Cal Crutchlow: H Honda είναι δύσκολη, αλλά μου αρέσει!

Εγώ πρέπει να προσαρμοστώ
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/4/2020

Σε πρόσφατη συνέντευξη του ο  Cal Crutchlow αναφέρθηκε λεπτομερώς για την νέα μοτοσυκλέτα που ετοίμασε το HRC για το 2020, χαρακτηρίζοντάς την ως δύσκολη και απαιτητική στην οδήγηση ακόμα και για τον Marc Marquez. Ο βρετανός αναβάτης αγωνίζεται μεν για την δορυφορική ομάδα LCR, όμως το συμβόλαιό του είναι απευθείας με το HRC και η μοτοσυκλέτα του έχει 100% εργοστασιακή υποστήριξη, δηλαδή είναι ίδια με εκείνες της Repsol Honda. Ως εκ τούτου, έχει ενεργή συμμετοχή στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας και καθώς τα δύο τελευταία χρόνια ο Marc Marquez είναι σε κατάσταση αποθεραπείας, λόγω των εγχειρήσεων στους ώμους του καθ΄όλη τη διάρκεια της δοκιμαστικής περιόδου, ο βρετανός αναβάτης έχει αναλάβει το μεγαλύτερο βάρος συλλογής δεδομένων για το HRC.

Παρ’ όλα αυτά, η Honda εξακολουθεί κάθε χρόνο να φέρνει μια νέα μοτοσυκλέτα που είναι κομμένη και ραμμένη για το ιδιαίτερο οδηγηκό στιλ του Marc Marquez. Τόσο ο Cal Crutchlow όσο και οι υπόλοιποι αναβάτες που την έχουν καβαλήσει, μιλάνε για μια πολύ απαιτητική μοτοσυκλέτα, που πρέπει να την πιέζεις διαρκώς για να αποδώσει τα μέγιστα. Τα παράπονα των υπόλοιπων αναβατών της Honda είναι διαρκή και κυρίως αφορούν το εμπρός σύστημα της μοτοσυκλέτας, που απαιτεί από τον αναβάτη να γίνει… Marquez αν θέλει να κάνει το εμπρός ελαστικό να συνεργαστεί σωστά. Ως γνωστόν, ο βρετανός δεν κρύβει εύκολα τις σκέψεις, ούτε βεβαίως και τα συναισθήματά του και πολλές φορές έχει πει πως το HRC εξελίσσει τα τελευταία χρόνια τη μοτοσυκλέτα αποκλειστικά για τον Marquez, αδιαφορώντας για τα παράπονα των υπόλοιπων αναβατών. Τώρα, μετά και από τα δοκιμαστικά του Qatar, όπου φάνηκε η RCV-213 του 2020 να δυσκολεύει ακόμα και τον ίδιο τον Marquez (αναφέρθηκε εμμέσως και ο Gigi Dall’ligna για προβλήματα φέτος στο HRC…) ο Crutchlow δείχνει να έχει συμβιβαστεί με την πραγματικότητα και να έχει πάρει απόφαση πως το HRC δεν πρόκειται να αλλάξει στρατηγική. “Η Honda ακούει όλους τους αναβάτες με προσοχή, αλλά από τη στιγμή που ο Marquez κερδίζει παγκόσμια πρωταθλήματα με αυτή τη μοτοσυκλέτα, για ποιον λόγο να αλλάξουν στρατηγική; Το τελικό αποτέλεσμα  δεν είναι το νόημα των αγώνων; .

Φέτος η μοτοσυκλέτα είναι βελτιωμένη σε κινητήρα και ηλεκτρονικά. Νομίζω πως έχουμε κάνει ένα βήμα εμπρός. Η πίστα του Qatar έχει ιδιαιτερότητες και πάντα βρίσκουμε δυσκολίες. Τις δύο πρώτες ημέρες είχαμε μπελάδες, αλλά την τελευταία μέρα δουλέψαμε μεθοδικά και βρήκαμε κάτι θετικό. Νομίζω πως η νέα μοτοσυκλέτα έχει ακόμα περισσότερες δυνατότητες και σε άλλες πίστες θα φανούν πιο εύκολα.” Ο βρετανός αναβάτης ρωτήθηκε και για την ιδέα που κυκλοφορεί, ώστε η Honda να φτιάξει δύο ξεχωριστές μοτοσυκλέτες, δηλαδή μία για τον Marquez και μία πιο “συμβατική” που θα είναι εύκολη στην οδήγηση για όλους τους αναβάτες όπως η M1 της Yamaha. “Δεν πιστεύω πως θα δουλέψει αυτό. Είναι πολύ δύσκολο να εξελίσσεις παράλληλα δύο διαφορετικές μοτοσυκλέτες σε αυτό το επίπεδο αγώνων. Νομίζω πως είναι στο χέρι του αναβάτη να καταλάβει τη μοτοσυκλέτα του και να πάρει όσα περισσότερα μπορεί από αυτή.”        

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.