Ανανέωσε ο Rossi με Yamaha!

Δύο ακόμη χρόνια ο Γιατρός με τη ομάδα
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

16/3/2018

Μόλις πριν από λίγο, η Yamaha ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του Valentino Rossi, τον εννέα φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και θρύλο των MotoGP, με ισχύ για δύο ακόμη χρόνια. Όπως είχατε διαβάσει εδώ πριν από λίγες ημέρες, και με αφορμή τη λύσης της συνεργασίας της Yamaha με την Tech3 και τις εικασίες για ομάδα του Rossi στα MotoGP, ο Vale είχε μιλήσει για το θέμα αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα συνεχίσει να τρέχει μέχρι το 2020.
Τώρα έρχεται η επίσημη επιβεβαίωση για την συνέχιση της συνεργασίας για τις δύο επόμενες σεζόν (2019, 2020), την παραμονή του πρώτου αγώνα της χρονιάς στο Qatar, ο οποίος σηματοδοτεί και την 13η σεζόν του Rossi με Yamaha. Πάνω στην Μ1 ο Rossi έχει κατακτήσει τέσσερις παγκόσμιους τίτλους και αποτελεί τον πιο επιτυχημένο αναβάτη του εργοστασίου στην ιστορία των Grand Prix, με 56 νίκες, 43 δεύτερες θέσεις και 35 τρίτες, σε ένα σύνολο 206 αγώνων. Από τις 500 νίκες που συμπλήρωσε η Yamaha στο Le Mans το 2017, το 11% αυτών έχουν επιτευχθεί από τον Rossi.
"Όταν υπέγραψα το συμβόλαιό μου με τη Yamaha τον Μάρτιο του 2016, αναρωτήθηκα αν θα ήταν αυτό το τελευταίο μου συμβόλαιο ως αναβάτης των MotoGP", δήλωσε ο Rossi. "Τα τελευταία δύο χρόνια όμως κατέληξα στην απόφαση ότι θέλω να συνεχίσω στα MotoGP, ειδικά με την Μ1, γιατί αυτό είναι κάτι που με κάνει να νιώθω καλά. Θέλω να ευχαριστήσω τη Yamaha –και ιδιαίτερα τον Lin Jarvis και τον Maio Meregalli- για την εμπιστοσύνη τους σε 'μένα, καθώς η πρόκληση είναι μεγάλη: το να είμαι ανταγωνιστικός μέχρι την ηλικία των 40!"

Ετικέτες

MotoGP: Έναρξη σεζόν στην Kuala Lumpur με απουσίες και παραλίγο πτώσεις

Τρεις εβδομάδες πριν τον πρώτο γύρο της σεζόν
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

9/2/2026

Η πρωτεύουσα της Μαλαισίας φιλοξένησε την έναρξη της σεζόν 2026, με χιλιάδες οπαδούς να έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τους κορυφαίους αναβάτες.

Το MotoGP βρέθηκε στην Kuala Lumpur το περασμένο Σαββατοκύριακο για την έναρξη της σεζόν. Η προσέλευση ήταν μεγάλη με συνολικά 20.000 χιλιάδες οπαδούς να παρευρίσκονται στις εκδηλώσεις της διοργάνωσης.

Οι αναβάτες οδήγησαν τις μοτοσυκλέτες τους ανάμεσα στον κόσμο, που ήταν αρκετός, παρά τον άστατο καιρό. Η εκδήλωση πλαισιώθηκε και από καλλιτέχνες, αφού στην μεγάλη σκηνή που είχε στηθεί εκτός από τους αναβάτες, ανέβηκαν και οι The Script, Pawsa και Dolla.

Στο μεταξύ αυτές οι παρελάσεις είναι πολύ καλές για τον κόσμο, ιδιαίτερα για το Ασιατικό κοινό που με απίστευτη αμεσότητα μαζεύεται σε πλήθος, όμως εύκολα μπορού να δώσουν απρόβλεπτες σκηνές που για χρόνια μετά θα ακολουθούν τόσο τους αναβάτες, όσο και το ίδιο το αγώνισμα, κατά επέκταση την Liberty Media η οποία πιστεύει πολύ στην αλλαγή εικόνας των MotoGP.

Από την παρέλαση στην Kuala Lumpur, γλιτώσαμε τέτοιες σκηνές στο παρά τρίχα, καθώς τουλάχιστον δύο αναβάτες γλίστρησαν στα νερά παρά τα αγωνιστικά βρόχινα ελαστικά που φορούσαν.

MotoGP

Στην εκδήλωση παρέστησαν όλοι, εκτός από τον Fabio Quartararo και τον Fermin Aldeguer, που αναρρώνουν από τραυματισμούς — ο πρώτος από σπασμένο δάκτυλο που υπέστη στις δοκιμές της Sepang και ο δεύτερος από σπασμένο μηριαίο οστό που υπέστη κατά τη διάρκεια προπόνησης.

Το επόμενο ραντεβού για το MotoGP είναι στις 21 και 22 Φεβρουαρίου, για το επίσημο τεστ στην Ταϊλάνδη, μια εβδομάδα πριν την έναρξη της σεζόν.