Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM

Carmelo Ezpeleta, Dorna Sports CEO, Jorge Viegas, Πρόεδρος και Herve Poncharal, Πρόεδρος IRTA τον αποχαιρετούν
Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/9/2023

Ο Mike Trimby πρώην αγωνιζόμενος, ιδρυτής της IRTA στην οποία κατείχε πλέον την θέση του γραμματέα πέθανε στο Misano κάνοντας εκείνο που αγαπούσε περισσότερο, όπως δήλωσε και ο Poncharal που δεν παρέλειψε να πει πως ο Mike δούλευε περισσότερο από κάθε άλλον στην ιστορία των αγώνων για τα συμφέροντα των αναβατών.

Η International Roadracing Teams Association δημιουργήθηκε το 1986 για να εκπροσωπεί τα συμφέροντα των αναβατών και των ομάδων στην FIM καθιστώντας προτεραιότητα την ασφάλεια των αγωνιζομένων. Κάθε αλλαγή σε πίστες και τροποποίηση κανονισμών είχε για μία τεράστια περίοδο των αγώνων, την υπογραφή του Mike.

Δεν είναι λοιπόν υπερβολή να πει κανείς πως πολλοί αναβάτες είναι σήμερα ζωντανοί ή αρτιμελής εξαιτίας των δικών του προσπαθειών. Θωρούσε πως τα συμφέροντα των εργοστασίων θα πρέπει να έρχονται δεύτερα και να προωθείται η ασφάλεια ώστε οι αγώνες να βελτιώνονται αλλά να παραμένουν και ανταγωνιστικοί.

Συλλυπητήρια στην σύζυγό του Irene που επίσης δούλεψε και δουλεύει για την IRTA, φτάνοντας της εδώ που είναι σήμερα, ένας μεγάλος και πιστοποιημένος οργανισμός με ουσιαστικό έργο. Το Misano αποτίει φόρο τιμής στον Mike Trimby και στην συνεισφορά του στους αγώνες μοτοσυκλέτας

Πέθανε στο Misano ο Mike Trimby ιδρυτής της IRTA, που εκπροσωπούσε αναβάτες και ομάδες στην FIM

 

Ετικέτες

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”