Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές”

O Team Manager της Ducati Lenovo Team ανέφερε πως μόνο καλό κάνει ο εσωτερικός ανταγωνισμός
motomag Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

9/1/2024

Ο Davide Tardozzi σε δηλώσεις του ανέφερε πως η Ducati δεν φοβάται τον εσωτερικό ανταγωνισμό που έχει στο MotoGP και δεν θα εμποδίσει ποτέ τις δορυφορικές ομάδες από το να κερδίζουν τους εργοστασιακούς αναβάτες.

Η εταιρεία από το Borgo Panigale είδε πέρυσι τους Bagnaia, Bastianini, Bezzecchi, Di Giannantonio, Martín και Zarco να κερδίζουν τουλάχιστον έναν αγώνα στο MotoGP, ενώ λίγο έλειψε ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team να χάσει το πρωτάθλημα από τον Jorge Martin της Prima Pramac Racing. Η παντοδυναμία της Ducati την χρονιά που μας πέρασε σφραγίστηκε με 17 νίκες στα 20 GP που διεξήχθησαν, κάτι που της χάρισε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αρκετές φορές ειπώθηκε πως η ιταλική εταιρεία θα έπρεπε να έχει ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά τον “πρώτο” της αναβάτη ώστε να υπάρχει και “διαχωρισμός” των ρόλων στην ομάδα, ωστόσο κάτι τέτοιο απορρίφθηκε επανειλημμένα ενώ ο Team Manager της Ducati Lenovo Team, Davide Tardozzi ανέφερε με δηλώσεις πως η προσέγγιση θα είναι η ίδια και το 2024.

"Είναι πολύ ξεκάθαρο. Έχουμε οκτώ αναβάτες στους οποίους συμπεριφερόμαστε με ειλικρινή τρόπο, όπως τους αξίζει και υπάρχει όρος στο συμβόλαιο τους ως προς τις παροχές που έχουν. Όλοι τους είναι σε θέση να βλέπουν τα δεδομένα όλων των υπόλοιπων αναβατών της Ducati. Ποτέ, μα ποτέ δεν θα σταματήσουμε μια από τις άλλες μας ομάδες να κερδίζει την εργοστασιακή μας ομάδα.”

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”

"Έχουν το δικαίωμα να κάνουν το καλύτερο και να έχουν όλες τις πληροφορίες για να μας νικήσουν. Είναι στο χέρι μας να έχουμε τους καλύτερους αναβάτες και την καλύτερη αγωνιστική απόδοση. Είναι στο χέρι της εργοστασιακής ομάδας να κερδίσει, με την εταιρεία να έχει επίσης οκτώ δυνατότητες να κερδίσει κάποιον αγώνα. Εγώ είμαι Team Manager στην Ducati Lenovo Team και έχω δύο αναβάτες για να κερδίσω κάποιον αγώνα. Οπότε, είναι στο χέρι της ομάδας μου να νικήσει τους άλλους.”

"H νοοτροπία του Gigi Dall' Igna, Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse, να έχουμε τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες είναι η νοοτροπία της Ducati, οπότε είναι κάτι που μας ωθεί να κάνουμε όλο και κάτι καλύτερο, να παρέχουμε καλύτερα πράγματα και να δίνουμε στους αναβάτες μας τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Για παράδειγμα, ο Martin δεν είχε κάποιο εξάρτημα λιγότερο από εμάς φέτος, είχε ακριβώς ό,τι είχαμε και εμείς και ακριβώς στο ίδιο χρονικό διάστημα. Ποτέ δεν φέραμε ένα νέο εξάρτημα χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε το ίδιο εξάρτημα στην Pramac -είναι η ομάδα που χρησιμοποιεί την ίδια μοτοσυκλέτα με την Ducati Lenovo Team, σε αντίθεση με τις δύο άλλες ομάδες της Ducati που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτα περσινών προδιαγραφών."

"Δεν φοβόμαστε για τους αναβάτες μας και τον εσωτερικό ανταγωνισμό μέσα στις ομάδες της Ducati, γιατί διαφορετικά δεν θα παρείχαμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στην Pramac και νικητήριες μοτοσυκλέτες στις άλλες δύο δορυφορικές ομάδες. Αν φοβόμασταν τον εσωτερικό ανταγωνισμό δεν θα μοιράζαμε τα δεδομένα μεταξύ των αναβατών, ενώ παρέχουμε όλες τις ενημερώσεις των μοτοσυκλετών στους αναβάτες μας γιατί το αξίζουν. Αν φοβόμασταν δεν θα το κάναμε αυτό. Έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι πιστεύουμε ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων μας, ανεβάζει το επίπεδο στη Ducati. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε αυτό το είδος εσωτερικού ανταγωνισμού που μας επιτρέπει να αυξάνουμε τα δεδομένα και οι μηχανικοί μας είναι πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε οκτώ αναβάτες για να δούμε τι συμβαίνει σε κάθε μοτοσυκλέτα."

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Ετικέτες

MotoGP – Ανατροπή με Raul Fernandez, ανανεώνει στην Trackhouse!

Ο Ισπανός φέρεται να έχει υπογράψει για έναν ακόμη χρόνο
MotoGP_Fernandez
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Μέχρι πολύ πρόσφατα οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν στο paddock του MotoGP ήθελαν τη δεύτερη ομάδα της Aprilia, Trackhouse, να κοιτάζει προς Ιταλούς αναβάτες για την επόμενη χρονιά, συμβαδίζοντας με το φερόμενο ως όνειρο της Aprilia για μια πλήρως ιταλική σύνθεση των ομάδων της.

Έτσι οι δύο αναβάτες που συνδέθηκαν αυτομάτως με αυτή ήταν οι Enea Bastianini και Luca Marini, ενόσω ο Ai Ogura φεύγει αυτοβούλως προς Yamaha και ο Raul Fernandez άρχιζε να μοιάζει ως παράπλευρη απώλεια.

Μόνο που ίσως τα πράγματα να εξελιχθούν καλύτερα για τον Ισπανό, καθώς μαθαίνουμε πως είναι πολύ κοντά στο να βάλει την υπογραφή του για επέκταση ενός ακόμη χρόνου με την Trackhouse.

Η δεύτερη ομάδα της Aprilia φέρεται να έχει ήδη συμφωνήσει με τον Bastianini, με την ανακοίνωση να αναμένεται από την 1η Ιουλίου και μετά, καθώς στις 30 Ιουνίου εκπνέει το τρέχον συμβόλαιό του με την Tech3 ΚΤΜ, ενώ για τη δεύτερη RS-GP27 δεν έχει ακουστεί απολύτως τίποτε νέο που να αφορά στον Marini.

Από την άλλη, το γεγονός πως ο Fernandez ήταν παρών στο τεστ του Brno με τις αγωνιστικές του 2027 και τα νέα λάστιχα της Pirelli είναι ένα δείγμα πως θα καβαλά Aprilia και του χρόνου - αν και δεν συνιστά βεβαιότητα, καθώς και οι Pedro Acosta και Joan Mir ήταν παρόντες στη δοκιμή παρότι σίγουρα θα αλλάξουν ομάδες του χρόνου.