Επιστροφή Dovizioso με Aprilia!

Μια πρόσκληση της τελευταίας στιγμής
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

17/3/2021

Όπως φαίνεται, έστω και στο παραπέντε, δρομολογείται η επιστροφή του Andrea Dovizioso στα MotoGP, παρά την ανακοίνωση που είχε βγάλει στο τέλος της περσινής σεζόν, σχετικά με το ότι θα αποσυρθεί για τουλάχιστον ένα χρόνο από τους αγώνες. Ο Ιταλός, μετά το λύσιμο της συνεργασίας του με την Ducati (που δεν έγινε και με τον καλύτερο δυνατό τρόπο) δεν βρήκε κάποια πρόταση που να τον έκανε να επιστρέψει, παρά τις προσπάθειες του ίδιου και του μάνατζέρ του να χτίσει γέφυρες επεικοινωνίας με την Honda, προκειμένου να έπαιρνε την θέση του Marc Marquez σε περίπτωση που ο Ισπανός Παγκόσμιος Πρωταθλητής δεν κατάφερνε να τρέξει σε κάποιους αγώνες.

Τώρα όμως, ανακοινώθηκε πως ο Dovizioso θα επιστρέψει στο μαγικό σύμπαν των MotoGP στις 12-14 Απριλίου, μετά από πρόσκληση της Aprilia για να δοκιμάσει το βελτιωμένο RS-GP, την μοτοσυκλέτα με την οποία συμμετέχουν στο πρωτάθλημα. Μέχρι στιγμής, η συμφωνία μεταξύ Dovizioso και Aprilia είναι για μία και μόνο εμφάνιση το συγκεκριμένο τριήμερο του Απριλίου στην πίστα της Jerez, στα πλαίσια δοκιμών που έχει προγραμματίσει το ιταλικό εργοστάσιο, αλλά άπαντες ελπίζουν να καταλήξει αυτό σε οριστική συμφωνία και επιστροφή του Dovi στα GP.

Στις πρόσφατες δοκιμές, η Aprilia και ο Espargaro έκλεψαν τις εντυπώσεις με τις εμφανώς βελτιωμένες επιδόσεις τους, τερματίζοντας μάλιστα στην έκτη θέση της κατάταξης των χρόνων. Οι δοκιμές του Dovizioso με την μοτοσυκλέτα της Aprilia μπορεί να "εξαργυρωθούν" είτε με την ένταξή του στην ομάδα των test riders του εργοστασίου, είτε με μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα.

Ο Massimo Rivola, CEO της Aprilia, δήλωσε πως ήταν ευτυχής που ο Dovizooso αποδέχθηκε την πρόσκληση και ότι οι δοκιμές στην Jerez θα είναι μια ευκαιρία να γνωριστούν καλύτερα μεταξύ τους και στην πίστα. Όπως τόνισε μάλιστα, δεν θα είναι μια δοκιμαστική διαδικασία, αλλά μια ευκαιρία να κάνει μερικούς γύρους στην πίστα με την μοτοσυκλέτα, χωρίς δεσμεύσεις για το μέλλον. "Όλοι ξέρουμε τις δυνατότητες του Andrea και η συνεισφορά του θα είναι σημαντική, έστω και σε μία μόνο δοκιμή", είπε ο Rivola.

Ο Dovizioso από τη μεριά του, εξέφρασε και αυτός την ικανοποίησή του για το ενδιαφέρον της Aprilia, μένοντας φειδωλός στις δηλώσεις, λέγοντας πως "δέχτηκα με χαρά την ευκαιρία να οδηγήσω μια MotoGP μοτοσυκλέτα και να διατηρήσω την φόρμα μου, δίνοντας στους μηχανικούς και την πληροφορία που θα αποκομίσω. Θέλω να ευχαριστήσω την Aprilia γι' αυτή την ευκαιρία".

MotoGP – Ανατροπή με Raul Fernandez, ανανεώνει στην Trackhouse!

Ο Ισπανός φέρεται να έχει υπογράψει για έναν ακόμη χρόνο
MotoGP_Fernandez
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/6/2026

Μέχρι πολύ πρόσφατα οι πληροφορίες που κυκλοφορούσαν στο paddock του MotoGP ήθελαν τη δεύτερη ομάδα της Aprilia, Trackhouse, να κοιτάζει προς Ιταλούς αναβάτες για την επόμενη χρονιά, συμβαδίζοντας με το φερόμενο ως όνειρο της Aprilia για μια πλήρως ιταλική σύνθεση των ομάδων της.

Έτσι οι δύο αναβάτες που συνδέθηκαν αυτομάτως με αυτή ήταν οι Enea Bastianini και Luca Marini, ενόσω ο Ai Ogura φεύγει αυτοβούλως προς Yamaha και ο Raul Fernandez άρχιζε να μοιάζει ως παράπλευρη απώλεια.

Μόνο που ίσως τα πράγματα να εξελιχθούν καλύτερα για τον Ισπανό, καθώς μαθαίνουμε πως είναι πολύ κοντά στο να βάλει την υπογραφή του για επέκταση ενός ακόμη χρόνου με την Trackhouse.

Η δεύτερη ομάδα της Aprilia φέρεται να έχει ήδη συμφωνήσει με τον Bastianini, με την ανακοίνωση να αναμένεται από την 1η Ιουλίου και μετά, καθώς στις 30 Ιουνίου εκπνέει το τρέχον συμβόλαιό του με την Tech3 ΚΤΜ, ενώ για τη δεύτερη RS-GP27 δεν έχει ακουστεί απολύτως τίποτε νέο που να αφορά στον Marini.

Από την άλλη, το γεγονός πως ο Fernandez ήταν παρών στο τεστ του Brno με τις αγωνιστικές του 2027 και τα νέα λάστιχα της Pirelli είναι ένα δείγμα πως θα καβαλά Aprilia και του χρόνου - αν και δεν συνιστά βεβαιότητα, καθώς και οι Pedro Acosta και Joan Mir ήταν παρόντες στη δοκιμή παρότι σίγουρα θα αλλάξουν ομάδες του χρόνου.