Ο Toprak Razgatlioglu εντυπωσιάζει στο COTA με χρόνο ταχύτερο από Superbike

Σε δοκιμή με BMW Superstock στο Texas των ΗΠΑ
Toprak Razgatlioglu COTA
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

23/9/2025

Ο δις παγκόσμιος πρωταθλητής Superbikes πέτυχε εκπληκτικό χρόνο στο Circuit of the Americas με μία BMW M1000RR σε stock-spec, ξεπερνώντας τον pole χρόνο του MotoAmerica Superbike.

Ο Toprak Razgatlioglu, που βρίσκεται μια ανάσα από τον τρίτο τίτλο του στο World Superbike και τον δεύτερο με τη BMW, πριν περάσει το 2026 στο MotoGP με την Pramac Yamaha, βρέθηκε στο Texas για μια ξεχωριστή δοκιμή.

Στο διάλειμμα ανάμεσα στους αγώνες του Magny-Cours και του επερχόμενου γύρου στην Αραγονία, ταξίδεψε στην Αμερική μαζί με την Alpha Racing για ένα track day στο Circuit of the Americas, οδηγώντας μια BMW M1000RR σε προδιαγραφές Superstock.

Ήταν η πρώτη του επίσκεψη στην πίστα του Austin, έδρα του αμερικανικού γύρου του MotoGP, και ο Razgatlioglu εντυπωσίασε με το 2’06.790 που σημείωσε, χρόνος ταχύτερος από την pole position του Cameron Beaubier στο MotoAmerica Superbike φέτος (2’07.078). 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Toprak Razgatlıoğlu (@toprak_tr54)

Ο Beaubier, που επίσης αγωνίζεται με BMW στις ΗΠΑ, απάντησε με χιούμορ στο Instagram “παρακαλώντας” τον να φύγει μακριά. Ο Marco Melandri τον χαρακτήρισε “βασιλιά”.

Με τρεις γύρους να απομένουν στο πρωτάθλημα του 2025, ο Razgatlioglu προηγείται του Nicolo Bulega με 39 βαθμούς. Παρά τα αρχικά παράπονα για τους κανονισμούς που δυσκόλευαν τη BMW, έχει ήδη 18 νίκες έναντι 8 του Ιταλού σε 27 αγώνες. Από το Misano και μετά παραμένει αήττητος και δεν έχει τερματίσει χαμηλότερα από δεύτερος, εκτός από την 8η θέση στον τρίτο αγώνα του Assen.

Ο Razgatlioglu θα λάβει μέρος σε ιδιωτική δοκιμή με τη Yamaha τις επόμενες εβδομάδες, πριν κάνει την επίσημη πρώτη του στο MotoGP στο τεστ της Βαλένθια τον Νοέμβριο. Το 2026 θα είναι teammate του Jack Miller στην Pramac, ενώ ο Miguel Oliveira φημολογείται ότι θα αναλάβει ρόλο είτε δοκιμαστή στο MotoGP είτε αγωνιζόμενου επιστρέφοντας στο WorldSBK.

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες