Aron Canet: Δεν με θέλουν στο MotoGP λόγω των τατουάζ μου

Ο Ισπανός κάνει λόγο για προκαταλήψεις που μπαίνουν εμπόδιο στην καριέρα του
Από το

motomag

4/10/2022

Ο αναβάτης της Flexbox HP40, για τη Moto2, θεωρεί πως τα τατουάζ του έχουν γίνει η αιτία, για την οποία δεν γίνεται δεκτός σε κάποια ομάδα της μεγάλης κατηγορίας. Όπως ο ίδιος αναφέρει, νιώθει πως υπάρχει έντονη προκατάληψη εναντίον του, καθώς διάφοροι παράγοντες του χώρου τον έχουν ήδη κρίνει πριν τον γνωρίσουν, λόγω των πολλών τατουάζ που φέρει.

Ο Fabio Quartararo, ο οποίος φέρει και ο ίδιος τατουάζ -όχι όμως στον ίδιο βαθμό- , όταν ρωτήθηκε για τη δήλωση του Canet, απάντησε πως κατανοεί το λόγο για τον οποίο αυτό μπορεί να συμβαίνει, καθώς οι ομάδες χρειάζονται χορηγούς, η προσέγγιση των οποίων δεν είναι το ίδιο εύκολη όταν το πρόσωπο που τους διαφημίζει είναι τόσο εκκεντρικό. Όπως είπε κάποιοι ενδιαφέρονται πολύ, ενώ άλλοι δεν δίνουν καμία σημασία στην εικόνα. Ταυτόχρονα, αναγνωρίζει τον Canet ως ένα δυνατό οδηγό και ικανό αντίπαλο και εύχεται να βρει ομάδα αν ο ίδιος νιώθει έτοιμος να ανέβει κατηγορία. Σημειώστε πως αυτή τη στιγμή ο Canet βρίσκεται 3ος στη βαθμολογία της Moto2, πίσω από τους Augusto Fernandez και Ai Ogura.

Ερωτηθείς για το ίδιο θέμα, ο Francesco Bagnaia θεωρεί πολύ περίεργο να προκύπτουν τέτοια ζητήματα τη σημερινή εποχή, καθώς πιστεύει πως η εμφάνιση του αναβάτη δεν θα έπρεπε να έχει καμία απολύτως σημασία στην επιλογή του από κάποια ομάδα.

Η συζήτηση ξεκίνησε μετά την απόφαση του Canet να αποκαλύψει γιατί φορούσε ένα ξύλινο παπιγιόν, κάθε φορά που ανέβαινε στο βάθρο, μία απόφαση που είχε πάρει μετά το GP του Mugello το 2021, θέλοντας να δείξει πως δεν έχει σημασία αν φέρεις τατουάζ, ή αν φοράς επίσημο ένδυμα, καθώς τίποτα από τα παραπάνω δεν καθορίζει τον χαρακτήρα σου.

Κλείνοντας να τονίσουμε πως τα λεγόμενα του Ισπανού αναβάτη δεν έχουν επιβεβαιωθεί ή διαψευστεί από κάποια ομάδα του MotoGP. 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες