Εδώ και τώρα τέλος ο Zarco από την ΚΤΜ

Θα τον αντικαταστήσει ο Kalio στους επόμενους αγώνες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

17/9/2019

Η ΚΤΜ αποφάσισε τελικά να πάρει το σπαθί της και να κόψει τον Γόρδιο δεσμό που είχε δημιουργήσει στην εργοστασιακή ομάδα η μονομερής απόφαση του Zarco να διακόψει το διετές συμβόλαιό του με την Αυστριακή εταιρεία. Από σήμερα, ο Zarco δεν πρόκειται να λάβει μέρος σε αγώνα με μοτοσυκλέτα της εργοστασιακής ομάδας της ΚΤΜ. Τη σέλα της μοτοσυκλέτας του θα καβαλάει από εδώ και στο εξής ο δοκιμαστής Mika Kalio.

Όχι ακριβώς την ίδια μοτοσυκλέτα, αφού σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Pit Beirer (αγωνιστικός διευθυντής της ΚΤΜ) ο στόχος του Mika Kalio θα είναι ξεκάθαρα η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας του 2020. Η καταθλιπτική ατμόσφαιρα που δημιουργούσε η παρουσία του Γάλλου μέσα στα box της ΚΤΜ, ήταν μόνο ο ένας από τους λόγους αυτής της απόφασης. Όταν ο Jarco ανακοίνωσε στους Αυστριακούς πως θέλει να σταματήσει, τα αφεντικά της ΚΤΜ του είπαν πως από τη μεριά τους θα τον πληρώσουν κανονικά έως το τέλος της χρονιάς και πως θέλουν να συνεχίσουν μαζί έως τον τελευταίο αγώνα σαν να μην έχει γίνει τίποτα. Όμως οι καλές προθέσεις που είχε ο Jarco και η ΚΤΜ να δώσουν τον καλύτερο εαυτό του έως το τέλος, γκρεμίστηκε από την… πραγματικότητα.

Η πραγματικότητα των αγώνων αυτού του επιπέδου, με τον σκληρό ανταγωνισμό έφερε το ατύχημα μεταξύ Jarco και Oliveira, αλλά και τα πολύ ενοχλιτικά ρεπορτάζ των δημοσιογράφων σχετικά με το ποιος θα αντικαταστήσει τον Jarco και το πού θα πάει ο Oliveira του χρόνου και τι θα γίνει στην Tech 3 κ.τ.λ.

Όλα αυτά μπορεί να μοιάζουν διαχειρίσιμα, όμως στην πραγματικότητα δημιούργησαν μια τεράστια αναστάτωση μέσα στους κόλπους των ανθρώπων της εργοστασιακής ομάδας της ΚΤΜ και της δορυφορικής Tech3. Την ίδια στιγμή ο Pol Espargaro σημείωνε τα καλύτερα αποτελέσματα που είχε ποτέ η KTM στη μεγάλη κατηγορία των MotoGP και έμοιαζε να είναι ο μόνος που δεν είχε επηρεαστεί από όλη αυτή την ανακατωσούρα. Οπότε έστω και καθυστερημένα, η KTM έρχεται να διορθώσει το αρχικό λάθος της να κρατήσει ενεργό τον Jarco μέσα σε μία περίεργη κατάσταση.

Η επιστροφή του Mika Kalio στην αγωνιστική δράση θα ηρεμίσει τα πράγματα και θα επαναφέρει την κανονικότητα στις δύο ομάδες. Φυσικά οι δημοσιογράφοι θα συνεχίσουν να σπεκουλάρουν στην μετακίνηση του Oliveira από την Tech3 στην εργοστασιακή ομάδα, όμως φαίνεται πως η KTM δεν θέλει να φορτώσει τον μικρό Πορτογάλο με το βάρος και την πίεση που συνοδεύει το αξίωμα του εργοστασιακού αναβάτη. Άλλωστε ούτε ο ίδιος ο Oliveira θέλει να μπει από τώρα σε αυτή την ψυχολογική πίεση. Άλλος ένας χρόνος στην Tech3 και με την πιθανότητα η μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστική το 2021, είναι το καλύτερο σενάριο για τον Πορτογάλο να μεταπηδήσει στην εργοστασιακή ομάδα μετά το 2020.

Ετικέτες

MotoGP: Το Motegi παραμένει στο αγωνιστικό πρόγραμμα έως το 2030

Επιβεβαιώθηκε η ανανέωση της για πέντε ακόμη σεζόν
MotoGP Motegi til 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Το MotoGP θα περιλαμβάνει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα και στο μέλλον το Mobility Resort Motegi έως το 2030 με τους ιθύνοντες της ιαπωνικής πίστας να επεκτείνουν τη συνεργασία τους με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πέντε ακόμη χρόνια.

Με το πλήρες καλεντάρι του 2026 να αναμένεται σύντομα, οι φίλαθλοι μπορούν να υπολογίζουν για ακόμη πέντε χρόνια στο Ιαπωνικό Grand Prix ως ένα από τα κορυφαία αγωνιστικά γεγονότα εκτός Ευρώπης. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει ένας αγώνας του MotoGP στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου από το πρόγραμμα και ήταν μόνο θέμα χρόνου να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας.

Τσουγιόσι Σάιτο, Πρόεδρος της Honda Mobilityland Corporation:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι θα φιλοξενούμε το MotoGP Ιαπωνίας στο Mobility Resort Motegi και μετά το 2026. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τον κύριο Carmelo Ezpeleta, τη Dorna Sports και όλους όσους συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση αυτού του συμβολαίου φιλοξενίας.

Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στη βιώσιμη διαχείριση των διοργανώσεων. Αξιοποιώντας το πλούσιο φυσικό περιβάλλον του Motegi, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να παρουσιάζουμε Grand Prix που θα μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότεροι φίλαθλοι. Σε συνεργασία με τους τοπικούς κατοίκους των επαρχιών Tochigi και Ibaraki, την πόλη Motegi και διάφορες κρατικές υπηρεσίες, ελπίζουμε να προσφέρουμε ακόμη πιο ελκυστικά Grand Prix από ό,τι πριν.”

Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports:
“Η Ιαπωνία είναι σημαντική για το MotoGP. Το Motegi πάντα προσφέρει ένα φανταστικό θέαμα και αποτελεί σημείο αναφοράς στο καλεντάρι για την οργάνωση της διοργάνωσης. Οι Ιάπωνες φίλοι του MotoGP είναι απίστευτα ενημερωμένοι και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιβεβαιώνουμε ότι θα αγωνιζόμαστε μαζί τους έως το 2030.”