Dorna, IRTA και CryptoDATA RNF Racing τα βρήκαν λίγο πριν φτάσουν στις δικαστικές αίθουσες

Με τους Αμερικάνους επενδυτές της Trackhouse Entertainment Group να παίρνουν τη σκυτάλη, στη νέα δορυφορική ομάδα της Aprilia το 2024
motomag Dorna, IRTA και CryptoDATA RNF Racing τα βρήκαν λίγο πριν φτάσουν στις δικαστικές αίθουσες
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

5/12/2023

Το σήριαλ της αποπομπής της CryptoDATA RNF Racing από το Πρωτάθλημα του 2024 τελικά δεν θα φτάσει στις δικαστικές αίθουσες καθώς η μέχρι πρότινος δορυφορική ομάδα της Aprilia τα βρήκε με την Dorna και την IRTA με τις τρεις πλευρές να κλείνουν ειρηνικά όπως φαίνεται τη μεταξύ τους διαμάχη.

Μετά από την ανακοίνωση της Dorna για την αποπομπή της CryptoDATA RNF Racing από το Πρωτάθλημα του 2024 και την αντικατάσταση της με μια νέα ιδιωτική ομάδα ερχόμενη από την Αμερική και τον χώρο του Nascar που θα αγωνίζεται με μοτοσυκλέτες Aprilia και τους Miguel Oliveira και Raul Fernandez, ήρθε ο πόλεμος δηλώσεων με την CryptoDATA RNF Racing να δηλώνει πως θα προσφύγει στα δικαστήρια. Ωστόσο αυτό δεν πρόκειται να συμβεί καθώς ανακοινώθηκε πως οι τρεις πλευρές κατάφεραν να επιλύσουν τις μεταξύ τους διαφορές “ειρηνικά”, με την Dorna και την IRTA να εύχονται καλή επιτυχία στα μελλοντικά εμπορικά σχέδια των RNF και CryptoDATA.

Dorna, IRTA και CryptoDATA RNF Racing τα βρήκαν λίγο πριν φτάσουν στις δικαστικές αίθουσες

O Carmelo Ezpeleta, CEO της DORNA δήλωσε: “Εκτιμούμε τη συμμετοχή της CryptoDATA στο MotoGP. Κατά τη διάρκεια της συνεργασίας μας, η CryptoDATA είχε συμβολή στο MotoGP σε διάφορους τομείς. Εκτός από χορηγός ονομασίας στο GP Αυστρίας, η CryptoDATA έγινε ο κύριος μέτοχος της RNF και βοήθησε την RNF να ξεπεράσει οικονομικές δυσκολίες σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.”

O Bogdan Maruntis, συνιδρυτής της CryptoDATA και επικεφαλής της παγκόσμιας στρατηγικής ανέφερε: “Ο στόχος της CryptoDATA δεν ήταν ποτέ να εμπλακεί στο αθλητικό κομμάτι της ομάδας RNF, διότι αυτό δεν είναι ο τομέας δραστηριότητάς μας. Παρ' όλα αυτά, είδαμε μια ευκαιρία να εμπλακούμε βαθύτερα στον τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και αποφασίσαμε να βοηθήσουμε την ομάδα RNF να ξεπεράσει την οικονομική κατάστασή της. Ήταν ένα σπουδαίο ταξίδι και εκτιμούμε τη συνεργασία όλης της κοινότητας του MotoGP. Επί του παρόντος, έχουμε εκπληρώσει τους στόχους μας όσον αφορά την επιχειρηματική δραστηριότητα και το μάρκετινγκ μας στο MotoGP και θα επικεντρωθούμε στον κύριο σκοπό μας στον κλάδο της τεχνολογίας.”

Ετικέτες

Honda-MotoGP: Ακούστε τον κινητήρα της RC214V 2027 των 850 κ.εκ. - [VIDEO]

Ο ήχος της νέας εποχής της HRC στο σπουδαιότερο Πρωτάθλημα μοτοσυκλέτας - Ακούστε και την RC213V!
Honda MotoGP ήχος 2027
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/12/2025

Με ένα σύντομο βίντεο στα social media, το HRC μας δίνει ένα πρώτο δείγμα από το soundtrack του MotoGP 2027, με το RC214V των 850 κυβικών εκατοστών να δουλεύει για λίγο στο ρελαντί, πριν ξεκινήσει να βρυχάται.

Μπορεί το ντεμπούτο δοκιμών της επερχόμενης MotoGP μοτοσυκλέτας της Honda στην πίστα της Sepang να είχε ελάχιστη διάρκεια, λόγω βροχής, όμως οι Ιάπωνες φρόντισαν να ανεβάσουν τo hype, την προσμονή των φαν δηλαδή, με ένα ηχητικό απόσπασμα από τον κινητήρα με τον νέο, μικρότερο κυβισμό σε σχέση με τα τωρινά πρωτότυπα μοντέλα των 1.000 κυβικών, που θα δούμε στους αγώνες το 2027.

Θυμίζουμε πως στο παιχνίδι των εντυπώσεων της νέας εποχής είχε προηγηθεί η ΚΤΜ, τόσο ηχητικά, όσο και ουσιαστικά, αφού πριν λίγες εβδομάδες ο Pol Espargaro δοκίμασε την μοτοσυκλέτα του Mattighofen στη στεγνή πίστα της Jerez, φέρνοντας και τα πρώτα πολύτιμα στοιχεία τηλεμετρίας στο αυστριακό εργοστάσιο.

Από την άλλη, η πρωταγωνίστρια των τελευταίων ετών Ducati δείχνει να αργεί να μπει στον χορό της εξέλιξης, αφού οι πρώτες πληροφορίες τη θέλουν να ξεκινά τις δοκιμές της μοτοσυκλέτας του 2027, τον ερχόμενο Απρίλιο!

Επιστρέφοντας στην ιαπωνική εταιερία, πέρα από τον ενιαίο νέο κυβισμό του 2027, ελάχιστα είναι τα όσα γνωρίζουμε για τη νέα MotoGP μοτοσυκλέτα της Honda, πέρα από το όνομά της που θα είναι το RC214V, παίρνοντας τη σκυτάλη από την τρέχουσα RC213V.

Το 2027 θα γραφτεί ένα σημαντικό νέο κεφάλαιο στην ιστορία του MotoGP, με μικρότερο κυβισμό κινητήρα που φιλοδοξεί να αυξήσει το θέαμα, τις προσπεράσεις αλλά και την ασφάλεια των αναβατών, ενώ την ίδια ώρα θα έχουμε πολλές ακόμα αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς (κατάργηση συσκευών εκκίνησης, περιορισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα, κ.α.), με κυριότερες τη μετάβαση στα 100% συνθετικά καύσιμα και την αλλαγή προμηθευτή ελαστικών, με την Pirelli να διαδέχεται τη Michelin.

Παράλληλα, όσον αφορά στις παραχωρήσεις που στόχο έχουν να βελτιώσουν την ισορροπία απόδοσης μεταξύ των κατασκευαστών, όλα τα εργοστάσια θα ξεκινήσουν από το ίδιο επίπεδο, και θα αξιολογηθούν στα μέσα της σεζόν, αποκλειστικά βάσει των αποτελεσμάτων του 2027.

Ακολουθεί το σύντομο κλιπ του ήχου της RC214V.

Και για μια πρώτη σύγκριση ιδού και ένα κλιπ ήχου από την RC213V.