Casey Stoner: Με ήθελαν για γλάστρα

Γιατί ο Αυστραλός σταμάτησε να είναι test rider για την Ducati
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/9/2018

Όπως ήδη σας έχουμε πει, ο Casey Stoner δεν θα συνεχίσει να έχει τον ρόλο του δοκιμαστή για τις μοτοσυκλέτες των MotoGP της Ducati. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες έδειχναν ότι αυτή ήταν μια απόφαση του Αυστραλού πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή, βασισμένη στο σκεπτικό ότι δεν ήθελε να οδηγάει πλέον στο όριο, ρισκάροντας έναν τραυματισμό.

Άλλωστε, ήδη είχε χτυπήσει τον ώμο του μετά τα δοκιμαστικά της Sepang πέρσι. Όμως σε μια τελευταία του συνέντευξη στην ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta della sport, δήλωσε πως η Ducati δεν χρησιμοποίησε ποτέ τα δεδομένα που τους είχε δώσει από τις δοκιμές και ότι τον χρησιμοποιούσαν περισσότερο ως γλάστρα! Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η Ducati τον ήθελε να περιφέρεται στις πίστες ντυμένος με τα ρούχα της και να τον χρησιμοποιεί ως “διαφημιστικό προϊόν” στα social media. Συγκεκριμένα είπε: “Τους έχω πει εδώ και πολύ καιρό τις αλλαγές που χρειάζεται η μοτοσυκλέτα, αλλά αρνούνται να τις κάνουν. Οπότε, αφού δεν χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους δίνω, τότε δεν υπάρχει λόγος και να ρισκάρω. Διότι για να κάνεις τόσο σοβαρή δουλειά σε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει να οδηγάς στο όριο. Τίποτα δεν θα μου έδινε περισσότερη χαρά, από το να γιορτάσω την κατάκτηση ενός ακόμα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Ducati, αλλά από την στιγμή που δεν παίρνουν ό,τι τους δίνω, δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω… ”

Εδώ βέβαια προκύπτουν ορισμένα ερωτηματικά. Σαφώς γνωρίζουμε ό,τι ο βασικός λόγος που έφυγε ο Stoner από την ενεργό δράση, ήταν η απέχθειά του στις εκδηλώσεις και στις έξω-αγωνιστικές υποχρεώσεις που έχουν στις μέρες μας οι αναβάτες. Γνωρίζουμε όμως, πως πριν μερικές ημέρες ανακοίνωσε στο facebook πως σταματά μεν να είναι test rider, όμως θα συνεχίζει την συνεργασία του με την Ducati ως πρεσβευτής της ιταλικής εταιρείας και μάλιστα είχε ανεβάσει post στην προσωπική του σελίδα, σχετική με τα νέα μοντέλα που θα δείξει η Ducati στην έκθεση του Μιλάνου. Όμως με αυτές τις δηλώσεις που έκανε τώρα, δείχνει πως οι σχέσεις του με τους Ιταλούς δεν είναι τόσο καλές πλέον. Πιθανή αιτία ίσως είναι τα χρήματα που του πρόσφεραν για τον καινούριο ρόλο του ή οι υποχρεώσεις που του ζητάνε στο νέο συμβόλαιο. Ίσως όμως αιτία να είναι και κάποια πρόταση συνεργασίας από άλλο εργοστάσιο. Θα δούμε σύντομα τι από τα δύο συμβαίνει, αλλά δεν θα μας κάνει έκπληξη αν τον δούμε να έχει ρόλο test rider σε άλλη εταιρεία. 

 

MotoGP 2026: Μισή χορηγία πήρε η ομάδα Trackhouse Racing Aprilia! Με δύο χρωματικούς συνδυασμούς η παρουσίαση!

Αποκαλύπτει στο Μιλάνο δύο συνδυασμούς χρωμάτων για τη νέα σεζόν
MotoGP 2026: Μισή χορηγία πήρε η ομάδα Trackhouse Racing Aprilia! Με δύο χρωματικούς συνδυασμούς η παρουσίαση!
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/1/2026

Η Trackhouse Racing αποκάλυψε επίσημα τη μοτοσυκλέτα της για το MotoGP 2026, λίγες ημέρες πριν από την έναρξη των επίσημων δοκιμών στη Μαλαισία. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο Μιλάνο και σηματοδοτεί την αρχή της τρίτης χρονιάς της αμερικανικής ομάδας στο παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Σε αντίθεση με την περσινή κοινή εκδήλωση με την ομάδα NASCAR Cup της στις ΗΠΑ, η Trackhouse επέλεξε φέτος μια αποκλειστική παρουσίαση στην Ιταλία. Εκεί αποκαλύφθηκε η δορυφορική Aprilia RS-GP με ανανεωμένη εκδοχή του εντυπωσιακού μπλε-μαύρου συνδυασμού που είδαμε το 2025, με τις χαρακτηριστικές κίτρινες λεπτομέρειες να παραμένουν, με σημαντικότερη (όσο και αμφιλεγόμενη) προσθήκη της αμερικανικής σημαίας και στις δύο πλευρές της μοτοσυκλέτας.

MotoGP 2026 Trackhouse Aprilia Racing Team Presentation

Η ομάδα επιβεβαίωσε επίσης ότι θα χρησιμοποιήσει τον ειδικό χρωματικό συνδυασμό του χορηγού της, Gulf Oil,σε πέντε αγώνες του 2026. Σε Ταϊλάνδη, Βραζιλία, Ιταλία, Ινδονησία και Μαλαισία τόσο οι αναβάτες όσο και οι μοτοσυκλέτες θα φέρουν τα γνωστά χρώματα της πετρελαϊκής εταιρείας.

MotoGP 2026 Trackhouse Aprilia Racing Team Presentation

Η Trackhouse μπαίνει στη νέα σεζόν με αμετάβλητο το δίδυμο αναβατών της, καθώς ο Raul Fernandez συνεχίζει στο πλευρό του Ai Ogura, ο οποίος θα διανύσει τη δεύτερη χρονιά του στη μεγάλη κατηγορία.

Το 2025 αποτέλεσε χρονιά-ορόσημο για τη δορυφορική ομάδα της Aprilia, με τον Fernandez να χαρίζει στην Trackhouse την πρώτη της νίκη στο MotoGP, στο Grand Prix της Αυστραλίας. Εκμεταλλευόμενος τη σημαντική πρόοδο της RS-GP, ο Ισπανός ολοκλήρωσε τη σεζόν στη 10η θέση της κατάταξης του πρωταθλήματος αναβατών, έως τώρα, την καλύτερη της καριέρας του.

MotoGP 2026 Trackhouse Aprilia Racing Team Presentation

Ο Ogura ξεκίνησε εντυπωσιακά την παρθενική χρονιά του στην κατηγορία, με δύο τερματισμούς στην πεντάδα στην Ταϊλάνδη, όμως δεν κατάφερε να διατηρήσει τον ίδιο ρυθμό. Δύο τραυματισμοί ανέκοψαν την πορεία του, με αποτέλεσμα να κλείσει τη σεζόν στη 16η θέση.

MotoGP 2026 Trackhouse Aprilia Racing Team Presentation

Σε επίπεδο ομάδων, η Trackhouse τερμάτισε 7η στο πρωτάθλημα, μπροστά από την εργοστασιακή ομάδα της Honda, την Tech3 KTM και άλλους ισχυρούς αντιπάλους.

MotoGP 2026 Trackhouse Aprilia Racing Team Presentation

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Aprilia είχε ήδη παρουσιάσει την RS-GP προδιαγραφών 2026 την προηγούμενη εβδομάδα, επίσης στο Μιλάνο. Το εργοστάσιο του Noale αποκάλυψε πως η νέα μοτοσυκλέτα έχει δεχθεί σημαντικές αλλαγές σε πλαίσιο, αεροδυναμική και ηλεκτρονικά, ενώ παράλληλα ξεκινά και η εξέλιξη για το 2027. Ο κινητήρας του 2026 έχει επίσης βελτιωθεί, στο πλαίσιο των επιτρεπόμενων αλλαγών που δεν περιορίζονται από το “engine freeze”.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.