κατηγορία την επόμενη χρονιά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Yamaha θα εξοπλίζει με τον CP2 κινητήρα την κατηγορία Moto3, οπότε η κατάσταση θα γίνει παρόμοια με την Moto2 που όλες οι μοτοσυκλέτες φέρουν κινητήρα της Triumph. Η Yamaha θα σπάσει έτσι την κυριαρχία των Honda-KTM στην συγκεκριμένη κατηγορία.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι διαπραγματεύσεις κράτησαν μήνες και η διοργάνωση κατέληξε τελικά στον εν σειρά δικύλινδρο κινητήρα της Yamaha των 689 κυβικών και η ανακοίνωση αναμένεται να γίνει κατά την διάρκεια του Ιαπωνικού GP.

Ο κινητήρας είναι ευρέως γνωστός καθώς η Ιαπωνική εταιρεία τον χρησιμοποιεί σε αρκετά μοντέλα, όπως τα MT-07, Tenere, R7, XSR700 και Tracer 7. Ο κινητήρας διακρίνεται για την αξιοπιστία και την χαμηλή κατανάλωση, όμως όχι τόσο για τις επιδόσεις του, καθώς αποδίδει μόλις 73,4 ίππους. Βέβαια το νούμερο αυτό θα ανέβει σημαντικά και αναμένεται να φτάσει τους 90 ίππους για τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες.

Ο Lin Jarvis, πρώην διευθυντής της Yamaha Racing, είχε ξεκαθαρίσει τη θέση του πριν από μήνες: “Μας ενδιαφέρει η Moto3 μόνο αν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε έναν κινητήρα που υπάρχει ήδη στον κατάλογό μας”.

Η Yamaha έχει πολλά να κερδίσει από αυτό, καθώς διεισδύει σε μία νέα αγορά, ενώ παράλληλα δεν χρειάζεται να επενδύσει πολλά, καθώς έχει ήδη τον κινητήρα και μία μεγάλη τεχνογνωσία πάνω του. Παράλληλα θα έχει και το πρώτο χέρι στα νέα ταλέντα που θα έρχονται από τις μικρές κατηγορίες.

Επίσης, η ψαλίδα της Moto3 με την Moto2 θα κλείσει και αυτό λογικά θα φέρει και μεγαλύτερο ενδιαφέρον, άρα και κοινό στην κατηγορία, κάτι που είναι και ο μεγάλος στόχος για την Liberty Media.

Αυτή τη στιγμή, το κόστος για μια αγωνιστική μοτοσυκλέτα Moto3 είναι 170.000 ευρώ, ενώ με την αλλαγή αυτή το κόστος θα είναι 50.000 ευρώ, δηλαδή θα επιτευχθεί μία μείωση της τάξεως του 340%. Έτσι, οι ευκαιρίες για τις ιδιωτικές ομάδες θα είναι πολλές περισσότερες και θα ανέβει και το επίπεδο, λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού.

Ετικέτες