Aron Canet: Δεν με θέλουν στο MotoGP λόγω των τατουάζ μου

Ο Ισπανός κάνει λόγο για προκαταλήψεις που μπαίνουν εμπόδιο στην καριέρα του
Από το

motomag

4/10/2022

Ο αναβάτης της Flexbox HP40, για τη Moto2, θεωρεί πως τα τατουάζ του έχουν γίνει η αιτία, για την οποία δεν γίνεται δεκτός σε κάποια ομάδα της μεγάλης κατηγορίας. Όπως ο ίδιος αναφέρει, νιώθει πως υπάρχει έντονη προκατάληψη εναντίον του, καθώς διάφοροι παράγοντες του χώρου τον έχουν ήδη κρίνει πριν τον γνωρίσουν, λόγω των πολλών τατουάζ που φέρει.

Ο Fabio Quartararo, ο οποίος φέρει και ο ίδιος τατουάζ -όχι όμως στον ίδιο βαθμό- , όταν ρωτήθηκε για τη δήλωση του Canet, απάντησε πως κατανοεί το λόγο για τον οποίο αυτό μπορεί να συμβαίνει, καθώς οι ομάδες χρειάζονται χορηγούς, η προσέγγιση των οποίων δεν είναι το ίδιο εύκολη όταν το πρόσωπο που τους διαφημίζει είναι τόσο εκκεντρικό. Όπως είπε κάποιοι ενδιαφέρονται πολύ, ενώ άλλοι δεν δίνουν καμία σημασία στην εικόνα. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει τον Canet ως ένα δυνατό οδηγό και ικανό αντίπαλο και εύχεται να βρει ομάδα αν ο ίδιος νιώθει έτοιμος να ανέβει κατηγορία. Σημειώστε πως αυτή τη στιγμή ο Canet βρίσκεται 3ος στη βαθμολογία της Moto2, πίσω από τους Augusto Fernandez και Ai Ogura.

Ερωτηθείς για το ίδιο θέμα, ο Francesco Bagnaia θεωρεί πολύ περίεργο να προκύπτουν τέτοια ζητήματα τη σημερινή εποχή, καθώς πιστεύει πως η εμφάνιση του αναβάτη δεν θα έπρεπε να έχει καμία απολύτως σημασία στην επιλογή του από κάποια ομάδα.

Η συζήτηση ξεκίνησε μετά την απόφαση του Canet να αποκαλύψει γιατί φορούσε ένα ξύλινο παπιγιόν, κάθε φορά που ανέβαινε στο βάθρο, μία απόφαση που είχε πάρει μετά το GP του Mugello το 2021, θέλοντας να δείξει πως δεν έχει σημασία αν φέρεις τατουάζ, ή αν φοράς επίσημο ένδυμα, καθώς τίποτα από τα παραπάνω δεν καθορίζει τον χαρακτήρα σου.

Κλείνοντας να τονίσουμε πως τα λεγόμενα του Ισπανού αναβάτη δεν έχουν επιβεβαιωθεί ή διαψευστεί από κάποια ομάδα του MotoGP. 

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.