Fabio Di Giannantonio - Στη VR46 Racing Team για το 2024

Στο αυριανό τεστ στην Βαλένθια ο Ιταλός θα προβάρει τα κιτρινόμαυρα χρώματα
Ο Fabio Di Giannantonio στην VR46 Racing Team
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

27/11/2023

Το τελευταίο κομμάτι του μεταγραφικού puzzle για το MotoGP ολοκληρώθηκε με τον Fabio Di Giannantonio να αντικαθιστά τον Luca Marini στην ομάδα του Rossi, με μονοετές αρχικά συμβόλαιο, μόνο για το 2024.

Μετά την ανακοίνωση του HRC πως ο Luca Marini για τα επόμενα δύο χρόνια θα αποτελεί μέλος της ιαπωνικής ομάδας, ήρθε η ανακοίνωση από την Mooney VR46 (η οποία για την επόμενη χρονιά αλλάζει κύριο χορηγό και κατ' επέκταση όνομα), πως ο Di Giannantonio θα είναι αυτός που θα τον αντικαταστήσει, με τον Ιταλό να κερδίζει στο παρά πέντε την τελευταία ανοιχτή θέση στο MotoGP.

Ο πρώην πλέον αναβάτης της Gresini Racing στο αυριανό τεστ στην πίστα της Βαλένθια θα δοκιμάσει τη γνώριμη για αυτόν μοτοσυκλέτα της Ducati, ωστόσο θα τον δούμε να φορά για πρώτη φορά τα κιτρινόμαυρα χρώματα της VR46 Racing Team.

Fabio di Giannantonio: "Τις δύο τελευταίες σεζόν στο MotoGP έχω εξελιχθεί πολύ και σε αυτή την ομάδα θα μπορέσω σίγουρα να εξελιχθώ ακόμη περισσότερο και να πετύχω σπουδαία αποτελέσματα. Είμαι ενθουσιασμένος, ανυπομονώ να γνωρίσω όλους τους συντελεστές της νέας μου ομάδας και να ξεκινήσουμε τις δοκιμές. Ευχαριστώ όλους όσους έκαναν αυτό το εγχείρημα δυνατό."

Alessio Salucci - Διευθυντής VR46 Racing Team: "Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακοινώνω ότι ο Fabio θα ενταχθεί στην ομάδα μας. Ήταν μια απροσδόκητη άφιξη την τελευταία στιγμή, αλλά είμαι ικανοποιημένος που τον επιλέξαμε. Είχε εξαιρετικά αποτελέσματα στο τέλος της σεζόν του 23, δεν έχασε τον στόχο του όταν τα πράγματα δεν πήγαιναν όπως τα ήθελε και είμαι σίγουρος ότι θα αισθανθεί σαν στο σπίτι του εδώ. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει αποδείξει ότι είναι ένας από τους ταχύτερους νέους Ιταλούς αναβάτες, θα συνεχίσει να εργάζεται με τη Ducati και στόχος είναι να τον βοηθήσουμε να είναι όχι μόνο ανταγωνιστικός αλλά και σταθερός στα αποτελέσματά του."

Ετικέτες

Honda LCR-Johann Zarco: H ομάδα υπεύθυνη για την πτώση του Γάλλου στη Γερμανία

Το εμπρός ελαστικό δεν έφτασε ποτέ στη σωστή θερμοκρασία
MotoGP Johann Zarco Crash
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

14/7/2025

Η ομάδα της LCR Honda ανέλαβε την ευθύνη για την πτώση του Johann Zarco στον 18ο γύρο του Γερμανικού GP, δηλώνοντας πως η κύρια αιτία ήταν η μη φυσιολογική θερμοκρασία του εμπρός ελαστικού.

Ο Zarco, ο οποίος είχε ξεκινήσει από την πρώτη σειρά μετά από μια εξαιρετική εμφάνιση στα βρεγμένα προκριματικά του Σαββάτου, έχασε τον έλεγχο στην πρώτη στροφή, λίγες στιγμές μετά την πτώση του Fabio di Giannantonio από τη δεύτερη θέση στο ίδιο σημείο.

"Δυστυχώς, το εμπρός ελαστικό δεν έφτασε τη σωστή θερμοκρασία και έπεσα. Είναι κρίμα, γιατί αυτό το σαββατοκύριακο είχαμε πάλι καλή αίσθηση και την δυναμική για να κάνουμε καλή δουλειά." δήλωσε ο Zarco.

Η επίσημη ανακοίνωση της LCR μετά τον αγώνα ανέφερε:

"Η LCR αναλαμβάνει την ευθύνη, καθώς μετά από έλεγχο των δεδομένων, φαίνεται πως η θερμοκρασία του ελαστικού δεν ήταν η ιδανική.
Η ομάδα θα αναλύσει τώρα διεξοδικά το περιστατικό για να εξαγάγει όσο το δυνατόν περισσότερα συμπεράσματα."

Ο Zarco αποκάλυψε αργότερα πως η θερμοκρασία του εμπρός ελαστικού του, είχε πέσει πολύ κάτω από το κρίσιμο εύρος λειτουργίας, ενώ κανονικά είναι στους 80–90°C, ήταν κάτω από 70° όπως είπε ο ίδιος ο αναβάτης.

"Έπρεπε να αφήσω τον Quartararo να με περάσει"

Μετά την πτώση, ο Γάλλος αναβάτης παραδέχθηκε πως θα έπρεπε να είχε αφήσει τον Fabio Quartararo να τον περάσει, ώστε να μπει στο slipstream του και να ανεβάσει θερμοκρασία στα ελαστικά του.

"Δεν ήθελα να περιμένω τον Quartararo, κάτι που θα ήταν η καλύτερη λύση", είπε ο Zarco.
"Δεν μπορούσα να ανεβάσω πίεση ή θερμοκρασία μόνος μου, σε αυτού του είδους τις συνθήκες.

"Οπότε είναι καλύτερο να περιμένεις και να επανεκκινήσεις τον αγώνα πίσω από κάποιον. Πάντα χάνεις λιγότερα έτσι, απ’ το να τερματίσεις και να πάρεις ποινή για χαμηλή πίεση." Οι ψυχρές συνθήκες στον αγώνα επηρέασαν πολλούς. "Πιστεύω πως πολλές από τις πτώσεις σήμερα συνέβησαν εξαιτίας της πτώσης της θερμοκρασίας. Κατά τη διάρκεια του αγώνα δεν ήταν τόσο ζεστά", σχολίασε ο Γάλλος.

Ευτυχώς για τον Zarco, δεν του επιβλήθηκε κάποια μεταγενέστερη ποινή από τους αγωνοδίκες της FIM, παρά το γεγονός πως έπεσε υπό κίτρινη σημαία για το συμβάν του di Giannantonio. "Η πτώση δεν έγινε επειδή πίεσα υπερβολικά", εξήγησε. "Είδα την κίτρινη σημαία, όλα ήταν υπό έλεγχο, αλλά μετά στην κατηφόρα, γέρνοντας τη μοτοσυκλέτα... πτώση. Ευτυχώς, δεν πήρα ποινή γιατί η πτώση δεν έγινε ακριβώς στο ίδιο σημείο με την κίτρινη σημαία."

Ο Zarco είχε αντιμετωπίσει παρόμοια προβλήματα και στο Sprint του Σαββάτου, όπου είχε θέμα με τη θερμοκρασία του πίσω ελαστικού σε βρεγμένες συνθήκες.

Πλέον, κατευθύνεται προς το Grand Prix της Τσεχίας στο Brno, όπου ο Takaaki Nakagami θα αντικαταστήσει τον τραυματισμένο Somkiat Chantra στη δεύτερη μοτοσυκλέτα της LCR.