Ανακοίνωση της Dorna για τον αγώνα της Αργεντινής

Από τον ίδιο τον Carmelo Ezpeleta
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/4/2018

Πριν από λίγο, μία ημέρα μετά τον χαώδη αγώνα της Αργεντινής, η Dorna εξέδωσε ανακοίνωση για τα συμβάντα, μαζί με ένα video του μεγάλου αφεντικού, κ. Carmelo Ezpeleta, να εξηγεί τις αποφάσεις, με πιο βασικά σημεία:

Θυμηθείτε εδώ όσα έγιναν στον αγώνα, τις δηλώσεις Crutchlow αλλά και τις βαριές κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν από τον Rossi προς τον Marquez

«Ο αγώνας των MotoGP αλλά και οι άλλοι αγώνες, έγιναν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, εξαιτίας του καιρού. Η Moto2 διεξήχθη στο στεγνό ενώ η Moto3 στο βρεγμένο.»

Σχετικά με την εκκίνηση: «Εκείνη την στιγμή εξετάσαμε την κατάσταση στην εκκίνηση, όπου μονάχα ο Miller χρησιμοποιούσε slick ελαστικά. Όλοι οι υπόλοιποι είχαν το δικαίωμα να επιστρέψουν στην pitlane και να πάρουν εκκίνηση από εκεί, αφού αλλάξουν το setup της μοτοσυκλέτας για τις νέες συνθήκες.»

«Είναι αντίστοιχη περίπτωση με ότι συνέβη στο Sachsenring μερικά χρόνια πριν, όταν όλοι ξεκίνησαν από την pitlane. Από εκείνη την ημέρα έχουμε προετοιμαστεί για κάτι αντίστοιχο. Πήραμε την κοινή απόφαση μαζί με τις περισσότερες ομάδες, να ξεκινήσουμε όπως ξεκινήσαμε για λόγους ασφαλείας και ήταν η σωστή απόφαση».

«Η κατάσταση στον αγώνα ήταν πάρα πολύ δύσκολη, υπήρχε μόνο μία στεγνή γραμμή στην άσφαλτο. Από εκεί και πέρα ότι έγινε το είδαν όλοι στην τηλεόραση».

«Εδώ και δύο χρόνια η Dorna δεν εμπλέκεται στην επιλογή των εποπτών, είναι άνθρωποι που εκλέγονται από την FIM και την IRTA. Εκείνοι πήραν την απόφαση που προφανώς και δεν θα κρίνω».

«Στο επόμενο GP στο Texas, κατά την συνεδρίαση της επιτροπής ασφαλείας με τους αναβάτες, θα συζητήσουμε αυτή την κατάσταση και σίγουρα θα αποκτήσουμε κάποια εμπειρία από αυτό».

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin “Επέστρεψα”

Ο πρωταθλητής δείχνει ξανά έτοιμος για νίκες
Martin returns
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Με δυναμική εμφάνιση και άνοδο από τη 16η θέση έως την 4η, ο Jorge Martin έδειξε ότι η επιστροφή του στην Aprilia μπαίνει σε τροχιά νικών

Στο Balaton Park, μόλις τρεις αγώνες μετά την επιστροφή του από σοβαρό τραυματισμό, ο Ισπανός κατέκτησε την 4η θέση, ανεβαίνοντας 12 θέσεις μέσα στον αγώνα. “Σήμερα νιώθω ότι επέστρεψα”, δήλωσε ο 27χρονος. “Έκανα 26 γύρους με δυνατό ρυθμό σε μια δύσκολη πίστα. Ίσως στον επόμενο αγώνα να είμαι στο βάθρο – ή να παλέψω για τη νίκη”.

Παρότι δεν ρίσκαρε για το βάθρο, προτιμώντας να εξασφαλίσει τους βαθμούς, ο Martin θεωρεί ότι η Aprilia βρίσκεται πλέον στο επίπεδο για μεγάλες επιτυχίες: “Η μοτοσυκλέτα είναι πολύ καλύτερη από πέρυσι. Είμαι ο ίδιος “Martinator”. Είναι θέμα χρόνου να βάλουμε όλα τα κομμάτια στη θέση τους και να παλέψουμε για νίκες”.

Η σχέση του με την Aprilia, παρά το ντόρο με το συμβόλαιο, φαίνεται να έχει βρει ξανά σταθερότητα. “Η πρόκληση να φέρω την Aprilia στις νίκες μου δίνει μεγαλύτερο κίνητρο από το να κερδίζω απλώς αγώνες. Η ομάδα δουλεύει καταπληκτικά, το project είναι εντυπωσιακό”.

Τέλος, ο Martin αποθέωσε την πίστα του Balaton Park, κλείνοντας στόματα για τις δυσκολίες προσπεράσματος: “Λένε ότι δεν μπορείς να προσπεράσεις εδώ. Εγώ προσπέρασα 12 αναβάτες!”.