Enea Bastianini: “Ο χειρότερος αγώνας της καριέρας μου” – Αδύνατο να συνεχίσει έτσι δηλώνει ο "La Bestia"

Μετά τον Pedro Acosta και ο Ιταλός στρέφεται ενάντια της KTM
Enea Bastianini ενάντια της ΚΤΜ 2025
Από το

motomag

26/5/2025

Ο Enea Bastianini, διπλός νικητής με την Ducati στο Silverstone το 2024, χαρακτήρισε το Βρετανικό MotoGP του 2025 ως πιθανότατα τον χειρότερο αγώνα της καριέρας του.

Αντιμετωπίζοντας δυσκολίες στο να προσαρμοστεί στην RC16 από τις πρώτες κιόλας δοκιμές πριν την έναρξη του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, ο Bastianini απηύθυνε έκκληση για βοήθεια, ίσως και μια προειδοποίηση προς την KTM λέγοντας ότι αδύνατο να συνεχίσει έτσι.

Μετά την 15η θέση στο Sprint του Silverstone, ο Ιταλός τερμάτισε 17ος στον κύριο αγώνα, έχοντας εκτίσει και ποινή long lap από το Le Mans. Ο Bastianini που σκέφτηκε ακόμη και να αποσυρθεί κατά τη διάρκεια του αγώνα – βρέθηκε 54 συνολικά δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή και εργοστασιακό αναβάτη της Aprilia, Marco Bezzecchi

Ο Bastianini ήταν τόσο πίσω από τον αμέσως επόμενο, Miguel Oliveira, που ούτε μια ποινή 16 δευτερολέπτων μετά τον αγώνα λόγω πίεσης ελαστικών δεν άλλαξε τη θέση του. Μόνο ο τραυματισμένος Somkiat Chantra (LCR) και ο αναπληρωματικός της Aprilia, Lorenzo Savadori, που επίσης δέχθηκαν ποινές, τερμάτισαν πίσω του.

Ο ταχύτερος γύρος του Bastianini ήταν 2,1 δευτερόλεπτα αργότερος από του Bezzecchi και 1,5 δευτερόλεπτο πιο αργός από τον ταχύτερο KTM αναβάτη, Pedro Acosta. Ο Ισπανός δήλωσε επίσης απογοητευμένος με την έκτη θέση που κατέκτησε και “έτριξε τα δόντια” στην ΚΤΜ για την έλλειψη υποστήριξής στους αναβάτες της, ωστόσο τερμάτισε σε πολύ καλύτερη θέση από τον Bastianini και για αυτό ο λόγος του έχει και πολύ μεγαλύτερο ειδικό βάρος.  Ο Bastianini δεν κατάφερε κάτι καλύτερο ούτε σε σχέση με τον ομόσταυλό του M. Vinales που πήρε την 11η θέση στον αγώνα, με διαφορά μεγαλύτερη των 40 δευτερολέπτων από τον Ιταλό.

“Ήταν μία πολύ δύσκολη μέρα γιατί προσπάθησα να κάνω κάτι με τη μοτοσυκλέτα, αλλά τίποτα, είναι αδύνατο για μένα να πιέσω. Ο αγώνας ήταν δύσκολος ακόμα και στις ευθείες γιατί ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω το γκάζι ανοιχτό - το μπροστινό μέρος ήταν πολύ ελαφρ…. Ήταν πολύ απογοητευτικό. Πιθανότατα ο χειρότερος αγώνας της καριέρας μου.”, είπε ο Ιταλός που σκέφτηκε πολλές φορές να αποσυρθρεί από τον αγώνα, όπως δήλωσε. Τερμάτισε ωστόσο όπως είπε για όλους, και για τον ίδιο και για την ομάδα. 

Κοιτώντας προς τον επόμενο αγώνα στην Aragon, ο Bastianini ζήτησε περισσότερη τεχνική υποστήριξη από την KTM: “Αυτή τη στιγμή είμαι ο χειρότερος αναβάτης στην πίστα. Πέρυσι εδώ κέρδισα δύο φορές και φέτος μου φαίνεται αδύνατο που είμαι τελευταίος. Πιστεύω πως η KTM πρέπει να κάνει κάτι για μένα και για το μέλλον μου, γιατί έτσι δεν γίνεται να συνεχίσουμε.”

“Στο τέλος η μοτοσυκλέτα δεν στρίβει και τα ηλεκτρονικά δεν δουλεύουν. Αυτό είναι το πρόβλημα. Μπορούμε να φρενάρουμε δυνατά, αλλά σε αυτή την πίστα, σήμερα με τον δυνατό άνεμο, δεν ήταν το δυνατό μας σημείο. Το Le Mans ήταν καλό γιατί είχε πολλές κλειστές στροφές και ήμασταν πιο ανταγωνιστικοί, αλλά εδώ όχι.”
Ο Bastianini – του οποίου ο χρόνος στο νικηφόρο Sprint του Silverstone το 2024 ήταν 3,7 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον Alex Marquez το 2025 – έχει ως καλύτερο φετινό του τερματισμό με την KTM την έβδομη θέση στο Austin.

ΜotoGP: Ο Francesco Guidotti νέος Team Manager της Trackhouse Racing

Αναλαμβάνει άμεσα δουλειά από το Grand Prix της Τσεχίας
Guidotti
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

18/6/2026

Η Trackhouse Racing ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη της συνεργασίας της με τον Francesco Guidotti, ο οποίος αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα Team Manager της αμερικανικής ομάδας στα MotoGP και θα κάνει ντεμπούτο στον νέο του ρόλο, στο Grand Prix της Τσεχίας στο Brno.

Η επιλογή του έμπειρου Ιταλού έρχεται έπειτα από αξιολόγηση αρκετών υποψηφίων από τη διοίκηση της Trackhouse, η οποία κατέληξε ότι το βιογραφικό, η εμπειρία και η πολυετής παρουσία του στο paddock των MotoGP τον καθιστούν τον ιδανικό άνθρωπο για να ηγηθεί του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας.

Η ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την Trackhouse Racing, η οποία συνεχίζει την ανοδική της πορεία στα MotoGP. Η αμερικανική ομάδα, που αποτελεί μέρος της Trackhouse Entertainment Group του Justin Marks, διανύει την τρίτη της χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και έχει ήδη καταφέρει να καθιερωθεί ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και ταχέως εξελισσόμενες παρουσίες του grid.

Η φετινή σεζόν εξελίσσεται ιδιαίτερα θετικά για την ομάδα, καθώς η πρόοδος της Aprilia με τη νέα RS-GP26 έχει επιτρέψει στους Raul Fernandez και Ai Ogura να διεκδικούν σταθερά ανταγωνιστικά αποτελέσματα. Οι εμφανίσεις των δύο αναβατών έχουν ανεβάσει το επίπεδο της ομάδας, η οποία θεωρεί ότι με την προσθήκη του Guidotti μπορεί να κάνει το επόμενο βήμα στην προσπάθειά της να καθιερωθεί ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Trackhouse, Justin Marks, δήλωσε:

“Είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική εξέλιξη για την Trackhouse να ανακοινώνει επίσημα τον Francesco Guidotti ως νέο Team Manager της ομάδας MotoGP. Ο Francesco διαθέτει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στους αγώνες μοτοσυκλέτας, αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι ταιριάζει απόλυτα με την κουλτούρα και το όραμα της εταιρείας μας. Καθώς εισερχόμαστε στην επόμενη φάση της παρουσίας μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, η ηγεσία μιας αγωνιστικής ομάδας από έναν άνθρωπο του επιπέδου του Francesco προσθέτει ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές για το μέλλον.”

Για τον Guidotti, η μετακίνηση στην Trackhouse σηματοδοτεί και την επανένωση με την Aprilia, μια εταιρεία με την οποία συνδέεται στενά από τα πρώτα του βήματα στους αγώνες Grand Prix. Η Aprilia αποτέλεσε τον πρώτο του εργοδότη στο paddock των MotoGP, ενώ αργότερα επέστρεψε στην ιταλική εταιρεία και συνέβαλε στην κατάκτηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 2010.

Στη συνέχεια ακολούθησαν επιτυχημένες θητείες τόσο σε εργοστασιακές όσο και σε ιδιωτικές ομάδες των MotoGP, με κορυφαία την παρουσία του στην KTM, ενώ μετά από ένα διάστημα αποχής από το paddock επιστρέφει πλέον με έναν νέο και ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο.

Guidotti

Ο ίδιος δήλωσε, “Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Justin Marks για την εμπιστοσύνη του. Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στα MotoGP και δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη ευκαιρία από αυτή. Η Trackhouse είναι μια νέα αλλά εξαιρετικά επαγγελματική ομάδα, η οποία έχει ήδη πετύχει πολύ σημαντικά πράγματα. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να συμβάλω στην περαιτέρω εξέλιξη της ομάδας και των αναβατών της.

Η επιστροφή μου στη συνεργασία με την Aprilia έχει επίσης ξεχωριστή σημασία για εμένα. Έχω πολλές καλές αναμνήσεις και φίλους εκεί. Ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτή τη νέα πρόκληση ως Team Manager της ομάδας MotoGP SuperFile Trackhouse.”

Με τον Guidotti πλέον στο τιμόνι της αγωνιστικής διαχείρισης, η Trackhouse ενισχύει σημαντικά τη δομή της ενόψει της κρίσιμης περιόδου που οδηγεί στους νέους κανονισμούς του 2027. Η αμερικανική ομάδα δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, αξιοποιώντας την εμπειρία ενός εκ των πιο αναγνωρισμένων στελεχών του paddock για να διεκδικήσει περισσότερες επιτυχίες τα επόμενα χρόνια.

O Guidotti αντικαθιστά τον Davide Brivio, ο οποίος έχει ανακοινώσει προ μηνός την αποχώρησή του από την Trackhouse στο τέλος του χρόνου με πιθανότερο προορισμό τη Honda HRC, με τους δύο Ιταλούς να συνεργάζονται για το υπόλοιπο της σεζόν.