CryptoDATA RNF εναντίον Dorna – Ζητά αποζημίωση από την Dorna

Το θρίλερ συνεχίζεται
motomag CryptoDATA RNF εναντίον Dorna – Η πρώην ομάδα του MotoGP κατηγορεί την διοργανώτρια του θεσμού πως δεν της κατέβαλε αποζημίωση
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/1/2024

Αναμφίβολα ο αποκλεισμός της ομάδας CryptoDATA RNF από το πρωτάθλημα του 2024 από την Dorna και την IRTA και ο ερχομός της νέας αμερικανικής ομάδας Trackhouse Racing στη θέση της ήταν ένα γεγονός που σημάδεψε το MotoGP το 2023. Ο πόλεμος δηλώσεων μεταξύ CryptoDATA RNF και Dorna, οι υποσχέσεις του CEO της πρώην δορυφορικής ομάδας της Aprilia, Ovidiu Toma πως θα τα “πούμε στο δικαστήριο” και εν τέλει ο “ειρηνικός διακανονισμός” των δύο πλευρών έδειξαν πως το θέμα διευθετήθηκε και θα έμπαινε στα συρτάρια του MotoGP. Τελικά όπως φαίνεται η υπόθεση δεν έχει κλείσει καθώς η CryptoDATA RNF κατηγορεί την Dorna πως δεν έχει καταβάλει την αποζημίωση που της όφειλε μετά τον αποκλεισμό.

CryptoDATA RNF εναντίον Dorna – Η πρώην ομάδα του MotoGP κατηγορεί την διοργανώτρια του θεσμού πως δεν της κατέβαλε αποζημίωση

Η πρώην πλέον δορυφορική ομάδα της Aprilia υπερασπιζόμενη τα δικαιώματα της συνεχίζει όπως φαίνεται την μάχη εναντίον της Dorna και της IRTA. Η CryptoDATA RNF τώρα κατηγορεί τη διοργανώτρια αρχή ότι αποφεύγει την καταβολή μιας αποζημίωσης που είχε συμφωνηθεί, ισχυριζόμενη ότι έχει καταβληθεί μόνο το μισό περίπου του ποσού και ότι "εφευρίσκουν" λόγους για τη μη καταβολή της. Επιπρόσθετα η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών -μετά τον αποκλεισμό της CryptoDATA RNF- θα περιλάμβανε δραστηριότητες για την αποκατάσταση της φήμης της ρουμανικής εταιρείας καθώς το status και η υπόληψη της έχει ζημιωθεί σε μεγάλο βαθμό από όλη την υπόθεση, ωστόσο η CryptoDATA RNF υποστηρίζει πως Dorna και  IRTA αρνούνται να πάρουν μέρος σε αυτές τις δραστηριότητες.

Ταυτόχρονα ο ιδιοκτήτης της CryptoDATA RNF φέρεται να έχει ξεκινήσει συνομιλίες με τους μετόχους της Dorna, εντείνοντας τις κατηγορίες προς αυτούς, τονίζοντας πως η Dorna και η IRTA δεν ενδιαφέρονται για την τήρηση των συμβολαίων τους. Ο δεύτερος “πόλεμος” που έχει ξεσπάσει μεταξύ Dorna και CryptoDATA RNF συνέβη στο χρονικό διάστημα το οποίο η Dorna όπως σας είχαμε ενημερώσει διερευνά την πώληση του MotoGP σε άλλη εταιρεία.

CryptoDATA RNF εναντίον Dorna – Η πρώην ομάδα του MotoGP κατηγορεί την διοργανώτρια του θεσμού πως δεν της κατέβαλε αποζημίωση

 

Ετικέτες

MotoGP 2024, Jerez, Q1 & Q2 - Πρώτη pole position για Marc Marquez με την Ducati!

Δύσκολα τα πράγματα για Bagnaia, κακές επιδόσεις για Aprilia, και πάτος για μια ακόμη φορά για τους Ιάπωνες
Marc Marquez, πρώτη pole position με Ducati
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

27/4/2024

Από το 2023 και το GP της Πορτογαλίας είχε να πάρει pole position ο Marc Marquez, και στη Jerez έδειξε με τον καλύτερο τρόπο πως ο χρόνος εξοικίωσής του με την Ducati τελείωσε, και πλέον παλεύει για την κορυφή. Ταχύτατος τόσο την Παρασκευή, όσο και το πρωί του Σαββάτου, σε στεγνό και βρεγμένο, ο 8 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής πήρε πανάξια την πρώτη του pole position με την GP23 (που, αν το πιστεύετε, είναι η... 93η pole της καριέρας του), σώζωντας και δυο παραλίγο πτώσεις, θυμίζοντας τον καλό παλιό του εαυτό.

Ας τα πάρουμε όμως από την αρχή. Ενώ την Παρασκευή η Jerez λουζόταν στον ήλιο, το Σάββατο ήρθε η βροχή να περιπλέξει τα πράγματα, με τα slick να δίνουν τη θέση τους σε βρόχινα ελαστικά, και τις φιμέ ζελατίνες στα κράνη στις διαφανείς. Παρά τώρα τη βροχή, στα FP2 που έγιναν το πρωί του Σαββάτου, ο Marc Marquez ξεχώρισε για μια ακόνη φορά -μετά τα ελεύθερα και χρονομετρημένα της Παρασκευής- αποτελώντας ένα από τα μεγάλα φαβορί για το ισπανικό GP, αν δεν έχει πάλι κάποια πτώση δηλαδή.

Στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά, το Σάββατο, με την πίστα βρεγμένη και τη βροχή να πέφτει -όχι όμως καταρρακτωδώς- ο MM93 σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, ενώ στο τέλος αν δεν τον έκοβε ο Mir θα έριχνε τον χρόνο του ακόμα περισσότερο. Στο βρεγμένο, ένα από τα φαβορί που δεν έδειξε να προσαρμόζεται κατάλληλα ήταν ο προπορευόμενος στη βαθμολογία Jorge Martin που τερμάτισε μόλις στη 12η θέση (!) -έχοντας όμως ήδη περάσει στα Q1 προηγουμένως,

Στα Q1 στην αρχή η πρώτη πεντάδα που ξεχώρισε σε μια βρεγμένη πίστα η οποία όμως σταδιακά στέγνωνε, ήταν ο Brad Binder, ο Dani Pedrosa, o Raul Fernandez, ο Miguel Oliveira και ο Jack Miller. Οι Ιάπωνες ζούσαν για μια ακόμη φορά ένα δράμα, με τον Quartararo να αγωνίζεται να ξεκολλήσει από την… 11η θέση, με ταχύτερο αναβάτη από το στρατόπεδο της Honda τον Zarco, στην 7η θέση. Υπόψη πάντα πως από τα Q1 περνούν μόλις 2 αναβάτες στα Q2, με τους υπόλοιπους να καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις στη σχάρα εκκίνησης.

Τα Q1 τελειώνουν με την πίστα αρκετά στεγνή, στο βαθμό που είδαμε τους δυο πρώτους αναβάτες να γράφουν χρόνους στο 1:47. Οι δυο αναβάτες που περνούν στα Q2 είναι οι Franco Morbidelli της Prima Pramac, και Brad Binder της ΚΤΜ. Ταχύτερος αναβάτης ιαπωνικής μοτοσυκλέτας ήταν ο Zarco στην 3η θέση, και ταχύτερος από τη Yamaha ο Quartararo στην… 13η θέση, 2,213 δευτερόλεπτα πίσω από τον Morbidelli! Τραγωδία…

Τα Q2 ξεκινούν με θερμοκρασία 15 βαθμών και συννεφιά, αν και ο ήλιος κάνει σιγά-σιγά την εμφάνισή του. Η πίστα έχει στεγνώσει αρκετά, αλλά οι αναβάτες ξεκινούν με βρόχινα ελαστικά -όλοι με μπροστινή medium γόμα, και με μοιρασμένες προτιμήσεις για πίσω, medium & soft.

Ο χρόνος των 15 λεπτών μεταφράζεται σε έναν γύρο προθέρμανσης, ενώ αμέσως μετά οι αναβάτες ξεκινούν να πιέζουν με το χρονόμετρο να γράφει.

Στον πρώτο γύρο που μετράει το χρονόμετρο, ο Marc Marquez γράφει τον ταχύτερο χρόνο με 1:48.016, ακολουθούμενος από τους Pedro Acosta (!), Fabio Di Giannantonio, Jorge Martin και Franco Morbidelli. Η πίστα συνεχίζει να στεγνώνει και οι χρόνοι να πέφτουν ακόμα περισσότερο.

Ο Brad Binder διαδέχεται τον Marquez στην 1η θέση, με χρόνο 1:47.807 και οι αναβάτες ξεκινούν σταδιακά να μπαίνουν στα pits, αφού η πίστα έχει στεγνώσει αρκετά για να βάλουν είτε soft βρόχινα, είτε slick - για τους πιο τολμηρούς- ελαστικά.

Λίγο πριν μπει στα pits και ο Marc Marquez, πιέζοντας για να περάσει τον Binder έχει ένα τρομακτικό γλίστρημα, χωρίς ευτυχώς να πέσει, χειρονομώντας από θυμό, γνωρίζοντας πως ο χρόνος του ήταν καλός και θα τον έβαζε ξανά πρώτο. Μπαίνει κι αυτός αμέσως στα pits για αλλαγή ελαστικών.

Έξι λεπτά απομένουν για το τέλος των Q2, και όλοι μπαίνουν στην πίστα με φρέσκα ελαστικά.

Acosta

Ο Acosta ξεκινά να πιέζει με το καλημέρα, με αρκετές πλαγιολισθήσεις, ρίχνοντας θεαματικά τον χρόνο του... είτε θα έπαιρνε την pole, είτε θα έπεφτε ο νεαρός Ισπανός, και δυστυχώς χάνει τον μπροστινό τροχό στη στροφή 13, και πέφτει!

Ο Bezzecchi είναι εκείνος που περνά πρώτος με 1:47.044, κάτω από το χειροκρότημα του μάνατζερ της ομάδας του, Valentino Rossi που παρακολουθεί τα τεκταινόμενα από τα pits.

Ένα λεπτό και 45 δευτερόλεπτα πριν το τέλος, και στην πρώτη θέση περνά ο Marc Marquez με βρόχινα ελαστικά και medium γόμα (!) με 1:46.773. Και επειδή μιλάμε για τον Marc, μόλις τελειώσει τον φοβερό αυτό γύρο... χάνει το μπροστινό στην 1, και γλιτώνει στο παρά τρίχα την πτώση -χάνει όμως και την ευκαιρία για να κάνει κι άλλον γύρο, ώστε να σιγουρέψει την pole position.

Ευτυχώς για τον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή, οι υπόλοιποι δεν δείχνουν να μπορούν να πιέσουν άλλο, ενώ έξοδο στην αμμοπαγίδα έχει ο Bezzecchi, χωρίς πτώση.

Τα Q2 τελειώνουν, και ο Marc παίρνει με το σπαθί του την πρώτη pole position του καβάλα στην Ducati GP23 -και την πρώτη από την Πορτογαλία το 2023, μέσα στο "σπίτι του", στην ισπανική πίστα Angel Nieto, κάτω από ενθουσιώδεις επευφημίες από το ισπανικό κοινό!

Δεύτερος είναι ο Bezzechi και τρίτος ο Jorge Martin, κάνοντας το 1-2-3 για την Ducati.

Αντίθετα με την χαρά του Marc, θυμός είναι το κύριο συναίσθημα που δείχνει ο Pecco Bagnaia μετά τον τερματισμό του στην εξαιρετικά κακή για αυτόν 7η θέση.

Κακές είναι όμως και οι θέσεις της εργοστασιακής Aprilia, με τον Vinales μόλις 11ο και τον Aleix Espargaro μια θέση πιο πίσω...

Χάρη στην πτώση του τη χειρότερη στιγμή ο Pedro Acosta θα εκκινήσει από την 10η θέση, ο wildcard Pedrosa κι αυτός άσχημη επίδοση με την 16η θέση της σχάρας εκκίνησης, ενώ για τους Ιάπωνες τα είπαμε, είναι ακόμα στον πάτο του βαρελιού..

Πρώτη δεκάδαΔεύτερη δεκάδα
Ετικέτες