Δηλώσεις Rossi μετά την αναβάθμιση του Quartararo το 2021

Θα έχω εργοστασιακή μοτοσυκλέτα αν συνεχίσω το 2021
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/1/2020

Αμέσως μετά την ανακοίνωση της Yamaha που αφορούσε την αναβάθμιση του Fabio Quartararo σε εργοστασιακό αναβάτη από το 2021, ο Valentino Rossi έκανε επίσημες δηλώσεις σχετικά με το πώς πάρθηκαν οι αποφάσεις. “Μίλησα με την Yamaha για το τι θα κάνω και συμφωνήσαμε. Καθώς πρόκειται για μεταγραφική περίοδο αναβατών, η Yamaha έπρεπε να προχωρήσει από τώρα την υπόθεση του συμβολαίου του Quartararo. Εγώ από την άλλη μεριά θέλω χρόνο για να πάρω τις τελικές μου αποφάσεις, οι οποίες θα βασίζονται στα αποτελέσματα των αγώνων και πόσο ανταγωνιστικός θα είμαι. Αν όλα πάνε όπως θέλω, θα τρέξω και το 2021 και η Yamaha μου προσφέρει εργοστασιακών προδιαγραφών μοτοσυκλέτα και συμβόλαιο”.   Από αυτές τις δηλώσεις φαίνεται πως η Yamaha έχει προτείνει στον Valentino Rossi πλήρη εργοστασιακή υποστήριξη σε περίπτωση που αποφασίσει να συνεχίζει να αγωνίζεται μετά το 2020. Εδώ ταιριάζουν και οι δηλώσεις που είχε κάνει σχετικά με την πιθανότητα να συνεχίσει στην ομάδα της Petronas, η οποία φέτος θα έχει 100% εργοστασιακή μοτοσυκλέτα του 2020 για τον Quartararo. Με άλλα λόγια, αν ο Rossi αποφασίσει να συνεχίζει, τότε απλώς θα αλλάξει σέλα με τον Γάλλο το 2021. 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες