Αναβαθμίζει την Pramac η Ducati

Ίδιοι αναβάτες αλλά με full factory μοτοσυκλέτες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/6/2019

Σύμφωνα με τις δηλώσεις που έκανε ο Jack Miller την περασμένη Τετάρτη, η Ducati έχει πάρει τις τελικές της αποφάσεις σχετικά με τα συμβόλαια των αναβατών της εργοστασιακής ομάδας, αλλά και της δορυφορικής ομάδας της Pramac. Ουσιαστικά ο Αυστραλός αναβάτης αποκάλυψε πως το 2020 δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στις σέλες των τεσσάρων μοτοσυκλετών της ιταλικής εταιρείας. Αυτό σημαίνει πως ο Danillo Petrucci θα κρατήσει για άλλον ένα χρόνο την “κόκκινη” μοτοσυκλέτα του και η καρέκλα του στα pits θα είναι δίπλα σε εκείνη του Andrea Dovizioso. Ο Jack Miller και ο Francesco Bagnaia θα έχουν τις “κόκκινες-μπλε-άσπρες” μοτοσυκλέτες της Pramac (οπότε το σενάριο που ήθελε τον Alex Marquez να πηγαίνει στην Pramac δεν θα υλοποιηθεί, αλλά ακόμα μένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρεθεί με άλλη ομάδα στα MotoGP). Όμως θα υπάρξει μια μεγάλη και ουσιώδης διαφορά σε σχέση με την φετινή χρονιά, καθώς οι μοτοσυκλέτες που θα έχει η Pramac θα είναι ακριβώς οι ίδιες με εκείνες της εργοστασιακής ομάδας. Αυτό αποτελεί μια μεγάλη αναβάθμιση για την ομάδα της Pramac, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα για τον Miller και τον Bagnaia, καθώς όπως έχουμε δει, η Desmosedici του ’19 είναι σαφώς καλύτερη μοτοσυκλέτα από τα την υβριδική (μισή GP18 και μισή GP19) έκδοση που οδηγεί φέτος ο Miller και την  GP18 που οδηγάει ο Bagnaia. 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες