MotoGP Dovizioso: Αποσύρεται για το 2021! Ίσως επιστρέψει το 2022!

Κι επίσημα η απόσυρση του Dovizioso
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/11/2020
 
Μετά από αλλεπάλληλες συζητήσεις με Honda, Yamaha αλλά και KTM για να συνεχίσει το 2021 ως αναβάτης εξέλιξης, ο Dovizioso συζητούσε και με την Aprilia το ενδεχόμενο να αγωνιστεί το 2021 μαζί τους. Όλες οι ομάδες ήθελαν τον Dovizioso για αναβάτη εξέλιξης καθώς είναι από τους λίγους που έχει αγωνιστική εμπειρία με τόσες πολλές διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Ο ίδιος παραδέχτηκε πως συζητούσε με όλες, φάνηκε όμως από αναφορές πρώτα του ίδιου και μετά διαφόρων παραγόντων, πως έθετε ως προϋπόθεση την επιστροφή του στην αγωνιστική δράση το 2022, όπως είχαμε γράψει και εδώ.
Αυτό θα ήταν μία διπλή νίκη για τον Dovizioso από την στιγμή που βρέθηκε χωρίς εργοστασιακή καρέκλα το 2021, γιατί την ερχόμενη Άνοιξη ξεκινά η “silly season” η περίοδος δηλαδή που ακούς τα πάντα, κάθε βλακεία και κάθε σενάριο γιατί λήγουν τα συμβόλαια των αναβατών. Του χρόνου η περίοδος αυτή αναμένεται πιο έντονη από κάθε άλλη φορά και ο Dovizioso θα την είχε αποφύγει αν είχε καταφέρει να έχει τον όρο που ήθελε στο συμβόλαιό του.
Δύσκολα όμως κάποιος από αυτούς τους κατασκευαστές θα έμπαινε σε μία τέτοια διαδικασία τόσο νωρίς. Παρόλο που ο Dovizioso ήταν ο μοναδικός αναβάτης που τα τελευταία τρία χρόνια μπορούσε να σταθεί απέναντι στον Marquez οι κατασκευαστές βλέπουν την δυναμική των νέων ανερχόμενων αναβατών και θέλουν να έχουν όλες τις ευκαιρίες μπροστά τους για το 2022. Στο μεταξύ η Aprilia περίμενε την χειρότερη εξέλιξη για τον Iannone, όπως και αποκαλύφθηκε σήμερα, έχοντας προτείνει στον Dovizioso αγωνιστική μοτοσυκλέτα άμεσα, από την επόμενη χρονιά.
Μιλάμε για τον άνθρωπο όμως που τερμάτισε πρώτος τις συζητήσεις με την Ducati γιατί δεν του άρεσε ο τρόπος που του έθεταν τις πιθανότητες που είχε μπροστά του. Η εργοστασιακή ομάδα της Aprilia δεν μπορούσε να τον καλύψει λοιπόν…
Το 2022 θα είναι 36 ετών, που σημαίνει πως το να αφήνει ένα χρόνο κενό είναι μία ριψοκίνδυνη απόφαση. Αυτή την στιγμή δηλώνει πως θέλει να επιστρέψει το 2022, αυτό όμως δεν σημαίνει πως θα έχει την αντίστοιχη πρόταση για να το κάνει… Σε κάθε περίπτωση μπορεί να συνεχίσει ως αναβάτης εξέλιξης ακόμη και τότε. Έχει πει και ο ίδιος πως αυτό είναι κάτι που θα ήθελε να κάνει, αλλά στο τέλος της καριέρας του. Το τέλος της καριέρας του μπορεί να το έχει ήδη προξενήσει βέβαια…
 
Andrea Dovizioso:
«THIS IS WHAT I'M GOING TO DO IN 2021
Over the last few months, I have received several offers to work as a test rider in developing MotoGP projects and I am grateful for the consideration received by the manufacturers. However, I have decided not to make any commitments and to remain free from formal agreements for now.
I have an immense passion for racing. I still have the ambition to compete and fight to win. I will return to MotoGP as soon as I find a project driven by the same passion and ambition that I have and within an organization that shares my same objectives, values and working methods.
Now I am focused on finishing the World Championship in the best possible way, and I have already started developing some projects with my partners.»
 
Ετικέτες

MotoGP: Το GP της Ταϊλάνδης στο καλεντάρι μέχρι το 2031

Έπεσαν οι υπογραφές για πέντε ακόμη σεζόν στην πίστα της Buriram
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

12/11/2025

Οι γεμάτες κερκίδες και το ενθουσιώδες κοινό της Ταϊλάνδης θα μας συνοδέψουν και για τα επόμενα χρόνια, καθώς η πίστα Chang International Circuit ανανέωσε την συμφωνία της με το MotoGP για πέντε έτη. 

Η νέα αυτή συμφωνία καλύπτει την περίοδο από το 2027 έως το 2031, που εγγυάται άλλα πέντε Grand Prix στους οπαδούς της Ταϊλάνδης στην πίστα Chang International Circuit.

Δεν πρέπει να παραλείψουμε πως η προσέλευση των θεατών στην Ταϊλάνδη είναι από τις μεγαλύτερες κάθε χρονιά και κινείται αρκετά πάνω από τον μέσο όρο, ενώ παράλληλα είναι και από τις μεγαλύτερες αγορές δικύκλων παγκοσμίως, αφού παρά το γεγονός πως ο πληθυσμός της είναι περίπου 68 εκατομμύρια, περίπου 23 εκατομμύρια δίκυκλα κυκλοφορούν στους δρόμους της. Τέλος, μην ξεχνάμε πως Honda, Kawasaki, Yamaha και Ducati έχουν εργοστάσια κατασκευής δικύκλων στην αστιατική χώρα.

Carmelo Ezpeleta, Διευθύνων Σύμβουλος της MotoGP: “Από την πρώτη μας επίσκεψη στο Buriram το 2018, το GP της Ταϊλάνδης έχει εξελιχθεί σε ένα όλο και πιο σημαντικό -και εντυπωσιακό- γεγονός. Οι κερκίδες είναι πάντα γεμάτες από οπαδούς, οι αγώνες είναι πάντα ένα φανταστικό θέαμα και η επιπλέον η ψυχαγωγία των οπαδών στον χώρο δημιουργεί ένα πολύ ολοκληρωμένο Σαββατοκύριακο για το συχνά ρεκόρ πλήθους που απολαμβάνουμε στον χώρο. Η Ταϊλάνδη και η Νοτιοανατολική Ασία είναι βασικές για το MotoGP. Το άθλημά μας είναι ήδη δημοφιλές σε ένα μεγάλο κοινό και υπάρχει ακόμα πολύς χώρος για να αναπτυχθούμε ακόμη περισσότερο. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για αυτόν τον στόχο με την Αρχή Αθλητισμού της Ταϊλάνδης και όλο το προσωπικό που κάνει το γεγονός τόσο επιτυχημένο”.