Αποχαιρετά Suzuki και MotoGP ο Davide Brivio!

Θα αναλάβει ρόλο στην F1
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

7/1/2021

Ο Davide Brivio επιβεβαίωσε και επίσημα τις φήμες που κυκλοφορούσαν το τελευταίο διάστημα, λέγοντας ότι φεύγει όχι μόνο από την εργοστασιακή ομάδα της Suzuki αλλά και από τα MotoGP γενικότερα, καθώς θα αναλάβει έναν πολυαναμενόμενο ρόλο στην F1!

Αφού κατάφερε να οδηγήσει την Suzuki στον πρώτο της παγκόμσιο τίτλο μετά το 2000, άρχισαν να κυκλοφορούν οι πληροφορίες –κυρίως από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης- ότι ο Team Manager της Suzuki ετοιμάζεται να εγκαταλείψει την ομάδα και τα MotoGP προκειμένου να αναλάβει ένα σημαντικό πόστο στην ομάδα της Renault στην F1, η οποία έχει μετονομαστεί στα Alpine F1 Team.

Όλα αυτά όμως παρέμεναν φήμες, μέχρι που ο ίδιος ο Brivio επιβεβαίωσε την είδηση, λέγοντας πως ήταν μια δύσκολη απόφαση, η οποία αντιπροσωπεύει μια εντελώς καινούργια πρόκληση για τον εαυτό του σε επαγγελματικό επίπεδο:

"Μια νέα επαγγελματική πρόκληση και ευκαιρία προέκυψε ξαφνικά και αποφάσισα να την δεχτώ. Ήταν μια δύσκολη απόφαση. Το πιο δύσκολο ήταν να αφήσω αυτή την υπέροχη ομάδα ανθρώπων, με τους οποίους ξεκίνησα το project όταν η Suzuki αποφάσισε να ξαναμπεί στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα. Είναι επίσης δύσκολο να πεις αντίο στους ανθρώπους που προστέθηκαν όλα αυτά τα χρόνια για την δημιουργία μιας μεγάλης ομάδας", είπε ο Brivio και συνέχισε λέγοντας: "Από την μια μεριά νιώθω λυπημένος, αλλά ταυτόχρονα έχω κι ένα μεγάλο κίνητρο γι' αυτή τη νέα πρόκληση. Αυτός ήταν και ο παράγοντας-κλειδί για να αποφασίσω ανάμεσα στην ανανέωση του συμβολαίου μου με την Suzuki και την απαρχή μιας εντελώς πρωτόγνωρης εμπειρίας."

Στις δηλώσεις του είπε επίσης, ότι η κατάκτηση του τίτλου στα MotoGP είναι κάτι που θα μείνει στο βιβλίο της Ιστορίας της Suzuki και θα καταλαμβάνει πάντα ένα ιδιαίτερο κομμάτι των αναμνήσεών του. Ευχαρίστησε επίσης όλους του επικεφαλής των τμημάτων του εργοστασίου που τον τίμησαν με την εμπιστοσύνη τους, όλους τους άμεσους συνεργάτες του και φυσικά τους δύο αναβάτες της ομάδας, τον Joan Mir και τον Alex Rins για την εκπληκτική σεζόν του 2020.

MotoGP: Celestino Vietti – “Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου"

Οι πρώτες εντυπώσεις του Vietti πάνω σε μοτοσυκλέτα της μεγάλης κατηγορίας
Vietti Valencia MotoGP Test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/11/2025

Ο Celestino Vietti κάλυψε το κενό του τραυματία Franco Morbidelli, ανεβαίνωντας για πρώτη φορά πάνω στη Ducati Desmosedici, στο MotoGP Test της Βαλένθια.

Μετά την ολοκλήρωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 για το 2025, ο Celestino Vietti περίμενε να επιστρέψει στην Ιταλία για τις χειμερινές του διακοπές. Ωστόσο, μετά τον τραυματισμό του Franco Morbidelli στον καρπό στην εκκίνηση του Grand Prix της Βαλένθια, προέκυψε ένα κενό στην ομάδα του “γιατρού” Pertamina Enduro VR46 Racing για τις δοκιμές της Τρίτης.

Μετά από συμφωνία μεταξύ των VR46, Ducati και SpeedRS, ο νεαρός Ιταλός είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati στο Circuit Ricardo Tormo.

"Σίγουρα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου", δήλωσε ο Vietti μετά τις δοκιμές.

"Θέλω να ευχαριστήσω την VR46, τη Ducati και την ομάδα μου στην VR46, SpeedRS, γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω την καλύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Απόλαυσα κάθε γύρο που έκανα και ελπίζω στο μέλλον να έχω περισσότερες ευκαιρίες να την οδηγήσω".

Συγκρίνωντας τη Ducati Desmosedici με τη μοτοσυκλέτα Moto2 που οδηγεί συνήθως, ο Vietti εντυπωσιάστηκε κυρίως από τα carbon φρένα της MotoGP. "Η ταχύτητα που φτάνει είναι απίστευτη, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στο πόσο γρήγορα σταματάει η μοτοσυκλέτα", εξήγησε.

"Το σημείο φρεναρίσματος είναι κοντά σε αυτό μιας MotoGP, αλλά φτάνεις πολύ πιο γρήγορα, είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Χρειάζομαι περισσότερους γύρους για να το κατανοήσω καλύτερα".

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Team Manager της VR46 Pablo Nieto αποκάλυψε ότι ο Vietti θα ολοκλήρωνε μόνο 15 γύρους, αλλά ο Ιταλός δεν είδε το pit board και τελικά συμπλήρωσε 24.

"Μερικές φορές δεν το έβλεπα γιατί έπρεπε να πατήσω το κουμπί για τη συσκευή", είπε ο Vietti, "Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος σε ό,τι έπρεπε να κάνω και όχι στην πινακίδα. Αλλά, όπως είπα, απόλαυσα κάθε γύρο και κάθε στροφή της πίστας, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ".